View tracker

Hade super bra pump igår är så otroligt stolt! 😉 var riktigt taggad igår, dock var pojkvännen illa mående så hela passet blev inte genomfört. Men annars var jag i full gång riktigt gött. 😃💪





Blog using your mobile phone - One of the best blogging apps on the market - click here!

Likes

Comments

View tracker

😃 pulsen är på max, idag hade jag tryck. Glad tjej och jävligt nöjd! 💪

Likes

Comments

View tracker

Perfekta linnen! 😉

Likes

Comments

Det bästa rådet jag egentligen kan ge är faktiskt att gå till en PT, men som sagt alla har inte råd med detta. Så därför tänkte jag hjälpa lite på traven! 😃

ATT TÄNKA PÅ:
Först och främst börja att tänka på vad du stoppar i dig, tänk grönt och fiber. Men det behövs också en viss kalorimängd för att skapa vikt nedgång, för att veta hur mycket du ska äta behöver du gå in och räkna på en kaloritabell som tar din vikt och ålder och hur aktiv du är.

Skippa sockret helt på vardagar och unna dig på en lördag, men vill du ha snabbare resultat så skippa även det på lördag. Hitta någonting du tycker är kul, som tennis eller vad som, ta en promenad om dagen så att du rör på dig. Kroppen tycker om att vara igång, kom över tröskeln och kör igång redan nu! 😃 du kommer att må underbart i kroppen. Var inte rädd för kolhydrater dem gör dig inte tjock, men välj rätt kolhydrater.

Man brukar säga att 300-500 kalorier back om dagen, skapar din viktnedgång. Då är det också hälsosamt för kroppen, så you kan do it. 😉 Kram

Likes

Comments

Snabbt ben pass idag, är helt slut. 💦 men fick underbart bra pump i benen och pulsen är på max, nu hem och äta. 😃









  • TRÄNING
  • 161 readers

Likes

Comments

Laddar upp inför gymmet, är riktigt peppad idag. 😃 har fått sova ut lite också, det behövde jag. 😉 så nu kör vi!



Likes

Comments

Glöm inte att äta dem, bra fibrer och mineraler. 😃 fyller även ut din tallrik, så att det känns som att du äter mer. 😉 dem innehåller få kalorier som är super bra, visste ni att salladen drar upp det mesta av maten du äter? 👍 så glöm inte fylla din tallrik med grönsaker. 200 g på tallriken är lagom ungefär! 😉💪

Likes

Comments

Är sjukt trött efter dagens bröte, har haft fullt upp i skolan hela dagen. 😔 så nu ligger jag hemma med mitt laddnings mål inför träningen och film helt ljuvligt, när man är trött. 👍 skriver lite senare! 😃

Likes

Comments