Hej på er! Sitter just nu på rummet och ska snart hoppa in i duschen för att få bort all sand. Vi hade planerat att åka till ett köpcentrum några mil härifrån för jag vägrar lämna ön utan att ha hunnit en sväng eller två förbi Bershka hehe. Men vid lunchen sprack det upp rejält och det ser ändå ut att bli mulet imorgon så vi sköt upp det till då och drog till stranden några timmar på eftermiddagen. Var väl där mellan tre och fem så solen tog inte särskilt mycket men det var skönt ändå! Teneriffa är ju en vulkanö så det är svart sand och vågorna var ENORMA, vågade mig inte nära vattnet. Hoppas på att vi äter hyfsat nära hotellet ikväll för jäklar vad jag har gått mycket idag! Upp och ner för alla backar, så jag orkar inte mer nu haha. Aja, det blir nog bra hursom. Hoppas att ni har haft en svinbra måndag så hörs vi senare. Puss

Gjorde min standardsallad som ni alla känner till vid dethär laget. Läser På sex meters djup av Denise Rudberg. Hon är verkligen oslagbart min favoritförfattare! Läser inte mycket längre tyvärr men hon är så himla duktig på att skapa en känsla av att man är där. Har läst båda hennes ungdomsserier och alla förutom någon bok i denna, älskar alla!

Godmorgon! Kom precis hem från en lång powerwalk med mamma, stod att vi bara gått sex kilometer drygt? Vi var ute i drygt en och halv timme så vi borde ha hunnit gå längre. Dock är det extremt backigt här och vi stannade upp och kollade på utsikten typ överallt så det kanske stämmer. Vaknade av ljuset vid halv nio typ och käkade frukost på balkongen och efter det gick vi ut. Klockan är tjugo över elva här så tror att jag ska hoppa in i duschen och sen fixa lunch. Det var ganska mulet imorse men nu börjar det spricka upp så ska nog gå och lägga mig vid poolen eller på stranden och jobba på brännan sen, det behövs verkligen hehe. Kikar in senare med lite mer! Pussar

Hej på er! Jag ber VERKLIGEN om ursäkt för dagens obefintliga uppdatering men har inte haft något internet. Usch, mådde så illa när jag vaknade på grund av för lite sömn menmen, fanns inte mycket att göra. Tog lång tid att somna igår så sov bara två timmar trots att jag var svintrött! Likadant både i taxin och på den sex timmar långa flygresan, kunde inte sova. Som tur är blev det en timme på planet till sist men det räcker liksom inte för att täcka upp.
Är nu iallafall ganska pigg, Teneriffa ligger en timme efter Sverige så klockan är åtta här så lär vara vaken någon timme till. Imorgon när jag vaknar ska jag gå på powerwalk, tänkte springa men det är så himla backigt här och om solen ligger på, hmm nej tack. Men utsikten är MAGISK, försökte få till några bilder men vi kom fram till hotellet strax före fyra så det var inget bra ljus när vi väl gav oss ut. Vi vandrade i typ fyrtio minuter till någon resturang men det var det värt för det var verkligen supergott! Vi beställde tapas; Moule mariniere, räkor i vitlök, kroketter, serranoskinka, callamares och massa andra goda saker! Efter tog jag kaffet vilket var dagens första, förklarar verkligen mitt dåliga humör under dagen. Fyfaaan vad jag var irriterad på allt under hela flygresan och när vi kom till hotellet. En man här serverade välkomstdrinkar och gav rosa drinkar till tjejer och blåa till killar och då lackade jag verkligen sönder, även fast jag tyckte det var konstigt och väldigt konservativt skulle jag nog inte blivit så arg utan kaffe. Usch, behöver verkligen vänja av mig. Är FÖR beroende. Jag hoppas verkligen att ni alla haft en jättefin söndag och att ni njuter av lovet om ni som jag har det nu. Hörs imorgon! Pussar från Moa

Godkväll på er! Jag och Becka sitter just nu på tuben mot Danderyd och ska möta upp några. Efter vi hördes sist imorse drog jag ju förbi mall of scandinavia och köpte present till pappa samt en tröja till mig själv från zara och tre par strumpbyxor från calzedonia; nätisar med stjärnor som alla har, blixtar och vanliga prickiga. Märkte precis att mina blixtar gick sönder, det är första gången jag har på mig dem. ÅGH! Var sedan barnvakt åt grannarna i två timmar, det var faktist mysigt och typ en vilopaus i stressen. Åt födelsedagsmiddag hos min pappa och efter maten packade jag färdigt och mötte Becka. Vi hade oklara planer men drog in mot stan, efter fika på både Espresso house och café 60 så är på nu somsagt påväg till Danderyd. Sen kanske det blir fest nära hemma, men får se för ska upp om mindre än fem timmar hehe. Aja, får sova på planet. Hoppas att ni haft en bra lördag så hörs vi. Pussar från Moa (och Becka;))

Tröja - Zara / Väst - Zara kids / Väska - Zara / Strumpbyxor - Calzedonia / Skor - Bershka / Kjol & jacka (??)

Några av de låtar jag lyssnat mycket på senaste tiden. Lyssnade på Rihannas gamla album häromdagen och hörde då Man down för första gången på jag vet inte hur länge, sån nostalgikänsla. Älskar fashion killa! Lyssnade sönder på den i somras på landet så tänker bara på sommar när jag hör den. Moaboa00 på Spotify (skratta inte) lyssna på Z och chilln listorna!

Godmorgon! Efter att vi hördes senast igår mötte jag upp Rebecka och Tyra och vi hoppade på ett tåg in mot stan. Det fanns lite olika krök och sånt men det blev så oklart och vissa var längre bort än vi trodde så vi pallade inte åka dit så vi hamnade bara på espresso house och träffade några jättesnabbt. Sedan hittade vi en fest men grabben hade inte koll på mobilen så kändes ovärt att åka dit och behöva vänta länge om ens få svar så det blev en tidig kväll igår! Kom hem strax innan ett och somnade ganska snabbt. Hade ställt klocka på tio men vaknade i förväg idag igen. Idag ska jag packa, handla present och solglasögon (hoppas jag hinner) antagligen vara barnvakt samt ikväll fira min pappa. Har precis fixat frukost med jordgubbar, avokado och kaffe<3. Hoppas att ni får en jättebra lördag, vi hörs senare. Pussar

Godkväll guys. Efter skolan åkte jag inte och tränade då jag hade ont i halsen igen, denhär förkylningen släpper verkligen aldrig helt. Åkte istället och mötte mamma på TC då hon kom med ett tåg dit då hon varit på jobbresa. Vi gick snabbt in på Ica och handlade på middagen som jag lagade. Stekte vitlök och chili, kokade nudlar och blandade allt med mango, räkor och sweet chili sås, enkelt men SÅ gott! Köpte även lösviktsgodis, gott för stunden men efter så blir jag alltid så seg efter så ångrar mig varje gång :/. Vi ligger nu i soffan och kollar på What happens in Vegan och jag ska snart hoppa in i duschen och fixa mig. Kvällens planer är lite oklara men ska träffa kompisar, tror inte jag pallar festa då jag är trött och förkyld men man vet aldrig vad som händer hehe. Hörs senare! Pussar från Moa