Hey blog,
Som i kan læse på overskriften er jeg i Mexico!! Jeg har endelig fået ferie fra skole og svømning, i en uges tid, og jeg glæder mig til at nyde tiden her i Mexico. Lørdag den 1/4 tog vi afsted mod Mexico. Flyveturen gik fint men da vi ankom i lufthavnen var der noget kø i immigration. Da vi var kommet igennem immigration og skulle vi med en "shuttle bus" ,til der hvor vi skulle hente vores lejebil, havde vi liidt problemer. Min far ringede til stedet hvor bussen skulle hente os men de svarede aldrig, så vi stod og ventede i en halv times tid. Endelig kom bussen og vi bliver kørt hen til vores lejebil. Efter vi får bilen, kører vi mod hotellet, jeg falder (selvfølgelig) i søvn. Da vi ankommer til hotellet er klokken ca 02.00 og vi går egentlig bare i seng. Dag 1 kommer snart!!

Hey blog,

Mit navn er Naja og jeg er en 13 årig pige som bor i USA. På den her blog ville i kunne læse mere om mit liv og hvordan det er at gå i skole i USA og selvfølgelig en masse andre ting. Det her er første gang jeg har en ordenligt blog, så jeg håber i vil tage godt imod den<3<3 og nårh ja, så er jeg også elitesvømmer!