Sedan jag kom hem från Ios så har en efter en av mina vänner blivit sjuka. Jag började jobba med en fång och tyckte inte alls att de var några problem. Men, nu var det min tur att åka på den ökända Iossjukan... jag är så fökrkyld! Jag trodde att jag skulle klara mig eftersom jag var den i gänget som festade minst. Men Närå! Sjukan tog mig oxå.
Så idag blir de hemma och kurera så bra arta jag förhoppningsvis kan jobba imorgon igen :) håller tummar och tår för att allt te och all ingefära ska göra ett mirakel.

Asså denna lördag har vart så sjukt seg.... jag har legat i sängen hela dagen och bara snytigt mig :(
Ändå gångerna jag samlade kraft för att resa mig va seriöst för mat och toa... Men jag hoppas verkligen att jag frisknar till tills på måndag. Har ej tid att missa jobb :/

Men men! Jag lagade en så god middag! De va tacos fast med ryggbiff istället för köttfärs. Så vill man lyxa till det någon dag så kör på det. Tipsar tipsar!!

Vilken fantastiskt rolig resa jag har haft. De har vart så många skratt och oförglömliga stunder. Vi har solat, badat och dansat dagarna långa.
När vi kom till ön så var det så mycket roligt folk där. Det var mycket australiensare, britter och skandinaver. Det va så kul för man fick använda sin engelska för att få kontakt vilket jag tyckte va så kul. Och efter några drinkar vågade man släppa på sen spärr och man vågade faktiskt prata språket med självsäkerhet haha! På kvällarna gick man ut vid ca kl 1! Då började kvällen. Därefter gick man från bar till bar och club till club. Att va tjej var en fördel kan jag ju säga. Man slapp betala inträde överallt nästan mesans många andra fick.hur många barbarer och clubar man besökte så var det en man alltid slutade på. Den kallades Irish. Den öppnade vid 3 och stängde 7.
Sista dagarna på ön märkte man hur det kom nya människor till ön. Det var spanjorer, italienare och mer greker från fastlandet. Jag torde inte att de skulle vara någon skillnad men det blev de. Många av dem har nog en annan kvinnosyn än vad vi har här. Vi kunde inte gå ut längre utan att folk skrek efter en, stod och dansade väldigt nära bakom en och såklart, tafsade. Måste säga att jag tyckte det va mycket synd. Jag sol brukade dra hem lite tidigare än de andra vågade inte gå själv längre. Men måste in flika att alla inte va så! Det fanns många trevliga män och killar på ön! Allt som allt var det en toppen resa.

Idag var vi ute på båt tur i de backar Grekland! Vattnet är så vackert att man inget annat vill göra än att fota de. Vi åkte runt till olika stränder och badade och myste på båten. Nu när vi kom hem är alla rätt slitna och trötta. Men de stopper inte oss! Vi ska iväg och äta och sen ut på kvällen. Jag är en person som gärna sover mkt så denna resa tar på mig kan jag säga Hahah!
Men önska mig lycka till med att hålla mig frisk och vaken!

Man kan ju säga att de finns värre ställen att vara på än detta. Solen skiner och man vill aldrig att dagen ska ta slut!
God mat och trevliga människor. Jag lever livet kan man säga!

Äntligen är vi framme! Från att åka från ett molnigt Sverige har vi nu landyta i en soligt Grekland.
Ön vi är på är Ios (som alla andra människor i år haha). Är inte van med att vara ute så sent dock... men går lixom ut vid 01 här. Jag är den som gärna åker hem 01 Hahah.
Så de kommer att bli många naps ;)

Idag har vi hängt på klippor och i poolen. Hur Najs som hälst! E så taggad på att se vad resten av dagarna har att bjuda på!

Ljusblå topp - Här// Vit kjol - Här// Randig baddräkt - Här// Blå baddräkt - Här// Svart bikinitopp - Här// Svart bikini underdel - Här// Strandväska - Här

Sverige bjuder ju just nu på allt annat än sommarväder om någon skulle fråga mig... det har vart som april väder hela sommaren! Äeh ska vi ens kalla etta sommar? Fixa fram lite sol bara. Hur svårt kan de vara? Okej nu är jag kanske för negativ. Lite sol har vi faktiskt blivit bortskämda med ändå :)

Och vem är jag som klagar? jag ska ju för fasiken till Grekland på fredag!! jag är så sjukt taggad att i tio dagar bara ligga och sola bada och ha kul :) men innan jag ska få göra allt det roliga har jag en mindre rolig vecka framför mig med jobb från kl 8- 17.... men vad gör man inte för pengarna? Man är ju fattig student så att säga. Men veckan kommer gå fort och vipps så kommer jag att sitta på flyget mot solen.

Jag börjar att bli såå taggad nu. Snart ska jag äntligen få fara till solen :')
Vi ska åka flera stycken så det kommer att bli så fett! Det är olika gäng som kommer att bi på samma hotell. Och jag visste inte ens det först!! Så kul.
MEN, det finns alltid ett men. Idag upptäckte vi att vi enbart har gjort så att vi har ett handbagage! Herre.... det är för typiskt oss så det finns inte Hahah! Så det blev en panik minut idag på jobbet haha. Men det kommer lösa sig. De brukar göra det :)

Midsommar är en av mina absolut bästa högtider! Jag älskar midsommar!
Mitt midsommar var rätt lugn faktist. Lunch hos Agnes och sedan iväg för att starta kvällen. Lekte lekar och sjöngs visor. Äeh jag älskar det :)

Blev en kvällspromenad upp på Hammarbybacken efter att ha legat stilla hela dagen lång. Kände i kroppen hur rastlös den var så de va bara att resa sig upp haha.

Jag är verkligen så taggad på midsommar nu! Midsommar är min favorit högtid och har nog alltid vart. Jag älskar maten och att de då verkligen är sommar på riktigt. Alla gör sig så sommar fina och kransarna i håret är ju de bästa som finns haha. Hoppas att man inte kan lita på väder apparna då de säger att de ska regna.... håller alla tummar och tår!!