Igår kom vi fram till de 6:e stället eller egentligen de 7:e å ska förklara varför...

...vi kom fram i förrgår till ett boende 10 minuter härifrån. De va inte de vi hade föreställt oss. De va sunkigt och inte städat. Hur som helst bestämdes vi oss för att flytta därifrån dagen efter. Så nu är vi på ett jättefint ställe som är fräscht och nära till havet och till en jättegod resturang. Cashewtree. De har jättegod mat å igår hade dom ett liveband. Musiken va inte så bra så vi tog takeaway haha.

Nu idag ska vi först ligga vid poolen och senare efter lunch gå ner till havet. Det är vår sista hela dag på bali vilket känns så sjukt tråkigt. Får försöka tänka positivt att jag kommer hem till hunden, kompisar och kranvatten. Men kommer såklart sakna käraste bali så mkt...men ska komma tillbaka har jag bestämt.

Men innan vi landar i Sverige ska vi va några dagar i Singapore. De ska bli spännande!!

Puss och kram!!!❤️❤️Ha en fin dag

Idag lämnade vi den "lilla" ön vi va på utanför bali. Vi bodde på ett hotell där man tycörr behövde ta taxi överallt och hotellet va kanske inte bland de bästa jag varit på. På bilderna ser ni poolen som helt klart va de bästa. Men i övrigt från hotellet så va ön helt sjukt vacker. Naturen, vattnet, stränderna va magiska!! På bilden under ser ni en av stränderna. Dock kom vi aldrig ner till stranden pga vägen dit ner va galet läskig. Men utsikten va ja lika nöjd med att få se!!!

Nu har vi kommit till nästa ställe där vi ska bo 3 dagar för att sedan byta till ett annat i 3 dagar. Detta stället är galet stort å helt underbart fint med alla färger och mönster.

Ni ska få se bilderna👇👇👇👇

​Hoppas alla får en bra dag!! Puss och kram❤️

Lite bilder från dagens supergod frukost...

Tja tja bloggisen!! Nu har vi kommit fram till de 3:e stället som är superfint. Blir glad av att se mig omkring å läsa alla fina quots på väggarna ovanför sängarna. Här ovanför ser ni 2 stycken.

Är verkligen supertrött å nu ska vi äta middag. Klockan är 21:12 här. Det blir tacos igen för min del hihi:)) puss,

PS i nästa inlägg kommer ni få se lite bilder från denna dag på beachen