Ingen uppdatering här på länge pga bild brist, blivit dålig på att fota vad jag gjort och tycker de e så tråkigt med bara text.

Har i helgen firat Linnéa som blev 18 bast, sjukt! Sedan var jag med mamma till Sverige för att köpa lite grejer till mitt rum som jag håller på att göra om, blir sååå bra!!

I veckan börjar provperioden och haft PT träff och lite smått och gått.

Helgens planer är att vara med på en modevisning, vara med Hemming, kanske med tjejerna, och sedan spela curling!

Hoppas ni njuter av det ljuvliga vädret.

PUSS&KRAM

Idag (tisdag) var inte vädret på våran sida, väldigt mulet..

Så vi bestämde oss för att åka in till Dubai till marinan. Under dagen kom solen mer och mer fram, vilket var väldigt trevligt!!

Vi gick runt i köpcentret och sedan nere vid hamnen bland alla båtar.

Ikväll blir det att äta på hotellet som är väldigt fint. Vi bor på Waldorf Astoria Dubai Palm Jumeriah, ett hotell som ligget långt ut p palmen, med en egen stand och pool.
Imorgon hoppas vi på en massa sol så att det blir att ligga och sola och bada.

Puss&Kram

Söndag 19.2 åkte vi med Rosella till Sverige för att sedan åka till Arlanda. Därifrån tog vi flyg till Dubai som tog ca 7h, en ganska lång resa enligt mig. Vi kom fram till hotellet där vid 03.00 lokaltid och jag var väldigt trött.

Vädret på måndagen var inte så bra, men vi fick lite sol iallafall. Vid 5 tiden åkte vi till Dubai mall, vilket är ett jätte stört shoppingcenter med även världens största akvarium i och även en skridskobana. Jätte coolt. Vi besökte akvariet, med massa olika fiskar såsom haj!
Väldigt fina butiker med alla märken du kan tänka dig, dock väldigt dyrt.

Sedan vid 11 tiden åkte vi hem till hotellet och tog det lugnt!

Jag gillar Dubai, det är fint, en blandning mellan Spanien som är ett ganska varmt land och även New York med sina stora byggnader. Det är fint! Önskar bara solen skulle lysa ännu mer...

Hoppas ni har ett bra sportlov hittills!

Puss&Kram

Mitt mående har inte varit på topp det senaste månaderna och det vet jag själv. Det har inte bara påverkat mig utan även folk i min omgivning. Jag har insett att jag bara vill ur denna grop och upp igen till det positiva och glada.

Det är okej att må dåligt vissa dagar, fälla en tår. Men de är viktigt att sen kunna gå vidare, ta ut det som behövs och sen kör man på igen.

Livet går upp och ner, men man måste hitta det positiva i det negativa, livet är ju bra.

Ta hand om varandra och se saker positivt, och de e okej att vara ledsen ibland, men inte alltid.

Puss och kram!

Alla<3dag, många som älskar den dagen men även många som inte gillar den. Jag älskar den. Det är en fin dag, tycker dagen är för alla, vänner, släkt, familj, sin partner, det är en kärleksdag man kan fira med vem som helst. Sprida kärlek varje dag ska man göra, men de gör inget med en dag där man kan sprida lite extra!
Ta hand om den du tycker om, det är viktigt att visa kärlek!

Fick fira dagen med lite mys med Hanna och sedan en riktigt trevlig mysig och underbar middag med Hemming. Och även med min familj.
En mycket bra dag om jag får säga det själv'

PUSS&KRAM!!!!

Idag efter att både jag och Hanna slutade bestämde vi oss lite spontant att gå och ta en liten fika och prata om allt mellan himmel och jord. En trevlig och behövlig pratstund <3

Hoppas ni haft en fin måndag!
Puss&Kram

Denna helg började jag med att sova över hos Hemming i fredags och sedan på lördag morgon kom Nona och hämtade mig och vi plockade upp några på vägen ut mot eckerö.

Sedan har hela helgen bestått av turnering. På grund av min rygg har jag valt inte inte spela fotboll mera, men är ändå med i laget. Denna helg filmade jag våra matcher. Känns skönt att ha en del av fotbollen kvar trots att jag inte spelar. Kanske kommer tillbaka men ska lägga fokus på rehab och gymmet nu (samt curlingen)!

Hoppas alla haft en fin helg!
NÄSTA HELG DRAR JAG TILL DUBAI, sååå taggad!!