Hey allesammen.

Her på det sidste har jeg været i sindsygt sommerhumør, og vejret har været så dejligt. Så jeg ville lige dele nogle sommer vibes og sange med jer.

- Selma

Design din blog - vælg mellem masser af færdige skabeloner på Nouw, eller lav din egen: "peg og klik" - klik hér!

Hej allesammen.

Idag har vi været ude og sejle i søerne.Vi købte lige hurtigt noget at drikke, og så lejede vi ellers bare en mega fed båd, som vi sejlede rundt i i en times tid. Vi solede os, tog billeder, snakkede og hyggede helt vildt. Bagefter satte vi os over på en lille grøn plet i solen, og nød en dejlig is.

Vi håber også at i har nydt at solen endelig er fremme, og har haft en dejlig dag.

Hey allesammen.

Idag tog vi ind til byen efter skole (as usual), drak en kop kaffe sammen med en af vores veninder. Men vi tænkte lige at vi ville dele vores outfits med jer.

jakke - ukendt, top - hennes collection, jeans - zara, sneaks - new balance

hoodie - peak performance, skjorte - ukendt, hoops - pernille corydon, solbriller - & other stories, bukser - zara, støvler - vagabond

Hey allesammen.

Vi har igen i dag valgt at dele nogle vildt lækre sange med jer, som vi håber at I vil nyde.

1 her, 2 her, 3 her, 4 her, 5 her

Hej allesammen, Selma her.

Her det sidste stykke tid har jeg været vild med denne her lidt mere crazy og anderledes style, med den ellers traditionelle cowboy buks. Jeg synes virkelig at det er fedt. Her ovenover har jeg fundet nogle jeg synes er SÅ lækre, og meget gerne selv vil have fingrene i på et tidspunkt.

Hej allesammen.

Solen er fremme og humøret er højt. Eller ihvertfald her hos os ahah.

Men vi tænke lige at vi ville dele endu en af vores dejlige dage med jer.

Vi cyklede ind til Nyhavn efter skole, for at få en is. Vi satte os ned til vandet, og nød vores is i solen.

Der blev ved med at sejle kanalrundfarts både rundt, så vi fik helt lyst til at tage på kanalrundfart.

Så det gjorde vi, og det var smadder hyggeligt.

Eftet vi havde været ude og sejle var vi blevet tørstige, så vi smuttede ind på en lille mega hyggelig restaurant får at få lidt at drikke.

Men vi ville også lige dele vores outfits med jer her

t-shirt - h&m, bukser - topshop, sneaks - new balance, solbriller - h&m, jakke - adidas

solbriller - six, skjorte - h&m, bukser - gina tricot, sko - adidas

bukser - levis, sneaks - adidas, ørering - pernille corydon, hoodie - peak performance

1- her, 2- her, 3- her, 4- her

Hey allesammen.

Vi elsker alle de her slippers, med pels og andet på, her for tiden. Så vi ville lige dele nogle af zaras slippers med jer.

De sælges for en rigtig god pris, efter vores mening, og der er et stort udvalg.

Vi håber at i måske har fået inspiration til jeres næste køb.

Hey allesammen.

Vi tænkte lige at vi ville dele vores ynglingssange pt. Hvis i har lyst kan i følge vores spotify:

selmabeate, Matilde Heller

+ outfits

Hey allesammen.

Endelig er det fredag, og det fejrede vi ved at tage ind til café No. 11 for at hygge og spise noget mad.

Vi fejrede Mathildes fødselsdag, og gav hende hendes gave.

Efter det, tog vi nogle outfitbilleder, som vi vil dele med jer herunder.

bukser - her , trøje - her , sko - adidas her , hoops - her

ørering - her , bh - her , bukser - her , skjorte - her , støvler - her

sweater - her , nederdel - her , nylonstrømper -  her , sko -  her , taske - ukendt

Hey allesammen.

Som mange andre elsker vi at gå på café, og har efterhånden også prøvet en del. Vi har samlet nogle af vores aller ynglings cafeér, og inddelt dem under fire kategorier: morgenmad/brunch, frokost/kaffebare, aftensmad og snacks/forfriskninger.

Morgenmad/brunch

Morgenmad og brunch. Vi elsker at gå ud og spise noget lækkert morgenmad eller brunch i København, da det er en super dejlig og hyggelig måde at starte dagen ud på.

Mad og kaffe’s brunch er sindsygt god. De har “byg selv” konceptet, hvor man kan sammensætte sin egen brunch, ved at vælge enten 3, 5 eller 7 ting. De har rigtig mange lækre valgmuligheder, det smager overdrevet godt, og så er det meget instaværdigt. Så det synes vi helt klart at i skulle tjekke ud.

adresse: Sønder Blvd. 68, 1720 København V

Lagkagehuset er også en klart favorit, hvis man lige skal have en hurtig kop kaffe, eller noget lækkert til morgenbordet. Vi benytter os rigtig meget af lagkagehuset, da vi har studiekort, og dermed kan få studierabat derinde.

én af deres mange adresser: Frederiksberggade 21, 1459 København K

Wulff & Konstali har også en mega lækker brunch, lidt a la mad og kaffe, og også “byg selv” konceptet. Wulff & Konstali har også rigtig meget af vælge imellem, men er dog nogen gange lidt svær at få plads på.

adresse: Isafjordsgade 10, 2300 KØBENHAVN S, Lergravsvej 57, 2300 København S, Philip Heymans Alle 17, 2900 Hellerup

Frokorst/kaffebar

Vi går tit ind til byen efter skole, for at få lidt sent frokost, eller noget til at stille tørsten. Vi er mest til små hyggelige kaffebare, med lækre sandwitches og en dejlig kop kaffe.

Vi har benyttet os rigtig meget af Espresso Huset, da det ligger dejligt centralt og nemt, og at de laver de lækreste sandwitches. Den er mega hyggelig og rustik, og den skal i klart tjekke ud.

adresse: Rådhusstræde 4A, 1466 København K

Lagkagehuset er igen en sikker vinder, da de har de lækreste små pizzaer, sandwitches eller hvis du er lækkersulten, har de også en kage. Så den er ideel til en hurtig “on the go” frokost.

én af deres mange adresser: Frederiksberggade 21, 1459 København K

Vi har brugt rigtig mange timer på Ricos Kaffebar. Vi tager tit derind efter skole og laver lektier, da der altid er dejlig roligt, plus at deres mad og drikke er vildt godt.

én af deres mange adresser: Hauser Pl. 30, 1127 København K

Hvis du vil have verdens bedste ice mocha, eller bare noget andet lækkert, så skal du tage på No. 11. Den er især hyggelig om sommeren, da man kan sidde ude og nyde solen. Omgivelserne skaber en dejlig stemning, og det gør den også lige 10 gange bedre.

adresse: Sankt Annæ Pl. 11, 1250 København K

Aftensmad

Det er altid lækkert med pizza til aftensmad, og Dilis pizzeria laver de aller bedste pizzaer. De er sprøde, lækre og italienske, og bagt i stenovn, så de bliver ekstra lækre. Vores ynglings derinde fra er nr. 34, som er med Mascarpone. Mozzarella. Parmaskinke. Rucola. Parmazan, eller deres helt normale margarita.

adresse: Ny Carlsberg Vej 38, 1760 København

Taxa er en mega fed cafe, der ligger på Nørrebro. Det er ikke helt billigt, men man betaler virkelig for noget lækkert mad. Og så kan man jo også altid dele en nogle af deres lækre pompritter hvis det lyster. Taxa er super hyggelig og lækker café, som vi helt klart synes at du skulle tjekke ud.