Hela Juni var jag så spänd, skrev hundratals TA-MED-LISTA för jag hade så svårt med vad jag skulle ha med mig. Då kanske ni undrar till vad? Jo, den 2 Juli åkte jag och min underbara familj till Florida i en HEL månad. Mammas 50-årsresa och så fick jag vara där på min 20-årsdag lite på köpet, helt magiskt. Vi hann besöka Key West, Miami och Orlando. Kan verkligen inte välja vilken stad jag gillade bäst, alla tre var helt underbara!
Nu tänkte jag dela med mig av min resa med lite bilder från alla tre städer. Hoppas ni får en liten bild av hur min resa var och hur underbara dom här städerna är och att ni själva blir sugna på att åka. Det är klart värt det!! ​
Key West

Här har vi precis kommit till hotellet nära flygplatsen, där vi sov en natt för sedan åka vidare mot Key West nästa dag.

Hotellfrukosten leverar som alltid.

Hotellet i Key West, där vi skulle spendera 3 dagar.

Våran första middag på en uteservering i Key West. Deras ceasarsallad var sååå god!!

Key W är mest känd för deras fina solnedgång, så här spenderade vi en helkväll och bara njöt av utsikten.

Första hotellfrukosten på hotellet.

Såklart måste man även prova en Subway macka.

Här är vi påväg till ett korallrev där vi skulle få snorkla under två timmar!

Efter båtturen så gick vi förbi jättefina båtar vid hamnen.

Man får aldrig nog av alla palmer. När man ser en palm, då är det utomlands på riktigt.

En kväll så visade dom fyrverkerier. Så häftigt!

Hej igen!! Hoppas ni alla mår bra. Det har inte hänt så mycket sen jag bloggade sist! Jag jobbar och tränar när jag orkar, typ. Man är så trött efter långa & intensiva dagar på jobbet, så man har knappt någon ork till något annat. Jag har sånt jobb där det går mycket förkylningar bland personalen och barnen, så då blir det extra med jobb om det saknas personal, men jag tycker ändå den här veckan har flutit på bra. Jag bara väntar till smällen kommer, då jag får världens förkylning och ligger helt däckad i sängen... Det kan vara bland det värsta. Förra året mellan Augusti-December så jag var konstant förkyld, det gick aldrig över. Nu har jag vant mig bland alla basilusker, i guess.

Imorgon är det torsdag och jag slutar klockan 2! Sååå skönt. Jag tänkte åka förbi Liljeholmens galleria och köpa träningslinnen, då alla mina är utslitna och sen köra ett pass på gymmet. Hoppas eran vecka har varit bra hittills. Vi hörs!
Den här utsikten fick jag och min familj njuta av i Miami. Bästa utsikten, bästa staden.

Tisdag och jag är helt slut. Kan vara för att jag har varit på jobbet i 12 timmar(!!) jobbade till 4, sen hade vi APT + avdelningsmöte till halv 8. Världens bästa bästis hämtade mig efter jobbet och vi åkte & käkade, jättegod mat och snackade. Efter det fick jag prova att köra hennes bil då jag inte har kört manuell bil på ett halvår, alltså sen jag tog körkort. Så jag kände att det var på tiden! Det gick super, köra manuell är som att cykla, sitter i ryggmärgen! Nu ska jag fixa det sista och sen sova, det behövs efter den här långa dagen.

Idag har jag, mamma & Maggan (min mormors syster) varit en sväng förbi Rusta & sedan var jag in på Clas Ohlson & köpte en mapp till viktiga papper och 4 glas med sugrör som jag ska använda till mina smoothies och annat. Till lunch/middag blev det pizza! Det behövdes.

Min morgon började med att jag tog en lång sovmorgon efter en intensiv jobbvecka. Åt frukost med mamma, pappa och min mormors syster som är på besök här över helgen! Sedan åkte jag och pappa runt med bilen först till hans kompis son som håller på att renovera hans hus. Längtar verkligen inte till när man själv planerar att köpa hus och alla dom där problemen kommer upp och måste fixas. Efter att vi hade varit där och kollat läget, så åkte vi till Barkarby & köpte en DVD till tvn i vardagsrummet och mammas efterlängtade dammsugare.

Jag skjutsade pappa tillbaks till hans kompis sons hus då pappa ville hjälpa till med det sista. Åkte hem och funderade över att jag inte har några bra promenadskor? Så jag tog bilen till Solna C och införskaffade mig ett par ordentliga skor som jag ska powerwalka med! Ursnygga & sedan fick jag även med mig ett regnställ som jag kommer behöva till mitt jobb, då jag jobbar ute mycket. Nu har vi precis ätit god mat och nu ligger jag i sängen och degar.

Hej! Nu var det väldigt längesen jag bloggade sist, jag minns knappt senast. Bloggandet har legat nere ett långt tag dels för att jag inte har haft en ordentlig dator och massa annat för mig som gjorde att jag inte fick tid till bloggandet på samma sätt. Jag är iallafall nu tillbaka och fick en kick av att börja blogga, varför inte tänkte jag. Alla mina inlägg från tidigare är borta och jag tänkte starta helt på nytt.

Jag har även inskaffat mig en ny dator, har haft en ACER dator innan och den har jag haft i 4-5 år och nu har den lagt av helt. Kände att det var dags för en ny och det blev en Macbook Pro och jag är helnöjd. Älskar den! Nu ska jag fixa det sista med bloggen så kommer det upp ett nytt inlägg om min sommar snart och vad jag har haft för mig det senaste året!