Hej allihopa!

Detta är alltså dag 1 och vi har inte gjort så mycket idag. Vi gick på bio på kvällen men annars inte så mycket.

Tröja - H&M - 199kr

Kjol - Ullared -
 59kr

Armband - Edblad - 349kr (tror jag)

Sorry för kort inlägg men det har inte hänt så mycket. Lovar längre imorgon. Vi ska kanske åka Go cart😝.
Vi ses imorgon!

Hej igen!

Jag har inte skrivit på typ 2 månader. Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. Ja i alla fall är det typ 3 veckor kvar av sommarlovet och sen börjar skolan igen😫

Jag började sommaren med att åka till Halmstad med Lydia! Vi badade och var på Ullared och spelade minigolf. Kollade på Bert😂. Åt godis. Vi hade jätteroligt. Men det var tyvärr inte så bra väder så vi kunde inte åka till Tylösand😭. Men vi hade ändå jätteroligt och ville inte åka hem. Saknar det❤️. Saknar henne❤️ När vi åkte hem var jag hemma i typ en vecka och sen åkte jag till...

... Spanien! Med min mamma, mormor, morfar, morbror, min andra morbror, hans fru och mina kusiner (deras barn) som är 6 och 4 år. Vi var på Mallorca. Det var såå fint där. Vi hade ett stort hus med pool💗. Vi var där i en vecka sen åkte vi hem och då åkte jag till...

... Norrtälje! Mamma jobbade den veckan så jag var med Jonny, Moa och Hampus. Vi körde Go cart och badade. Vi åkte en och en halv timme till en kilometer lång loppis men när vi väl kom dit var det typ 3-4 personer som "sålde" saker så vi blev väldigt besvikna. Då åkte vi till "stan" som låg där. Den var jätteliten. Vi åt lunch där och sen åkte vi hem igen. På fredagen åkte jag hem med mamma. Hon skulle till jobbet och då åkte jag med henne hem och hon släppte av mig hemma. Då packade jag om och var lite med Lydia och sen åkte jag hem till pappa och på kvällen åkte vi till...

... Grekland! På fredag morgon gick jag upp 6 för att mamma skulle hinna till jobbet och hinna släppa av mig hemma. Och på fredag kväll åkte jag och pappa till Grekland. Planet gick 23:55. Resan tog ungefär 4 timmar. När vi kom fram tog vi en taxi till hamnen för vi skulle ta en båt till ön som vi skulle bo på. Båten gick 6:45 så vi fick vänta i typ 2 timmar. Vi såg hur solen gick upp. Vi var framme vid hotellet kl 9. Pappa var pigg så han ba "vi går till stranden" så vi packade en strand väska och gick till stranden. Jag mådde illa och var trött så jag la mig i skuggan och vilade lite. Pappa solade och brände sig lite. Sen åt vi lunch. Jag mådde fortfarande illa så jag tog en sallad. Det gjorde pappa också. Vi bodde på den ön (Naxos) i 3 dagar sen tog vi båten igen till en till ö (vet inte hur det stavas) och bodde där i 3 dagar. Sen åkte vi tillbaka till Naxos och bodde där i 2 dagar och sen tog vi båten till den första ön vi var på (som vi landade på och som flygplatsen låg på) den hette Santorini. Den bodde vi på en natt. Sen gick vårt plan på natten andra natten 2:45. Så vi sov inte där andra natten. Vi tog bussen till flygplatsen kl 00:30 ungefär. Eller dem på hotellet körde oss. Sen var vi hemma igen på mitt eget rum kl 6:30 ungefär. Vi var hemma i en dag och sen åkte vi till...

... Halmstad! Jag och pappa bilade ner till Halmstad. Vi var där i en och en halv vecka. Just nu sitter vi faktiskt i bilen hem. Vi har kört i ungefär en timme. Vi har badat och varit på Ullared. Det var tredje gången som jag var där (på Ullared) jag har haft det jättebra men jag har inte sett mamma på typ 3 veckor så det ska bli jättemysigt att träffa henne❤️. När jag kommer hem idag ska jag packa om och sen åker jag till…

... Norrtälje igen! Jag och mamma ska vara där i en och en halv vecka (med Jonny, Moa, Hampus). Vi ska gå höghöjdsbana, gå på bio, bada, och massa andra saker. Sen får vi ser vad vi gör sen. Jag kommer vara mer aktiv nu. Jag lovar! Det var det jag hade att säga nu. Vi ses!
Puss o Kram💗

Detta är alla mina små kattungar. Oreo, Lakrits, Bosse och Doris. Idag fick vi håltimme på No (sista lektionen)💕. Jag har fotbollsmatch idag. Ikväll. Känner på mig att vi vinner. I helgen ska jag fixa med mammas mors dag present😏. Vet inte riktigt vad mer jag ska göra i helg men ska ha fler matcher.

Bilden till vänster är tagen när Oreo var typ en vecka gammal och bilden till höger är tagen när han var en och en halv månad. Han är så söt😍💕

Följ gärna mig här men följ gärna min kompis också hon heter @lydiasophias hon bloggar varje dag. Ses imorgon.
Puss o Kram💕

​Hej allihopa! Idag har vi haft friidrottsdag och det gick väl ganska okej. Det var kanske inte det roligaste men... Imorgon ska vi springa på idrotten. Vi ska springa 3,6 km. Jag har typ blandning mellen ansträngnings astma och pollen. Finns inte så mycket mer att säga så vi ses imorgon.