dag 3! Började med att vi gick ner och åt frukost, sedan gick vi upp på rummen o bytade om till badkläder, så jag tog mitt första dopp igår😂 Sen var det lunch o då sov jag lol! Sen på eftermiddagen gick vi ner på "stan" o kollade , satt oss på en bar och tog en dricka sen gick vi till hotellet igen tog en dricka o sen käka middag! Senare på kvällen satt jag uppe på rummet kollade tv rökade vattenpipa osv! Sen lite senare så tar jag en Smirnoff! Det var typ allt som hänt🙈❤️

Igår hade vi en trevlig kväll, va ute o gick, köpte en vatten pipa satt o röka det på kvällen! Idag har vi gjort samma, ätit,badat,handlat osv! Just nu sitter jag o dricker o väntar på att min morbror o hans fru o barn ska komma hit dom kommer om ca 1 timme❤️

Nu har de gått 5 timmarsen jag skrev! Det vi hunnit göra på den tiden, äta frukost, gått o kollat på stranden, kollat i affärer o nu ska vi ner och äta lunch! Hoppas det finns något som är gott iallafall😂 Sen tror jag vi tar en runda till stranden efter maten, eller går o kollar hur området ser ut

Äntligen framme, kom fram 00 inatt vi är 1 timme före Sverige! Va 20 Grader! Nu är klockan snart 8 på morgonen o 7 i sverige nu ska vi ner o äta frukost! Lite bilder kommer från resan igår nedanför❤️

Nu är vi påväg till Köpenhamns flygplats! Ska bli så skönt! När vi kommer fram ska vi ta o äta något, o sen bara invänta flyget! Vi hörs senare❤️✈️

Nu är det några timmar senare, packningen är färdig o är redo för att dra imorgon! Nu blir det att träffa mina 2 närmasta vänner för jag ska vara borta i 15 dagar! Izabella ska också åka imorgon fast hon ska till Grekland i 1 vecka så det blir att vi säger hejdå till Jesper o till varandra! Så nu ska jag ut o träffa dom! Så hörs vi ❤️

Nu är det inte långt kvar, snart åker jag till Bulgarien i 15 dagar! Det ska bli så skönt att bara komma bort från allt✈️ Kommer dock sakna dom jag älskar mest❤️ Idag blir det att packa o sen åker jag imorgon✈️