Hallå hallå, det var inte igår!

Hänt ganska mycket sedan sist men orkar inte skriva allt men kan uppdatera om senast.
På veckodagarna jobbar jag inprincip bara så då händer inte mycket mer än de, men trivs så bra på jobbet så det är bara kul!!

I fredags åt jag middag med familjen sedan spenderade jag resten av kvällen med Anton, Lovisa och Wille. Det var trevligt och mysigt.
I lördags hade vi några vänner från Sthlm på besök och senare på kvällen kom några bekanta så åt vi middag! Då kom även Wilma med vilket var kul, vi kom fram till att vi inte hade sets på 10 veckor!! De är sjukt. Men det blir så när man jobbar och får svårare att få ihop allt.
Sen efter maten så åkte jag till Sabbe där jag spenderade resten av kvällen med några tjejer!
I söndags var jag på farsdagmiddag hos farmor och farfar, mys.

Idag har jag jobbat som vanligt, vart hos farmor och farfar och precis käkat kvällsmat med mamma. Ska ta och lägga mig om en stund!

HADE

Min Sabbe o min Julia <33

Har inte så mycket att komma med. Haft en bra helg med fina vänner och nu är det en vanlig jobbvecka igen.

Helluuuu, kom hem för nån timma sedan efter att spenderat förmiddagen i innebandyhallen. Kollade på TTs juniorer samtidigt som jag och Lovisa stod i kiosken!
Bra start på denna lördag.
Ikväll får vi se vad som händer, lite oklara planer hittills men någonting blir det iaf!!!
Hade!!!

Tjoooo!!!
Asså har fortfarande inte smällt gårdagen!!!
Är inget megasuperduper fan av Bieber men diggar hyffsat mycket det mesta han gör och igår var vi ett gäng tjejer som var på hans konsert här i Sthlm. Det var GRYMT. Vi hade så jävla bra platser, vi kom bara närmare och närmare och i slutet av konserten var vi inprincip längst fram, SJUKT.

Första konserten jag vart på som även hade bra förband vilket gjorde att tiden gick fortare, det gillades.

Jaja, nog om det.
Just nu sitter jag på ett café med Sanna och de andra är och shoppar, tror jag. Vi ska åka tåg hem senare ikväll, men hade gärna stannat längre, älskar Stockholm.
Allt för stunden, HADE /JULIA

Hallå här!!
Idag jobbade jag 06.45-16.00 och sedan när jag kom hem så sov jag fram tills halv åtta...
Nu ikväll har jag bara ätit middag med familjen.
Imorgon väntas en lång jobbdag men även sista jobbdagen för veckan!!!!!!! För tidigt på onsdagsmorgon rullar tåget mot Stockholm där jag och några kompisar skall spendera några dagar, ska bli så kul att komma upp till huvudstaden igen, älskar Stockholm!
Har bestämt mig för att lägga mig i tid idag, så nu ska jag sova är tanken. Godnatt!

Halllååååå här!
Har varit dålig på att skriva här denna veckan men men.
Jag har iallafall hunnit med att jobba en hel del, jag har färgat håret, hälsat på släktingar mm.
Har även träffat Emilia, så kul att ses igen<3

Denna helgen har även jag och farsan varit själva hemma så i fredagskväll lagade vi cesarsallad och tittade på idol!

Igår åkte vi in till Göteborg för att kika i lite butiker.
Vi kom dock iväg lite sent så vi hann inte vara där så länge men det gör mig inget för är inget fan av att gå i butiker, så det var lagom!

Tog en snabblunch på espresso house.

När jag kom hem så bytte jag bara inprincip kläder innan jag begav mig till Clara för att fira hennes 19årsdag! Kul!
Många av tjejerna skulle ut efter men åkt på halsont och snuva (IGEN) så våga inte riskera att bli sämre då det är jobb imorgon och sedan Sthlm resten av veckan!!!!!! Så jag åkte till Farmor och Farfar där jag spenderade resten av kvällen<333

Idag har jag sovit ut, tittat massa Youtube-klipp och precis käkat en sen lunch med farsan.
Nu ska jag vila en stund sen ikväll får vi se vad som händer! Börjar 06.30 imorgon så allt för sent får de inge bli. Nu ska jag vila!!!!!!!
HADE /Julia

Hejsan! Ligger nu i sängen efter ännu en ganska lugn helg men rolig.
Idag spenderade jag dagen i Varberg ute till sjöss med farsan. Vi tog vara på sista fina båtdagen för detta året förmodligen. Vi åkte runt lite, käkade, och pappa badade... Det var alldeles för kallt i vattnet för min del hehe.

Efter några timmar kände vi oss nöjda och åkte hem.
Nästan direkt när jag kom hem så kom molly till mig för att spendera kvällen här, vi var ute o gick en sväng och åt sedan kvällsmat med mamma och pappa.
<33333
Godnatt.

Tjoooo!!
Igår var det fredag och det innebar att jag och Molly skulle på middag... Inte vilket middag som helst utan snarare en "studentpresent-middag" som vi fick av David, Samuel, Johan och Johan.
Vi blev bjudna på tacos och kladdkaka. De hade fixat så fint så. Hade en trevlig kväll, tack!!!

Idag vaknade jag runt 11, käkade frulle, sen åkte jag med pappa för att handla!
Nu ikväll har vi varit och käkat hos farmor och farfar med mina kusiners familj med så kom preciiiis hem. Även detta en mycket lyckad kväll.

Tjooooo
Igår var jag ledig och då tog jag verkligen vara på dagen. Gick upp i hyfsad tid, åt frukost och åkte sedan till Varberg med Sanna.
Vi gick i lite affärer och köpte sedan med oss fika och begav oss mot Kajsa. Mycket trevligt att tjöta lite! Vi saknade såklart Alva som tyvärr va sjuk...
En bra dag helt enkelt!

Suttit ute varje kväll denna veckan, vilket väder va.

Jaja, idag torsdag! Jobbade och sedan var jag på mammas jobb en stund innan vi åkte hem. Väl hemma käkade jag lite innan jag Lovisa och Anton åkte till bryggan och tjöta! Det var trevligt.

Imorgon är det fredag! Woho ser fram emot denna helgen!!