hej i detta inlägg tänkte jag visa mitt träningsschema. Jag tycker det är viktigt att träna på olika sätt och få med alla muskelgrupper på ett bra sätt så jag har satt ihop som uppfyller mina mål och kan se till att jag förbättrar mig.

måndag: gymmet.

tisdag: backintervaller

onsdag: vanlig löpträning

torsdag orienteringsträning

fredag: 7 min.. workout

lördag: spänst och promenad visar program nedan

söndag: ledig

stretcha gärna efteråt

spänst

1. jämfotahopp i uppförsbacke.

2. hoppa ner ifrån en låg en sten och när du landar så hoppar du igen.

3. indianhopp i uppförsbacke

4. jämfota hopp över en stock

Likes

Comments

Jag tänkte dela med mig av ett litet träningstips. På vissa vardagskvällar är jag vara väldigt trött och orkar inte träna trots att jag vet att jag måste och att de kommer kännas mycket bättre efteråt, Så brukar jag använda appen seven minutes workout det är en app med färdiga träningsprogram och tidtagarur. Appen är gratis och finns på appstore och googel play (men man får köpa till extra träningsprogram om man vill).

Det går till så här...

Steg ett: gå in på appen och välj vilket program du vill köra

Steg två: klicka på start workout

Steg tre: kör första övningen i 30 sek telefonen kommer räkna ner

Steg fyra: vila i tio sek och sen kör övning två

Likes

Comments