Dagen, Foto, resor

Idag gick vi upp tidigt, för att köra till flygplatsen. Planet gick 10:45 och vi var framme på hotellet vid 14:30. Vi har all inclusive här, så vi åt lunchbuffe när vi kom fram.

Det var väldigt god mat med färsk frukt, jag älskar mango och de har fullt av det här. Efter lunch badade vi lite och nu ska vi snart gå ner och äta middag, ser fram emot att få spendera en vecka här!

Dagen, mat, resor

Kvällens middag blev på köpcentret Aventura mall. Där vi träffade familjen Prytz som vi bodde tillsammans med i Naples. Jag köpte en ny Iphone 7, då jag tappade min mobil första dagen jag kom hit. Sedan dess har den inte fungerat som vanligt, så jag är väldigt tacksam över att kunna få en fungerande mobil igen. Nu är klockan 22:55, och ska upp 07 imorgon för att åka till flygplatsen. Nästa gång vi hörs är vi på Jamaica! Godnatt

Dagen, Foto, resor

Hej på er! Idag har det varit fantastiskt väder och därför har vi spenderat dagen nere på stranden och vid poolen. Vi kom till detta hotellet igår eftermiddag. Vi körde inom en outlet på vägen hit, där det blev lite mer shopping. Jag köpte en till väska från Michael Kors, har köpt tre väskor under denna resan...

Ikväll ska vi bara gå ut och äta middag, tror att det blir en tidig kväll då vi måste gå upp i tid imorgon. Eftersom vi ska flyga till Jamaica! Så taggad.

shopping

Ett av mina inköp från igår, en Gucci scarf. Älskar den!

Dagen, Foto, resor

Hej på er! Idag blev det en dag på stranden. Det var ganska molnigt, men ändå varmt och skönt. I havet såg vi en delfin! Fick tyvärr ingen bra bild men det var en häftig upplevelse. Nu är vi hemma och ska packa väskorna med all shopping. För imorgon åker vi vidare till Fort Lauderdale där vi kommer att spendera två dagar innan vi flyger till Jamaica!

Dagen, mat, resor

Det blir bara enklare att ta sig igenom de fem kilometerna varje morgon. Så idag blev det lite extra styrka efter, härligt! Efter en kalldusch började jag med frukosten till oss, frukost är mitt favoritmål under dagen.

Vädret är inte på vår sida idag, det är molnigt och beräknas regna en hel del. Vi är fortfarande inte säkra på vad vi ska göra idag. Det lutar mot något shoppingställe, då det inte finns så mycket annat att göra här. Jag skulle inte klaga på att bara åka runt och kolla på alla fina husen i området, men sällskapet är nog mer åt shoppinghållet och inte lika glada gör att fota som jag. Vi får så vart dagen leder oss helt enkelt.

Dagen, Foto, resor, shopping

Väskan köpte jag igår, från Michael Kors. Älskar den!

Några bilder från dagen

Idag vaknade jag tidigt som vanligt och tränade som varje morgon. Jag springer fem kilometer och kör lite styrka. Brukar bli lagom då de andra brukar vakna strax efter. Förmiddagen spenderades på stranden, där vi såg en delfin i havet! Otroligt häftigt, fick ingen bild då jag inte hade med kameran tyvärr. Vi var på stranden i 2 och en halv timme ungefär, tills ett oväder drog in över oss och vi var tvungna att halvspringa till bilarna för att undvika regnet. Senare tog vi det lugnt ett tag hemma, jag tyckte att det var skönt då jag bränt mig och behöver vila från solen.

Vi åkte sedan till ett shoppingcenter med exklusiva affärer, men blev inga inköp där. Vi åkte istället till en annan butik, där jag fick med mig ganska mycket. Kan se om jag visar något, men som sagt så blir det svårt att fota allt jag köper. Kommer nog bara nämna det ifall jag bär det. Liksom väskan ovan.