Resor , YouTube

Hej!!

Nu var det längesedan sist. Här kommer iallafall en liten vlogg/video från resan på Mauritius över jul och nyår. Mer bilder där ifrån kommer senare så håll utkik!

Resor

Hejhej!

Nu kommer lite bilder från dagens äventyr med catamaran till en liten ö. På vägen hann vi bland annat med att snorkla, åka parasailing (med en liten incident på slutet hehe, står om den lite längre ner till bilderna.)se vattenfall, apor och barriärrev.

Imorgon ska vi nog bara hänga vid hotellet och vår strand, hörs!

^Alva lyckades få till en konstig inställning på kameran, memmen här snorklar vi iallafall.

(tycker egentligen inte om ananas men lånade mammas för att få en fin bild)

Haha, det kanske inte framgår så tydligt på bilderna (Julia stod mest och skrattade så kan ha varit svårt att få till en bra bild), men såhär var det iallafall. Innan det var min och pappas tur så hade landningen gått hur bra som helst för de framför oss, men på något sätt så lyckades vi ändå med att hamna utanför kanten då vi skulle ner på land igen. Det resulterade såklart med att vi hamnade i havet istället, men det gick bra tillslut! Kul var det iallafall.

Resor

Hejhej!
Äntligen är det jullov!! På julaftonsmorgon drog vi till Kallax för att sedan ta ett flyg till Arlanda där vi stannade tills på kvällen. Vid 6/7 nån gång tog vi flyget till Mauritius och 12 timmar senare landade vi här. Nu kommer bara några bilder från dom senaste dagarna men lovar, det kommer mer!

Vardag

Igår efter skolan så tog jag mig till gymmet för ett träningspass. Lite senare åkte jag till bästa Wilma<3 och vi köpte lite gott inför kvällen. Det slutade med att vi tittade på en film men efter det så stannade vi uppe till typ klockan 3 och bara pratade och skrattade om allt och ingenting. Jättemysigt var det! Vi ställde väckarn på 09.00 eftersom att vi hade planerat att julklappsshoppa lite i Luleå.

Nu sitter vi på bussen hem och är väldigt trötta, dagen och gårkvällen blev iallafall väldigt lyckade!

Bestie

Tjaa!
Blev precis klar med mitt gympass och nu står jag och väntar på bussen. Efter skolan idag följdes jag och Wilma åt till stan och provade dom myyysigaste myskläderna ever(!!) medan Wilma väntade på sin buss och sedan gick jag som sagt till gymmet. När jag kommer hem blir det packning inför imorgon, taggar!!

Mat, Vardag

Dagen har varit riktigt bra hittills. Vi hade webbutveckling från 8.10 till 10.50 och sedan slutade vi. Hur skönt??
Jag, Wilma och Lisa åt lunch på skolan och sedan gick jag och Lisa vidare till gymmet- körde rygg och mage. När jag kom hem satte jag och pappa oss i soffan och åt lite på chokladen som han köpte i Bryssel, belgisk choklad måste ju vara det bästa!

Imorgon är sista skoldagen innan helgen, och på fredag flyger jag och pappa till Stockholm för shopping och Håkan Hellström! Taggennnnnn

Hejhej!
Just nu sitter jag på bussen hem. Det blev ett kort gympass idag eftersom att busstiderna inte alltid är dom bästa hem till mig; var framme på gymmet 16.30 och om jag skulle hinna med den mest passande bussen var jag tvungen att gå där ifrån 17.10 så ja ni kan ju räkna ut själva hur långt passet hann bli haha. Men jaja, sånt är livet! Får träna längre imorgon istället.

På idrotten idag hade vi ett prov om kondition vilket jag tror gick ganska bra! Nu är det inte så mycket kvar innan jullovet, bara matteprov och fysikprov (plus lite små inlämningar och bokrapporter).

Hallå!

I onsdags fyllde jag som sagt 17 år så då blev det lite firande på morgonen med frukost och paket på sängen, sen på kvällen åt vi lite tårta. Idag kom släkten hit och vi firade med äännu mer fika, haha har nog ätit nog med fika för resten av året känns det som. Men fyller man år får man passa på liksom;).

inköp, Vardag

Hej!!

Kom hem från ett gympass för ca. 2 timmar sedan. Lite senare idag kommer släkten och ska fira eftersom att jag fyllde 17 i onsdags! Innan det ska jag hinna plugga och städa lite. Mer bilder från födelsedagen kommer senare, men tänkte passa på att visa lite nytt från min träningsgarderob! Tröjan är från Gymshark och byxorna från freddy wr. up.