Hoppas ni har haft en underbar dag!! Här kommer del tre från vår resa.❤

De första bilderna är från Maspalomas, ett område som är täckt av sanddynor. De fanns även en liten fyr och en strand att bada vid. Härligt att svalka sig efter hettan i sanden...

En av dagarna åkte vi Puerto Ricos hamn för att ta båten ut på atlanten..där hade vi hört att man kunde få syn på delfiner...detta gick tyvärr inte som vi tänkt oss och slutade med att jag såg ryggen på två och att halva båten blev sjösjuk pga de ENORMA vågorna!! Inte riktigt som vi hade tänkt oss...det var en fin hamn iallafall.

​Efter en underbar semester var det dax att flyga hem till Sverige igen....Detta är en underbart vacker ö som jag varmt rekommenderar er alla att åka till.🌴☀💦

Hej igen!! Här kommer min del 2 från Gran Canaria. Det kommer det bli mycket bilder från den fina huvudstaden Las Palmas som vi besökte en dag under vår semester. Några bilder på mig, på naturen och lite bilder från hotellet. Hoppas ni alla får en fin fredagskväll!!❤

Hej och varmt välkomna tillbaka till min blogg!! Jag har precis kommit hem från en resa till Gran Canaria. En riktigt vacker ö som tillhör Spanien och ligger i atlanten, en bit utanför afrikas västkust. Jag har fått riktgt fina kort som jag tänker dela med mig av i dagens inlägg och några framöver. Enjoy!!🌴✈☀

Vi satte oss i bilen vid soluppgången, tidigt kan jag meddela. Jag var trött och somnade i bilen påväg till Landvetter. Vi checkade in, tog en fika och kikade runt, efter de gick vi på planet och satt stilla 5h och en kvart. När man gick ur planet fick man en varm pust som man bara kan få utomlands.✈

En av dagarna åkte till ett ställe som heter Anfi, rekommenderar verkligen detta stället. HELT MAGISKT!! Havet, palmerna och den karibiska vita sanden.💦

De hade även en liten mysig båthamn en bit ifrån stranden.⛵

Här kommer några bilder på fina palmer och mig!!🌴

Äntligen sommarlov, så här kommer lite bilder från mitt sommarlovet och även några bilder innan vi slutade skolan. Enjoy!!❤

PRIDE❤

STUDENTEN❤

OUTFITBILDER FRÅN IDAG❤

Vi var ett tjejgäng som drog till NAKED:s outlet förra veckan. Där hittade jag ett par jeans, som är såå sjukt snygga!! De har mycket snygga jeans där, stort tips...

Så galet bra väder i helgen och veckan. Vi passade därför på att grilla och är inte de bland det bästa som finns?

​Puss & kram, ha en bra långhelg!!!

Min frukost en sovmorgon.... Är inte frukost på sängen bland det bästa som finns?

Denna veckan har det hänt en del, så jag har varken orkat eller hunnit blogga. Tänkte försöka blogga lite mer på lovet. Det blir ganska mycket under veckodagarna med skola, vänner, plugg, aktiviteter osv... Men under lovet hoppas jag på att jag både har motivationen och tiden!

Igår var första April för er som missade det, lurade inte så många, men blev lurad ett antal gånger, hahaha.

Kände att bloggen behövde en liten uppdatering...så här kommer det. Igår gick jag och några kompisar och fikade, när jag kom hem låg ett paket på bordet med Lily and Rose örhängen i!!! Blev sååå glad och galet hur snygga dem är. Idag har jag dessutom lyxen att vara hemma från skolan (treorna har redovisning av deras gymnasiearbete), därför tog jag och passade på att övningsköra lite. Påväg hem hoppade vi in i en blomsterhandel och kikade runt lite. Puss o kram, ha det så bra

Hej godingar!! Här kommer lite bilder från min helg och man märker verkligen att våren är påväg, fåglar kvittrar och solen börjar titta fram. Helt underbart!!