Förra veckan drog vi på semester först 4 dagar i stugan man vatten skidor och tubing bara relaxa! väldigt mysigt! Sedan fortsatte vår resa mot kanda! Vi åkte till toronto turista och campa. Dagen efter bar det av till niagara falls, väldigt fint och stort!! Next destination var new jersey och hälsa på anna! Vi spendera dagen på stranden och bara umgås! när vi låg där på stranden hörde vi någon skrika ''chark'' alla reste sig upp men själva verket så var det delfiner som simmade bara 50 meter från oss! Det kom en flock på 15-20 delfiner som simmade ner mot floridar och varmare breddgrader! Det är väldigt ovanligt att delfiner finns ända här uppe!

Kidsen har haft sommarlov ett bra tag nu och vi har kunnat göra mer på dagarna! De går dock på camp och är borta en hel del. Denna veckan har alla tre varit på camp hela dagarna och inte kommit hem förens kl 3.30pm så det har varit korta jobbdagar för mig! Här om dagen var jag och jack hos en kiropraktor vilket var väldigt intressant för mig! Jag har länge gått och funderat på om jag ska utbilda mig till sjukgymnast eller kiropraktor, den enda twisten är att kiropraktor utbildningen är privat och kostar skjortan. Till saken så var denna kvinnan väldigt öppen och erbjöd sig att visa mig hur yrket är! Så när kidsen går tillbaka till skolan så kanske jag spenderar någon förmiddag där för att mer få ett hum om hur det faktiskt är och kanske lära mig ett och annat!
Här kommer lite bilder från våra sommar dagar, vi har spenderat en hel del tid Gabbi och hennes barn faktiskt"
Minigolf är min dagliga aktivitet för övrigt :)))

För någon helg sedan var vi på lightning festival. Super kul, målade i färg och åkte på vatten slide!
Har fått klagomål på att mina bilder är försmå haha, så för att klargöra klickar man på dem kommer dem upp i stort !!

Under 4th of july helgen var jag och hälsa på anna i Red bank! 3 H körning och sen var jag där, på andra sidan jorden och vi har faktiskt möjlighet att träffa varandra så pass lätt. Vi åkte in till Nyc och bodde i hennes släktings lägenhet i ett par dagar, åkte tillbaka till new jersey. hängde på stranden och hade de bra!
På 4 th of july åkte vi tillbaka till NYC och så raketer där vilket är väldigt stort!

Mets match och turista i storstaden! Vi åkte upp på fredagen för att se på matchen, galet stor arena och väldigt mäktigt faktiskt! Efter åt åkte vi in till manhattan och gick runt i staden tog några drinkar. Lördagen turista vi runt, hyrde cyklar och fick se väldigt mycket av staden!

Ocean city! Jag och gabby gjorde en tripp till ocean city som ligger ca 2,5 h från baltimore!
sååå mysigt och fint och om inte annat en riktig fest stad! Amerikanarna beskrev det som vuxet spring break! haha

En weekend i Nashville! Vilken stad, så satans kul jag hade här!
En stad som jag verkligen vill besöka med mina bästa vänner. Vi hann med mycket under vår tid här, vi var på linedance, karaoke, massa olika barer med live musik och sist men inte minst bull riding! WOW upplevelse, riktigt kul!

​De senaste veckorna har jag varit mycket på resande fot, och oboy vad jag har hunnit uppleva!
Jag har hunnit med en weekend i Nashville en helg i ocean City och en tur till NYC!
Tänkte gör tre separata inlägg med dessa städer och dela med mig av lite bilder !

Hur är det annars med mig ? JO det är toppen. Jag tänker mindre och mindre på livet hemma i sverige! Inte för att jag inte saknar mina nära det gör jag, men för att jag faktiskt har skaffat mig ett liv här i staterna! Barnen går snart på sommarlov vilket innebär att jag kommer hänga med dem mycket mer än innan och jobba hela dagar.
Känner inte riktigt sommar värdet än, vi har mycket regn och moln men samtidIgat är det 30-35 grader så väntar bara på solen just nu!

Vi som är här med aupair programmet måste gå på månadsmöte för att möta upp med vår kontaktperson här och checka av så allt är som det ska! jag har lyckats missa alla mina möten och var på mitt första i söndags! Vi var på ett art museum!