Köpte en fin platsuit från denna butik men den gick sönder efter 2 användningar. Min styvmamma skrev till chefen och chefen där vägrar stå för en ny. Är så himla förbannad det är inte en 200 kr den kostar 1000 kr.

Mysigaste fika ställe i Wallaroo Australia den heter the smelter

Kom fram för två dagar sen och flygresan har gått jätte bra, är nu i Adelaide hos farmor o farfar och kommer vara här tills imorgon då jag drar till Moonta och träffar pappa syskon och styvmamma och resten av släkten. Igår och idag har vi vart ute och shoppat kläder och innan jag åker kommer vi åka in till the Tea tree plaza och shoppa massa. Kommer inte att skriva så mycket på bloggen utan bara lägga ut bilder så vi hörs 🍧

Bangkok 2014

​Det var 1 år sen jag åkte till Thailand och vi övernattade i Bangkok 2 nätter. Det var mycket shopping och vi stannade även i Prince palace Hotel,l riktig bra och stor hotell med 8 restauranger i hotellet även utomhuspool. Vi har utsikt över Mahanak-kanalen och nära till alla shoppingställe. Hotellet var jätte lyxig så man kände sig lite fattig när jag o familjen gick in i hotellet när alla hade kostymer på sig och vi hade på oss sandaler linne och allt. Aja det var varmt och skönt sista dagarna i Bangkok. Hittade inte bilderna som jag tog i hotellet men ska försöka leta efter bilderna.

Efter träningen så åkte jag och min kille Jesper och köper lite mys till matchen. Nu ligger vi i sängen äter gott och kollar fotboll. Kommer inte att göra fler inlägg idag men lovar att uppdatera mer imorgon

Om 1 timme är det träning och sitter och väntar på att resten av laget ska komma för har vart här sen klockan 14:00 och träningen börjar 17:00 så är riktigt seg av mig atm vi får se hur det går på träningen. Men nu ska jag peppa mig själv innan träning så skriver jag när jag kommer hem

​In love! Must have!
River Island snygg till hösten med bra pris. Valde ut mina favoriter från River Island

Verkligen kär!

Bomber jacka som har vart och fortfarande är inne, funkar året. Favorit för mig är märket Alpha Industries och färgen jag gillar är guld så himla snyggt! Ett måste i garderoben efter man har kommit hem från semestern.