Hej, idag har jag varit ledig såå skönt!! När jag vaknade gjorde jag frukost och såg serier. Sen gick jag ut och solade varit jättebra väder. Vid 4 kom pappa hem och vi åkte ut med båten och åt pizza var jättemysigt <3 efter det åkte vi och köpte glass sedan åkte vi hem. Imorgon är det fredag och jobbar kväll jippi!! Kram

Som ni ser i titeln är jag så nöjd med jumpsuiten jag beställde, tycker ryggen är så himla snygg , sen köpte jag med ett par skor idag , hihi!! Nu ska jag fara på bio och se annabelle hoppas den inte är för läskig , kram💕

Hej , idag var jag ledig så skönt <3 (älskar att vara ledig) på morgonen hände typ inget speciellt åt frukost sen vid lunch åkte jag mamma och min syster till stan och åt lunch så gott tog en pasta med kyckling efter de så kollade vi på affärer. Hittade faktiskt kostymbyxor och en tröja från bikbok är supernöjd! Efter det tog vi en fika och sedan åkte vi hem , åt middag sen åkte jag till min kompis gjorde lite drinkar och snackade bara supermysigt. Sen åkte jag hem nu äter jag chips och ser serier (livet) , kram!

Blev en fika oxå <3 mumma

Rosa tröjan och byxorna är från dagens köp SUPERNÖJD

Luleås skärgård är ändå ganska fint <33

Hejhej , har inte bloggat så mycket för mina dagar ser likadana ut jobbar och ser serier och är me vänner. Idag och igår har jag varit ledig och vi har varit ut med båten supermysigt och även bra väder ( för en gångs skull) . Idag åkte vi ut till en ö och grillade och solade. Sen så åkte vi hem och grillade och sett film hela kvällen , varit en rolig dag så skönt att vara ledig <3 nu håller jag på kolla kläder och ska snart sova hoppas ni har ett bra sommarlov så hörs vi snart! Kram

Hejsan, igår hann jag inte blogga för kom till hotellet vid 20 över 1 . Igår skulle vi på 100årsfest mammas kompis och hennes man har båda fyllt 50år. Så vi hjälpte till att fixa det sista till festen på morgonen sen vid 1 åkte vi till hotellet och fixa oss vårt hotellrum var inte klart så vi var tvungen att fixa oss i relaxen (bästa scandic). Efter det åkte vi till festen och mingla där sedan åt vi och hörde lite tal. Efter maten uppträde två tjejer och sedan åt vi efterrätt. Var en jättemysig kväll och roligt(!!) hoppas ni hade en bra lördag, kram

Idag åkte vi till mall of scandinavia och shoppade. Hittade ganska mycket brukar inte hitta så mycket på mos så var glad!! Runt ett åt vi lunch , vi satt ute på nått ställe var jättebra väder (i Luleå regnar det) så var mysigt sitta ute . Efter det shoppade vi nån timme till och sedan åkte vi till där vi bor och badade som ni ser på bilderna (nocco sponsra mig snälla) . Försöker njuta så mycket det går av värmen <3 Efter det åt vi middag och fixa till imorgon för mammas kompis fyller år och då blir de party 💃🏼💃🏼 hoppas ni har de bra , kram

Vår fina lunch oxå<333

Hejhej, har inte bloggat så mycket på senaste för varje dag ser nästan likadan ut är med kompisar och jobbar (working hard). Men nu ska jag vara ledig 5 dagar sjukt skönt! Idag vaknade jag runt 12 , sen så gick jag ut och sola åt sedan lunch. Efter jag ätit lunch kom en kompis till mig (så vi solade igen hehe) sen åkte vi en snabbis till stan. Vi fikade lite och sen så åkte jag hem och packade det sista (hatar att packa). Sen åkte vi till flygplatsen och åt på O'Learys sen gick vi på flyget . När vi kom fram har vi bara tagit det lungt och packat upp lite imorgon blir det shopping (taggatagga). Hoppas ni har det bra , kram

Hejsan, idag vaknade jag vid 10 och fixa mig sedan åkte jag till jobbet. Jobbade bara 3,5 timmar idag sjukt skönt, har med börjat dricka café latte (såå gott). Efter jobbet åkte jag in till stan för hade bokat frisörtid kl 16:00 , mötte upp några kompisar där som gjorde mig sällskap. Blev så himla nöjd jag slinga håret blondare och klippte till luggen. Har slingat håret en gång med en kompis annars har jag inte gjort nått med mitt hår så detta var en stor förändring är supernöjd (!!) glömde ta en före bild på håret men tog en efter iaf (hehe). Efter det skjutsa mamma hem mig och vi åt middag sen cykla jag till Ica och köpte choklad. Nu sitter jag i min säng och äter melon och choklad <3 kram

Hejhej, glömde blogga igår så skriver ett inlägg idag istället om gårdagen. Vaknade och åt frukost sen åkte jag till jobbet (sjuktsegt) efter det var klockan 19:00 så fixade mig sen mötte jag upp några kompisar klockan 8. Vi cykla till ett uteställe och åt mat där (jättemysigt). Efter det åkte vi och köpte lite godsaker och åkte till mig och bara myste. Var verkligen en mysig kväll!! Idag har jag jobbat och tränat har inte hänt nått speciellt 🤷🏼‍♀️ nu sitter jag i sängen och äter jordgubbsglass och jordgubbar ska se white collar. Kram

Idag vaknade jag klockan 9 och sen såg jag ett avsnitt white collar (åt min lyxiga frukost) efter det fixade jag mig och åkte till jobbet. Jobbade bara 4 timmar efter det åkte jag till stan för jag ville fylla på mitt busskort (såklart var det stängt 🙃) så jag åkte hem och åt grillat (sååå goet). Efter jag ätit mötte jag upp en kompis och vi cyklade till stan och satt vid norra hamn och snackade var typ en månad sen vi sågs så vi hade mycket catch up att göra. Efter det åkte vi hem till mig och snackade sen åkte hon hem och nu ska jag gå och lägga mig jobbar imorgon (jihoo) , Godnatt! Kram