Helt sjukt, att på bara 1 år har så mycket förändrats.

Okej vi ska ta detta från början.

2016...

Året började jätte bra.

Jag blev klar med min utredning

Men en kväll den 24 Mars. Hade jag missade samtal flera stycken.

Det förstörde allt. Ringa runt, ringa polisen.

Sen få reda på allt.... Förstörde hela mig

Bara ett tag därefter 2 April hände mig en sak. Allt rasade ännu en gång :(

Några månader senare.. Åker jag o min familj till Bulgarien i 2 veckor.

Vi hade varit i Bulgarien 10 dagar.. Så får min mamma ett samtal av min biologiska pappa....

Där han säger att min farmor gått bort.

Det är det värsta som hänt. Hon var inte bara min farmor utan också min bästa vän o den som betydde allt för mig.

Utan henne så vet jag inte vem jag är helt ärligt. Jag vet inte vart jag ska ta vägen. Vill träffa henne en sista gång.

Okej vi går vidare nu.

21 September kom min lillebror till världen. Han är den som fick mig lycklig igen.

Jag fyllde 15 .

Firade jul med familj, o släkten.

Sen festade jag på nyår med mina vänner.

Det var en kortfattad historia av mitt 2016 o början av 2017

dag 3! Började med att vi gick ner och åt frukost, sedan gick vi upp på rummen o bytade om till badkläder, så jag tog mitt första dopp igår😂 Sen var det lunch o då sov jag lol! Sen på eftermiddagen gick vi ner på "stan" o kollade , satt oss på en bar och tog en dricka sen gick vi till hotellet igen tog en dricka o sen käka middag! Senare på kvällen satt jag uppe på rummet kollade tv rökade vattenpipa osv! Sen lite senare så tar jag en Smirnoff! Det var typ allt som hänt🙈❤️

Igår hade vi en trevlig kväll, va ute o gick, köpte en vatten pipa satt o röka det på kvällen! Idag har vi gjort samma, ätit,badat,handlat osv! Just nu sitter jag o dricker o väntar på att min morbror o hans fru o barn ska komma hit dom kommer om ca 1 timme❤️

Nu har de gått 5 timmarsen jag skrev! Det vi hunnit göra på den tiden, äta frukost, gått o kollat på stranden, kollat i affärer o nu ska vi ner och äta lunch! Hoppas det finns något som är gott iallafall😂 Sen tror jag vi tar en runda till stranden efter maten, eller går o kollar hur området ser ut

Äntligen framme, kom fram 00 inatt vi är 1 timme före Sverige! Va 20 Grader! Nu är klockan snart 8 på morgonen o 7 i sverige nu ska vi ner o äta frukost! Lite bilder kommer från resan igår nedanför❤️

Nu är vi påväg till Köpenhamns flygplats! Ska bli så skönt! När vi kommer fram ska vi ta o äta något, o sen bara invänta flyget! Vi hörs senare❤️✈️

Nu är det några timmar senare, packningen är färdig o är redo för att dra imorgon! Nu blir det att träffa mina 2 närmasta vänner för jag ska vara borta i 15 dagar! Izabella ska också åka imorgon fast hon ska till Grekland i 1 vecka så det blir att vi säger hejdå till Jesper o till varandra! Så nu ska jag ut o träffa dom! Så hörs vi ❤️

Nu är det inte långt kvar, snart åker jag till Bulgarien i 15 dagar! Det ska bli så skönt att bara komma bort från allt✈️ Kommer dock sakna dom jag älskar mest❤️ Idag blir det att packa o sen åker jag imorgon✈️