Hejj,
Nu är halsen bra också, och idag har vi varit på Ogtong Cave och dum som jag e glömde jag ta foton på grottan men de var egentligen inte så coolt de va bara en grotta med vatten. + de var INGET bra ljus så de hade ändå inte blivit bra. Menmen. Sen åkte vi hem och duscha och fixa oss och sen drog vi och sen åt vi middag hos min mammas familj. Och sen hem igen och sov.

Hejjj,
Idag har jag blivit frisk, men har nu ont i halsen. Men de är inte så farligt. Lol har varit mer sjuk här än vad jag är i Sverige på en månad. Men de mirakel som hjälpt mig är en typ av kräm som heter VICKS och den sätter man i början av näsan och tadaa nu har jag ingen rinnig näsa. Men har faktiskt bara varit här på hotellet hela dan förutom då jag åt lunch och middag. Meen,

Hejj,
Idag har de blivit värre. Jag har faktoskt också fått rejält ont i axeln och i tån då jag har nageltrång, skittjobbigtt. Så har bara stannat på hotellrummet idag också. Men som tur e finns de wifi men Nouw laggar fett mycket så inläggen kommer aldrig ut menmen. Men på lördag ska vi åka till Oktong cave. De är ett ställe där man kan bada och också gå ner i en grotta o bada. Så de ska bli kul så får hoppas att jag blir bättre då.
Men hoppas du har haft en bra dag <33

Idag är jag sjuk igen.
Jag har feber, näsan rinner och sjukt ont i halsen. Och jag orkaaaar inte asså herregud. Men har bara varit på hotellrummet idag så har inte så mycket att skriva men får bara hoppas att de blir bättre. + Nouw krånglar så de kommerninte upp något.
Hoppas du har haft en bra dag! <33

Hejjj,
Idag mår jag perfaaa, yayy.
Och idag var nog den varmaste dagen. Säkert 40 grader i solen så idag var vi vid stranden o sola och äntligen har jag fått en linje!!
Jag har väldigt svårt för att få färg men idag tog de verkligen. Efter de gick vi bara till hotellet, och juste vi har nu bytt hotell som ligger mer mitt i staden, för vi vill liksom ha nära till typ allt. Men vi har också nära till stranden och tog inte några foton för vi har typ inte gjort något och ni har redan sett stranden och typ hur de ser ut osv. Men nu är jag bara på hotellrummet o chillar. Och vi ska senare gå tillbaka till stranden o äta där och sen nog gå tillbaka till hotellet och typ sova eller nått. Men här var de bra wifi så då kom alla inlägg upp.

Hej,
idag blev de inga foton då jag inte tagit några. Inatt spydde jag 3 gånger och 1 gång nu på morgonen och jag mådde inte alls bra. Så jag har bara varit på hotellrummet medans dem andra badar och solar så ligger jag i sängen och får ingen färg!:(
De blir inget speciellt långt inlägg detta häller för har inte gjort så mycket förutom att vi hot hos mammas familj men vi fick gå hem tidigt för jag mådde sjukt illa och hade jätte ont i huvudet. Men nu när jag skriver detta inlägg klockan 22:53 på kvällen mår jag perfekt faktiskt. Får hoppas att de förblir så.
Hoppas att du haft en bra dag <33

Wassup,
Idag ska vi åka till Bantayan, så de blev tidig uppstigning. Men resan verkade väldigt kort, men de var nog bara för att jag sov hela tiden typ. Vi tog ju taxi, 3h sen båt 1h. Men denna gång bodde vi på hotel och inte hos min mammas familj, men grejen var att både jag och min bonuspappa ville ha AC och min lillebror MÅSTE ha AC. Men vi ska sova här två nätter och sen blir de ett annat hotell här på Bantayan. På detta hotell är de liksom som att man bor i ett litet hus vid stranden, så på kvällen eller eftermiddagen så gick vi en mysig strandpromenad. Sen drog vi o åt och jag har faktiskt lite ont i magen nu efteråt. Hoppas jag inte blivit magsjuk eller nått för vi åt kyckling och vad jag har lärt mig ska man egentligen aldrig äta kyckling utomlands. Men..
Hoppas du har haft en bra dag <333

Hej,
Idag har vi varit väldigt chill vi gick upp och åt frukost och sedan gick vi till poolen och sen till ett shoppingcenter där de fick bli strumpor som köp. Sedan åt vi på hotellet och chilla och sov.Så inte så rolig dag menmen.
Hoppas ni har haft en bra dag <33

Häääj,
Idag har vi ju varit på tour som jag sa igår och de har varit jätte kul. Dock hade vi tre ställen kvar men vi fick avbryta för min lillebror är jätte åkskuj så han spydde hela tiden då vi åkte bil.
Vi skulle typ åka till en strand och till nått ställe där man pratade om typ ormar och så kunde man få klappa men jag har sån sjuk fobi för ormar. Så de var tur att vi skippade de. Men vi hann med att titta på _ som var jätte gulliga och sen kollade vi på fjärilar som va lite svåra att fota för dem var ju aldrig stilla så de blev inga foton på levande fjärilar, sen åkte vi till nått ställe som heter Chocolate hills, då fick man gå upp för värsta trappan tror de var 300 trappsteg, upp och ner! Sen åkte vi hem och åt lunch och sen åkte vi till ett shoppingcenter och kollade runt lite men hittade ingenting. Sen åt vi middag på hotellet, sen sov vi för vi skulle upp tidigt till båten för vi ska ju tillbaka till Cebu.
yayy, då kanske de också blir lite shopping!

Idag åkte vi till Bohol!
Men innan så gick vi till ett shoppingcenter för att käka lunch. Sen åkte vi till en annan hamn och tog båten som tog ungefär 2h att åka. Sen när vi kom fram åkte vi till hotellet sen bada vi lite och åkte till ett shoppingcenter på den ön och åt middag och efter köpte jag en väska från en souvenirshop. I peso kostade den 200 och i svenska kronor är de ungefär 39 kr, så de var inte alls dyrt. Sen köpte jag ett par mysshorts som också kosta 200 peso.
De var allt och imorgon ska vi på en liten tour!!
yayy, ska bli skit kul. Då ska min moster och mormor följa med så de blir kul.
Hoppas du haft en bra dag. + wifi på detta hotell är sjukt segt drf kommer inte detta ut idag. Och juste fotot på killen där uppe fyller år idag så Grattisss Emiiil <33