Igår så åkte jag in till flygplatsen för att hämta en vän som ska bo hos mig i 1 vecka! Ska bli så mysigt och kul! Idag har vi bara hängt på stranden och snart ska vi upp till shopping mallet och efter det ta en Pw upp på berget! Puss

Klänning & väska ifrån H&M och skor från Nilson shous

Middagen igår var 4/5, enligt min mamma haha. Eftersom vi har en vegan i familjen så får hon oftast släpas med på kötteresturanger och be köket röra ihop en specialare som oftast slutar i pasta med tomatsås eller pommes, igår så fick hon bestämma resturang och vi bokade bort på en resturang som heter Copenhagen - det är en kedja som även har en resturang vid namnet Malmö. De dracks massvis av gott och jag tog en Vegansk hamburgare! Till förrätt så blev det patata bravas, guacamole med nachos och till efterrätt någon Vegansk chokladkaka som vi alla delade på. En lyckad middag helt enkelt! Puss

Alltså den sjukaste promenaden någonsin! Vi vandrade upp bland stup och läskiga fåglar samt en massa skyltar om att this is dangerous.. efter cirka 2 timmar i en stekhet sol så tog vi oss ner och vidare i bilen till Valencia!

Nu har jag tvättat av allt smuts ifrån mina ben, Trust me dom blev typ svarta av allt grus som flög runt uppe på berget. Är extremt hungrig så längtar tills vi drar oss ner på stan för middag! Puss sålänge

Åt liiiiiivets lunch idag på vår strandbar! Alltså yummm! En bruchetta med chevre, carameliserad lök,ruccola,färska jordgubbar och balsamico!

Resten av dagen har spenderats på stranden med ett kort stopp på köpcentrumet för att köpa lite mat och kika i affärer. Imorgon åker vi till en annan stad och bor på hotell och turistar lite haha.. ett måste på semestern. Puss

Topp-H&M, kjol-Stradivarius,skor-?

Den smidigaste resan till Spanien hittils! Flygbolaget var jag dock mindre nöjd med men vi satt ändå på en uteservering med pizza och Rosé cirka 45 minuter efter att vi landat! Fan vad jag älskar vår lägenhet här, känner mig sååå hemma! Puss