Hej guys!! Jag har kommit in i en stor svacka där mitt självförtroende ligger på botten. Men mest är de väll för hur min kropp ser ut, jag har haft de så stressigt och de har hänt så mycket negativt i mitt liv så jag har inte orkat tagit hand om min kropp och jag har väldigt enkelt att gå upp i vikt, och de känner att de har jag gjort. Jag bryr mig inte så mycket om vad jag väger men hur mycket " fett" jag har på min kropp bryr jag mig kanske för mycket om. Men sen är jag verkligen inte fet, jag har bara aldrig varit såhär stor som jag är nu. Jag har väldigt dåligt självförtroende och självkänsla, så de är enkelt för mig att trycka ner mig själv. Så iallafall jag tänkte dela av mig vad jag brukar göra när ett sådant här tillfälle kommer.

Det första jag gör att få i ordning på min kost för de är de viktigaste i att få den kroppen eller hälsan man vill ha., och om ni är som mig, att de är godis och chips väldigt ofta. Så har jag några tips där med, jag har gjort några inlägg på olika nyttiga godisar/ godsaker. Alla inlägg ligger under fliken " recept". Så kolla in de, det är rätt läskiga recept men lovar att alla är goda annars skulle jag inte tipsa er om de.

Det andra är att jag gör ett träningsschema för veckan som kommer och bokar in jobb efter träningen. För mig är att må bra i själv det viktigaste. Sen tänkt på att träna hela kroppen och inte bara delar som du tycker är roligaste eller vill se bättre ut där osv. Mitt träningsschema set oftast ut såhär

Måndag - Träna armar, tex biceps cruls, hamer cruls armhävningar, preacher cruls.

Tisdag - Tränar jag ben, tex benböj, utfall, benpress andra övningar jag inte vet vad de heter hehe.

Onsdag - Tränar jag mage och rygg, tex situps, plankan/omvänd plankan, Marklyft, Chins osv.

Torsdag - Tränar jag bröst,tex Bänkress,hantelpress, flyes

Lördag - Så kör jag ett spinning pass på 1 timme och sedan och jag hinner tränar jag antigen mage eller springer lite extra.

Men keep in mind att man behöver inte träna såhär mycket och ibland hinner jag inte ens träna såhär mycket, men sen går jag också med min hund för de är bra om man bara rör sig.

​Ni kan gå in på Muscles.se för där finns massor typ av övningar och hur man utför dom osv. Klicka häär 

Blog using your mobile phone - One of the best blogging apps on the market - Click here

Likes

Comments