Det kommer nog inte så mycket uppdatering på dagarna framöver för att jag är sjuk. Hur mår ni?

Lite sent inlägg. Glömde bort att ladda upp igår så att jag valde att uppdatera om gårdagen idag.

Vi startade dagen ganska tidigt för att kunna åka med ett tåg upp till Watford som ligger utanför London.
Vi hade däremot lite problem med resan dit för att det var fel i el ledningarna vilket gjorde så att tågen stannade då och då men vi kom i vilket fall fram till våran slutdestination.

När vi kom av från tåget så såg vi en buss som gick till Harry Potter studios ( warner bros productions ) och jag tänkte bara att vi inte skulle hinna med den fast det gjorde vi! När vi kom fram till bussen så sa han som körde att han bara tog kontanter så vi var tvungna att springa in till stationen vi var på och ta ut pengar ur en väldigt konstig automat men det gick bra och vi hann med den bussen!!!

När vi väl var framme så hände något väldigt oväntat. Vi hade inte köpt biljetter till själva utställningen med alla grejer i för att det var slutsålt så vi tänkte bara gå runt i shoppen och kolla på grejer och även köpa något. När vi hade berättat det för honom så tyckte han att det var onödig slöseri på tid att bara åka dit och inte göra något så han fixade biljetter till både mig och mamma vilket var väldigt oväntat eftersom dem hade varit slutsålda i ungefär 6 veckor.

Vi gick genom utställningen och sedan in till shoppen där vi köpte lite grejer som jag kommer visa imorgon i en liten haul typ.

Ha en fortsatt bra dag finisar!♡

Första bilden ni ser är en bild från gårdagens middag! Mamma tog en Rostad anka och jag sweet n' sour chicken. Den här dagen började vi med en pedikyr och jag sitter faktiskt i den just nu. Det är absolut värst när dem ska fila fötterna för att jag är sååå kittlig om fötterna D:

Efter detta ska vi gå till starbucks och sedan gå runt och kolla i affärer och jag ska köpa DN ryggsäck ifrån zara sedan blir det väll att vi går in på Calvin klein och köper lite underkläder. Antar att dagen blir rätt chill och att vi efter detta bara vilar hemma på hotell rummet.

Dagens outfit

Fluffjacka - ginatricot 299 kr

T-shirt - h&m denim 99 kr

Byxor - bootcut tights ginatricot 299 kr

Solglasögon - pilgrim köpta på Åhléns 499 kr

Smink

Ögonbryn - Anastasia beverlyhills dipbrow pomade ash brown

11.02
Då var det dags! Äntligen åker vi till London.
33 minuter kvar tills planet går från Sverige till den vackra huvudstaden i England. Är faktiskt väldigt taggad på all shopping osv. Mer kommer upp under veckan!

Några av mina favorit sminkprodukter.
Highlighter - Mary Lou manizer the balm⭐️
Borstar- real techniques⭐️
Fransar - house of lashes i modellen siren⭐️
Ögonskuggpaletten - nude tude från the balm⭐️

söndagen den 16 april 2017.

idag är en ganska trist dag med fult grått väder och massa mer, spräckte mobilen under plastskyddet jag har på den vilket sög. Ska däremot inte deppa över det när jag kan vara glad istället och tänka på roliga saker! Ska till London med min mamma på tisdag och vara där tills på fredag så det ska bli väldigt roligt!