Hej søde dejlige mennesker.

Grunden til at der har været lidt stille herinde den sidste uges tid er pga, at jeg sidste torsdag tog en smuttur til Malaga med mine to bedstemødre. Jeg var så heldig at få turen af dem i konfirmationsgave og sidste torsdag var så dagen vi tog af sted. Jeg havde aldrig været i Spanien før så jeg var super spændt på, hvordan det så ud dernede. Udover det havde min mormor skrevet (hun var rejst der ned nogle uger i forvejen), at det ville blive op til 25 grader, så jeg pakkede shorts og badetøj og så var det af sti af sted.

Vi havde lejet en lejlighed midt inde i Malaga City, hvilket virkelig kan anbefales, hvis du kun er afsted få dage som vi var. Der var 100 m. gang til den store gågade med en helt masse lækre tøjbutikker. Vi havde tre hele dage dernede og havde derfor valgt nogle forskellige ting ud på forhånd som vi gerne ville nå.

Dag 1 - Fredag d. 10/11
Havde vi først en engelsktalende gåguide som viste os rundt på gå ben i store dele af indre Malaga. Det var måske lidt kedeligt, men det ville mine bedsteforældre gerne så det gjorde vi. Derefter stod den på shopping, en manicure på det lokale spasted og til sidst en lækker aftensmad på restauranten Citron.

Dag 2 - Lørdag d. 11/11
Vi startede dagen med at hoppe på en tur/turist bus som viste os de dele af indre Malaga vi ikke havde fået set endnu. Ved 1-tiden tog min mormor og jeg ned til det lokale spasted igen, da jeg skulle havde lavet en pedicure. Senere på dagen spiste vi frokost på et utroligt lækkert tapassted kaldet Toro og senere ud at sejle ud over Malagas kyst. Vi endte dagen med at spise på en lækker italiensk restaurant, hvor jeg fik den hidtil bedste pasta bolo jeg længe har smagt.

Dag 3 - Søndag d. 12/11
Denne dag havde min mormor lejet cykler som vi brugte til at cykle ud til kysten får at bade i Middelhavet. Derefter cyklede vi ud til nogle kystresturanter som lå lidt uden for Malaga som havde de lækreste oliven. Vi endte dagen med at spise aftensmad i Malaga lufthavn og så var det tilbage til København igen:)

Håber det var interessant, skriv endelig hvis jeg skal lave flere i fremtiden. Håber langt lidt billeder nedenunder fra turen.

Kærlighed fra
AM

Flyt din blog til Nouw - nu kan du importere din gamle blog - Klik her

Hey guys!! Jeg tager ud og rejse i aften, og tænkte derfor jeg lige ville dele de ting, jeg altid har med i min toilettaske (måske lige med undtagelse af solcremen), om det så er en weekendtur til en storby eller skiferie i en uge. Jeg pakker sjældent ting som er over 100 ml og det er der to grunde til. 1. hvis det er en flydende ting, (hvilket det typisk er når vi snakker ml) så både vejer og fylder de meget. 2. er at hvis du skal have din taske/kuffert med som håndbagage, (hvilket jeg tit har når jeg flyver), bliver de taget i security i lufthavnen. Men here you go, her er de ting som jeg altid har med når jeg tager et eller andet sted hen (bid ikke mærke i at der hverken er tandbørste eller tandpasta, det har jeg jo selvfølgelig altid med også:)).

Kære alle sammen. Arrrhhhggg, hvor er det vildt!!! Endelig tog jeg mig sammen og fik startet den her blog, hvilket ikke skal være nogen hemmlighed er noget jeg har gået og tænkt på i lang tid. Nå men vi må jo hellere lige starte med en lille introduktion. Mit navn er Anna-Mai Ulrich, jeg er 14 år gammel og røv dårlig til at sætte komma, hvilket er en ting i bare må bære over med. Jeg går lige pt. stadig i folkeskole, regner kraftigt med at jeg afslutter den og tager gymnasiet efter sommerferien. Det kommer der nok lidt mere om når jeg skal til at skrive ansøgning. Ikke desto mindre har jeg en kæmpe passion for mode. Alle de penge jeg har bliver enten brugt på tøj, modemagasiner (og mad;) så jeg altid kan være med når de nyeste trender kommer ud. Så følg med, hvis du har lyst til at følge med i, hvordan jeg til hverdag og andre specielle lejligheder styler og sætter outfits sammen. God fornøjelse:))))))

Kærlighed fra AM<3333 (det er en forkortelse for mit fornavn Anna-Mai)