Well hello!! Idag har jag varit ledig & startade denna dag med en go frukost. Havregrynsgröt med jordnötssmör & mango + en smoothie. Jag har egentligen aldrig varit en frukostmänniska men nu har det verkligen vänt. Innan jag somnar så längtar jag nästan efter frukost haha!!

Under dagen hängde jag med Jessica och vi spenderade några timmar på Avion. Med mig hem följde några nya växter med som jag är så nöjd med!!

Ikväll har jag provat på två nya träningspass, pilates och yoga. Kom iallafall fram till att jag kanske inte är någon yoga-människa haha.

Bilder från i söndagskväll när jag hängde med några favoriter & snacksade en hel del gotta.

Hej! Just nu är jag på jobbet och kämpar på med mina ben som är spaghetti idag efter måndagens GRIT haha. Verkligen hat-kärlek till det passet.

Alla hjärtans dag & planerna för ikväll är så enkla som att laga en god middag med Simon och bara få rå om varandra. Hoppas ni alla får en himla fin kväll, kram!!

Hej!! Hur skönt med en ledig helg??

I fredags bjöd vi hem några vänner på vietnamesiska vårrullar (fantastiskt gott!!) och sedan åkte vi till Jessica för lite festligheter. Lördagen var desto tröttare och höjdpunkten var helt klart en hel del Cola & mellomys under kvällen.

Idag har jag avslutat denna helg på topp med träning & spa med min kära bästis. Känner mig verkligen så utvilad efter denna dag!!

Imorse försökte jag mig på att göra bananpannkakor till frukost vilket var ett bra tag sen sist. Ni ser ju hur det gick haha - kanske de mest ocharmiga pannkakorna ni sett, men väldigt goda trots detta! :-)

Nu är jag påväg till iksu och ska hinna med ett träningspass innan jag börjar jobba. Ha en fin dag!

Hej!! Jag och Simon gick och lunchade idag innan jag skulle börja jobbet & han skolan. Vi provade ett nytt ställe för oss, Tonka och blev så nöjda med vårt val! Supergod soppa verkligen, speciellt när vi promenerat innan lunchen och var rätt frusna.

Just nu är jag på jobbet och slutar inte förrens nio ikväll. Då blir det soffläge resten av kvällen.

Imorse vaknade jag tidigt av att solen lös på mig. Verkligen en himla bra väckning för mig som annars är världens tröttaste människa på morgon och gärna spenderar hela min förmiddag i sängen haha.

Jag har varit ledig idag och hunnit göra en hel del sysslor här hemma som att städa, tvätta och diska. Inte särskilt lockande, men såå skönt nu när det är färdigt! Snart ska jag traska iväg mot IKSU för att möta upp Linnea och köra ett bodypump pass. Ha de!

Idag slutade jag jobbet tidigt och följde då med mormor min till vårdcentralen, innan vi gick hemåt stannade vi för att dela på en pizza. 90 år fyller hon ju snart också, så fantastisk kvinna!! ❤️

Nu har jag precis kommit hem till lägenheten och snart ska jag iväg och köra GRIT. Ikväll blir det lite häng med vänner & imorgon är jag äntligen ledig! Ha en fin kväll :-)

En hel drös med bilder från i somras när vi befann oss i Kroatien på ön Hvar. Verkligen en fantastisk resa som jag drömmer mig tillbaka till, lite för ofta. Nu får istället planeringen av nästa resa börja!!

Var ledig tre dagar förra helgen, så jag och Simon bestämde oss för att åka till Stockholm och få komma iväg lite. Väldigt bra val!!

Umgicks med mina kära syskon & deras respektive. Åt och drack en hel del gott, fyndade på januarirean och fick umgås med min fina Ellen. Mådde så otroligt fint efter denna helg med dessa människors sällskap, som jag saknat så enormt.

I lördags fyllde min fina vän Madeleine 20 år!! Det blev en hel dags firande för henne.

Champagnebrunch började vi dagen med, Madde hade gjort iordning så otroligt mycket gott att äta och dricka!! Vi åkte sedan till en relaxavdelning där vi bastade och fräschade upp oss. Efter att vi ätit middag rullade ännu fler tjejer in och sedan avslutades kvällen på Allstar med drinkbord & dans. En otroligt rolig lördag!