Färgat mörkare och klippt av en bra bit av mitt hår.
Bästa jag gjort på länge! Så himla skönt och lättfixat och trivs så bra i lite mörkare( min naturliga hårfärg) sen behöver mitt hår skonas från blekning ett tag,haha.

Detta är taget från aeryne.com. SÅ bra!!:
Aéryne är ett svenskt onlinemärke som mixar sin egen design med vintage från Paris. Aéryne är ett feministiskt märke som strävar efter att skapa ett systerskap med kunder och följare, och tillsammans jobba för kvinnors lika rättigheter världen över.

Kom in på den här sidan via någon blogg tror jag och kände bara att jag var tvungen att dela med mig. Så himla fina kläder till rimliga priser ändå! Och sen- Girlpower!!!
Så ett tips från mig innan läggdags, haft en mysig dag i solen med min familj. Skönt att vara hemma men längtar redan tillbaka..

Lite blandade bilder från våran vecka här. Imorgon bär det av hemåt...tiden har gått så himla fort som alltid när man är på semester.

Ikväll ska vi till hamnen en sista gång och äta och bara strosa omkring bland de fina byggnaderna och båtarna.

Tillbaka hit ska vi nån gång,det är ett som är säkert :)

Efter en hel dag på vift gick vi in till hamnen och åt typ världens godaste köttbit fylld med mozzarella och parmaskinka och täckt med en gräddsås med svamp i. Till det drack jag husets rosé som var gjort här på ön. Maten och drycken här är helt fantastisk!!

Igår besökte vi den mest fotade stranden i Medelhavet-Zlatan Rat! Otroligt vackert var det där så vi ångrar inte en sekund att vi åkte dit.

På våran 1års dag åt vi på en mysig restaurang i hamnen. Jag åt en såå god räk-risotto. Alltså fisk-och skaldjuren här är bäst!!!

Sen hur fin är inte Adrians skjorta med min favoritfrukt på, älskar den ;)

Nä nu ska jag väcka tjuvsovaren så vi hinner med frukostbuffén.

Matchade solnedgången i min orange klänning ikväll.

Igår firade vi 1 år tillsammans <3

Tänk vad mycket som kan hända när man vågar släppa någon inpå livet, att det skulle visa sig vara det bästa jag någonsin har gjort.

Inte en dag går utan att jag känner ett sånt enormt lyckorus i kroppen när jag tänker på att jag lever med och är kär i Han som alltid ger mig ett leende på läpparna och en trygghet som inte går att beskriva.
Han som är den snällaste,mest jordnära och finaste människan jag vet. Han som gör mig lugn när det behövs och tröstar mig när jag är nere.

Han som jag älskar mer än ord kan beskriva.

Grattis till oss!

Skålade med en stor kall öl. Äntligen är vi på plats!

Gick in till hamnen( redan mitt favvoställe(SÅ VACKERT! Ska ta mer bilder där sen) efter att vi ätit middag på en av Supetars bästa restauranger som lyckligtvis tillhör hotellområdet så man behövde inte gå många steg för att komma dit,hehe.

Vi avslutade med att titta på solnedgången från stranden som ligger 50m från vårt rum som för övrigt det också är sååå fint. Allt är verkligen så bra. Den här veckan kommer bli magisk.

Laddade för en veckas sol,badande,ätande och pussande. Vi kommer att få det bäst!