Hey allesammen

Efter en kort dag i skolen cyklede vi til byen for at shoppe, og vi fik købt nogle rigtig lækre ting. Senere på dagen tog vi et smut forbi Botanisk have, hvor vi skød nogle billeder. Efterfølgende gik vi ned af Gothersgade og spiste på Hafnia, hvor vi hver fik en læks acai-bowl.

Blog på mobilen - Blog via mobilen - Nouw har en af markedets bedste blogging apps - Klik her

Hey allesammen.

Søndag d. 4 juni tog vi toget til Aarhus, for at tage til Justin Bieber koncert. Vi havde lejet en lejlighed gennem airbnb, der lå i hjertet af Aarhus.

Vi ankom om eftermiddagen og fandt os hurtigt til rette i lejligheden. Næste morgen gik vi ned til lagkagehuset og købte noget morgenmad, og tog derefter ind til koncertstedet og så Justin. Det var en fantastisk koncert.

Sidste dag i Aarhus, tog vi tidligt afsted fra lejligheden, og gik ned og spiste morgenmad på en hyggelig café i nærheden. Vi havde lige nogle timer inden vi skulle hjem, og dem brugte vi på at gå rundt på strøget og kigge i butikker. Da klokken var omkring 17.00 vendte vi næsen mod København igen.

jakke - ukendt, bukser - zara, sko - urban outfitters, hårbøjle - mads nørregaard

solbriller - six, øreringe - hjemmelavede, tee - ukendt, taske - ukendt, nederdel - zara, sko - Nike, slippers - urban outfitters

jakke - hi buxter, skjorte - ukendt, nederdel - message, sokker - beck søndergaard, slippers - urban outfitters, solbriller - & other stories, hoops - pernille corydon

Hey allesammen.

I dag var vi som sædvanlig inde i byen og hygge. Vi smuttede lige forbi urban outfitters og købte nogle fucking nice sko (vi købte de samme, men det er meget grineren haha).

Bagefter tog vi over på No.11, og fik en vidunderlig smoothie, som vi nød udenfor, i den dejlige juni sol.

Hey allesammen.

Her på det sidste har jeg været i sindsygt sommerhumør, og vejret har været så dejligt. Så jeg ville lige dele nogle sommer vibes og sange med jer.

- Selma

Hej allesammen.

Idag har vi været ude og sejle i søerne.Vi købte lige hurtigt noget at drikke, og så lejede vi ellers bare en mega fed båd, som vi sejlede rundt i i en times tid. Vi solede os, tog billeder, snakkede og hyggede helt vildt. Bagefter satte vi os over på en lille grøn plet i solen, og nød en dejlig is.

Vi håber også at i har nydt at solen endelig er fremme, og har haft en dejlig dag.

Hey allesammen.

Idag tog vi ind til byen efter skole (as usual), drak en kop kaffe sammen med en af vores veninder. Men vi tænkte lige at vi ville dele vores outfits med jer.

jakke - ukendt, top - hennes collection, jeans - zara, sneaks - new balance

hoodie - peak performance, skjorte - ukendt, hoops - pernille corydon, solbriller - & other stories, bukser - zara, støvler - vagabond

Hey allesammen.

Vi har igen i dag valgt at dele nogle vildt lækre sange med jer, som vi håber at I vil nyde.

1 her, 2 her, 3 her, 4 her, 5 her

Hej allesammen, Selma her.

Her det sidste stykke tid har jeg været vild med denne her lidt mere crazy og anderledes style, med den ellers traditionelle cowboy buks. Jeg synes virkelig at det er fedt. Her ovenover har jeg fundet nogle jeg synes er SÅ lækre, og meget gerne selv vil have fingrene i på et tidspunkt.

Hej allesammen.

Solen er fremme og humøret er højt. Eller ihvertfald her hos os ahah.

Men vi tænke lige at vi ville dele endu en af vores dejlige dage med jer.

Vi cyklede ind til Nyhavn efter skole, for at få en is. Vi satte os ned til vandet, og nød vores is i solen.

Der blev ved med at sejle kanalrundfarts både rundt, så vi fik helt lyst til at tage på kanalrundfart.

Så det gjorde vi, og det var smadder hyggeligt.

Eftet vi havde været ude og sejle var vi blevet tørstige, så vi smuttede ind på en lille mega hyggelig restaurant får at få lidt at drikke.

Men vi ville også lige dele vores outfits med jer her

t-shirt - h&m, bukser - topshop, sneaks - new balance, solbriller - h&m, jakke - adidas

solbriller - six, skjorte - h&m, bukser - gina tricot, sko - adidas

bukser - levis, sneaks - adidas, ørering - pernille corydon, hoodie - peak performance

1- her, 2- her, 3- her, 4- her

Hey allesammen.

Vi elsker alle de her slippers, med pels og andet på, her for tiden. Så vi ville lige dele nogle af zaras slippers med jer.

De sælges for en rigtig god pris, efter vores mening, og der er et stort udvalg.

Vi håber at i måske har fået inspiration til jeres næste køb.