Oh dear Saturday, Årets bästa brunch med världens bästa vänner! Var framme hos Amanda strax innan 12 där vi korka upp flaskan dirr.. Hoppa lite senare in i en Uber till Nosh & Chow där fördrinkar och shots väntade på oss, senare var det tre rätters på menyn. Efter brunchen släktes det ner och festen kickade igång ordentligt, vi dansade och hade en magisk dag. Mina tjejer är bästbästbäst. Önskar alla hade vänner som dem, Ojj vad jag skryter hehe..

Jag o michelle åkte senare hem och vilade och åt en mindre bra hamburgare på något hak på Valhallavägen.. Senare skulle vi iväg till Douglas kalas på Suite, fanns hot shots, drinkar o massa gott, sen blev den dans på V och avslut på Hells hehe..

Som ni kan se på bilderna fanns det fina accessoarer som vi satte på oss, jag o Sofia trodde vi va supersnygga med hattarna, ja.. en bild säger mer än tusen ord, och de orden är la inte "supersnygga i hat " iaf Hahaha.. Fina peruker hade jag Malin och Amanda som ni ser ;) kanske är grönt hår min nya grej..

Nästa helg ska en del av gänget till Berlin, ångrar faktiskt att jag inte följer med, men vem vet jag kanske överraskar ;););)

Ha en fantastisk vecka Love M

Hemma från en helt fantastisk resa, Paris. Kunde inte drömt om att få se Paris på ett bättre sätt. Vi bodde på Shangri-La, ett magiskt hotell precis intill mitt nya favorit torn, Eiffel tornet.

Torsdagen när vi anlände besökte vi en fransk resturang, supergod mat och sen var vi på två barer.

Fredagen vaknade vi till hotellets magiska egg Benedict med lax.. ojjj vad jag älskar det, bättre än så kan jag inte börja dagen.

Vi gick till Eiffeltornet, när jag såg det föll jag pladask, att en byggnad kan få en och känna så mycket är jaaa... aningen knäppt.

Vi tog oss senare till den katolska kyrkan Sacré Cœur, vilken utsikt det var när vi klättrat upp för alla trappor, Waow!

Väl nere tog vi oss till det fantastiska shoppingcentret Galeries Lafayette, Paris Harrods ;). Helt fantastiskt där inne, ni som inte varit där, ni måste dit!!

Väl klara åt vi lunch på ett mysigt ställe och begav oss senare tillbaka till hotellet och Spa:de o gjorde oss iordning för kvällen.

Vi åt på Guy Savoy, 3 Michelin stjärnor har restaurangen lyckats skrapat ihop, jag förstår varför, Waow den ligger top 1 på min lista. Vi åt 12 rätters det tog oss 5 timmar. Jag njöt dessutom av min förvåning utav deras rödvin, som jag egentligen inte brukar vara ett stort fan utav.

På lördagen besökte vi musée du Louvre. Jag älskar att skåda konstverk och fantisera mig bort, ställa tusen frågor om var/hur/varför. Vi tog en ost-lunch på det välkända Café de Flore , ja det byggdes inte igår om man säger så, 1887 slog de upp dörrarna.

Vi avslutade vårat turistande på Triumfbågen, spiraltrappan upp var inte och leka med efter två dagar i högklackat. Men utsikten var värt varenda steg. Som morot ner för alla trappor igen avnjöt vi macarons.

Middagen var kinesiskt på vårt hotel, Shang Palace. Helt fantastiskt mat, bättre kinesiskt har jag aldrig ätit.

Jag längtar tills att få komma tillbaka till Paris, den mest romantiska staden jag någonsin varit i.

Au Revoir M

Dorisa en eftermiddag med gott sällskap är svårslaget, ja ni ser ju bilderna, sååå mysigt.
Denna helg är min vännina Mimmi hemma som bor i Stockholm men har sin familj här.. och mig hehe..
Vi myste på det magiska hotellet Dorisa med skvaller och skratt om de senaste som pågår i våra liv..
Mimmi är en av de finaste människorna som jag har, både insidan och utsidan är fantastisk. Hon har ju inte sitt smeknamn " Mama-Mimmi " för ingenting hehe...

Efter våran fika sprang jag över till Sats, saknade min PT Malin men jag lyckades jobba på bra själv och tänkte på allt som hon lärt mig.. Jag måste ju följa det klassiska nyårslöftet som varenda kotte har, haha!
Nu blir det en drömmiddag med en mysig film..

Önskar dig en magisk Fredag, Love M

Nu är 2017 kommen, mitt fantastiska gäng fira in det med 3rätters middag och en storslagen fest hemma hos bästa Malin och Johan.
Till förrätt åt vi en magisk toast Skagen, till varmrätt en fantastisk oxfilé och efterrätt en super smarrig kladdkaka med chokladmousse med alla sorters bär man kan tänka sig! Mummms!

Jag bar först en magisk klänning ifrån forever unique, så roligt med grönt som är min favorit färg, matchar mina gröna ögon. Jag blev kär så fort jag såg den, kände mig som en prinsessa första gången jag provade den.

Efter 12 slaget bubbla vi i bubbelpoolen och efter svira jag om till Joannas eleganta och fina klänning som jag dansade vidare i hela natten.

Visst är det fantastiskt att få fira in nyåret med sina bästa vänner, lyckligt lottad att alla kunde vara med. Detta året är vårt år, kommer bli helt magiskt. Pirrar i hela kroppen när jag tänker på det, tack fantastiska 2016 och alla inblandade som fått mig må så fantastiskt bra, mina stjärnor jag älskar er!

PS: Extra stort tack till Malin och Johan för ni styrde 2016 bästa fest. Vänner som ni önskar jag att alla kunde få ha!

Massa kärlek, och gott nytt år alla underbara ❤️

Bildbomb ifrån bästa Lördagen i Göteborg på lääääänge!
Min inspirations källa kom ifrån den storslagna serien "orange is the new black"..

Vi startade hos Clara, sedan tog vi en taxi till auktionsverkets kulturarena som ligger på tredje Långgatan och välkomnades varmt.
Jag satt på bästa bordet med min favorit Sofia och mina Stockholmskompisar Anders och Jürgen, samt 3 nya ansikten! Superkul verkligen, jag älskar halloweenstök, vilken stämning det var. Det serverades trerätters, massor av shots och dans ( ja ni ser jag dansade inte bara på stolen utan blev bordet också, haha ) sedan var det 2 bokade bussar som tog oss till push där vi festade vidare.. helt fantastisk kväll!