Godmorgon. Min ursäkt denna gång? Jobbet. Haha, nej men har inte riktigt haft någon ork. Sen Chrille åkte hem förra fredagen så har jag jobbat mer än 60 timmar, så utöver jobb och träning så har det inte hänt så mycket.

Jag är ledig idag och har spenderat hela morgonen till att tvätta. Väntar på att mina sängkläder ska bli torra sen ska jag till gymmet! Ikväll ska vi ha en liten hejdå-middag för Marcus som flyttar till Stockholm nästa vecka. Är fruktansvärt avundsjuk och så glad för hans skull <3 förhoppningvis kommer vi bo i samma stad snart igen, då jag och Chrille har bestämt oss för att det är nog Stockholm vi vill bo i. Vill bara att det ska gå sååååå fort för det här med distansförhållande blir bara jobbigare hela tiden.

Men iallafall, hoppas ni har en bra helg <3

I'm back sa hon och gick i ide haha. Nej men anledningen till att jag inte har skrivit något är dels för att Chrille är här och dels för att min dator inte samarbetar.. Har för mycket bilder på datorn så kan iprincip inte göra något på den, och min externa hårddisk är "låst" så kan inte sätta bilderna där. Nåja, får lösa det!

Helgen bjöd på tvådagars och bröllop! Chrilles bästa kompis och hans flickvän var i Boden så vi var ute med bland annat dom, både fredag och lördagen. Det har varit hur roligt som helst. Var även på min kollegas bröllop, med världens bästa Iris som dejt!

Nu är det måndag och ny arbetsvecka! Är dock fruktansvärt trött idag eftersom jag bara sovit några timmar, så kommer förmodligen slockna direkt när jag kommer hem ikväll.

För lite mer än en vecka sen, när jag och C var i Grekland, fick jag världens jobbigaste meddelande av mamma.

Min älskade fina bebis finns inte längre och har faktiskt inte förstått det ännu. Det var så FRUKTANSVÄRT jobbigt att komma hem till mamma och pappa, och inte mötas av världens gladaste hund. Så tyst och tomt. Alla som har/har haft hund förstår nog vad jag menar. Han har funnits i vår familj sen jag var 8 år gammal, så jag är så himla ledsen att jag inte var där när han somnade in. Tror dock att det hade varit för jobbigt.. men jag vet att det var det bäst så.

Vila i frid min älskade älskade bebis <3

Herregud vad längesen jag skrev här. Men har velat njuta av semestern fullt ut! Idag har jag och Chrille kommit hem efter en vecka i Grekland, har nyss packat om mina väskor så jag är redo för att åka hem imorgon.. Nu ska vi snart iväg på middag hos Lollo och Willo så jag skriver mer imorgon kväll kanske. Puss <3

Bilder från i fredags när vi var inne i stan och fikade. Vi fikade vid Lilla torg på Pronto. Tårtan jag åt var SÅ god, typ bland det godaste jag ätit. Recomend recomend

Helgen i Malmö börjar lida mot sitt slut. Tidigt imorgon bitti flyger (så glad att jag slipper tåget på hemvägen) vi tillbaka till Stockholm igen! Ännu en fullbokad vecka, vi är bland annat bjudna på middags hos C's bästa kompis och hans flickvän. Sen ska vi förhoppningsvis hinna träffa mina föräldrar innan vi åker till Grekland!

Idag har vi varit på Emporia och kikat lite. Köpte två toppar och igårkväll när vi var där en snabbis så köpte jag ett par tofflor! Nu ska vi börja packa lite innan det är dags för att sova, ska upp vid 04 imorgon. Godnatt <3

Resan till Malmö igår blev riiiiktigt jobbig, blev så åksjuk på tåget haha. Men en snäll kvinna gav mig åksjuketuggummin så sista timmarna gick bra!

Idag har vi varit i Köpenhamn, promenerat omkring, gått i affärer och bara myst på! Var första gången jag var i Köpenhamn, det var riktigt fint och mysigt. Varit sol hela dagen så det var perfekt att sitta ute på en takterrass och äta! Maten var helt okej så utsikten vägde upp haha.

Vårt fullspäckade semesterschema rullar vidare mot Malmö och Köpenhamn idag! Vi sitter just nu på tåget för att spendera resten av veckan hos C's farmor, det kommer bli väldigt mysigt <3

Jag har lånat alla bilderna från Ving.se

Här om kvällen bokade vi en resa till Grekland!! Så den 15 juli åker vi en vecka till Kavala. Ingen av oss har ens hört talas om det innan, vi bokade lite spontant men det kommer nog bli jättebra hur som helst! Ska bli mysigt att åka iväg en vecka bara vi två, det ser väldigt mysigt ut på alla bilder. Det blir ett perfekt avslut på min semester!

Istället för frukost så åkte vi in till stan och åt brunch på Greasy Spoon på Hagagatan! Jag åt gröt och pannkakor med jordgubbar och ricotta. Gröten var SÅ god, den var klart min favorit! Portionerna var lite större än vi trodde så vi gick proppmätta därifrån haha.