söndagsångesten. Varför?!?!? Imon är det måndag och jag känner bara NEEEEJ!

Idag i alla fall, idag vakna jag extremt tidigt för att John skulle på invägning. Det var riktigt roligt att se John brottas igen. Han har gått igenom så mycket med skador, operation osv. Han är bland de starkaste jag känner och jag är så stolt över honom!

Efter tävlingen tog vi tåget från Hässleholm men innan det en fika på Espresso house. Sen till middag blev det Carsano, alltså pizza. MUMS

Nu har vi kollar Hotel Rwanda eftersom jag missade när klassen såg den i skolan. Men den var riktigt bra och känslosam så jag ångrar inte att jag såg den hemma.

Nu ligger vi bara i sängen och kollar Ink Masters.

Börjar 10 imon så sovmorgon, yesss.

Idag har jag sovit jävligt mycket, för det mesta i alla fall.

Vi vakna typ 9 isch, käka frukost och så. Sen skulle vi ut och springa men det sluta med att John och han storebror Jonathan for ut och sprang istället och jag låg här och sov för jag har glömt underkläder, heh. Så Johns mamma som var på Ullared köpte trosor åt mig, vilken snällis. + ett par jätte mysiga tofflor som jag tackar så mycket för.

Jag har även bokat tid hos frisör Lovisa på fredag som ska bli spännande. Brottarsverige, ni vet vem jag menar ;).

Vi har idag ätit Caesarsallad som var riktigt gott eftersom den dessutom var hemmagjort.

Vi har även vart förbi BK Viking för att John skulle väga sig eftersom det är debut för honom imon. Ska bli så kul å se han brottas igen :D

Nu senast kollade vi så mycket bättre och nu ska vi bara sova.

puss och hej :*

Dagen idag har inte vart så märkvärdig från de andra dagarna.

Morgonträning 07.00, John gick dock till en kompis tidigt som Dan för att väcka honom. Simning drog på schemat då vi simmade 35 längder. Frukost där efter och sen så klart skola.

På idrotten idag hade bästa Elin rollen som idrottslärare så vi lekte massa jobbiga lekar och körde stafetter som var så kul eftersom de va lite övningen vi haft på brottningen.

Ungefär direkt efter skolan tog jag och John tåget till Kristianstad eftersom han ska tävla på söndag så ska jag passa på att kolla när han tävlar för första gången på länge efter skada.

Ikväll käkade vi Tacos som var super gott, sen kolla vi idol och hejade på världens bästa Jemima!!! you go girl.

Som en parantes så är här två bilder som bästa Corre fotade av oss i onsdags!

Men godnatt så uppdaterar jag imon :*

Imorgon är det äntligen fredag igen. Men idag. Skolan började 08.30 med spanska prov som inte gick så bra, sen håla till 12 då jag både såg Thor och Riverdale. Kärlek till dessa två alltså. Sen fick jag dessutom sluta tidigare för jag var klar med allt på matten så då kollade jag en till film.

Jag njöt även av min första julmust efter sommaren, så jävla gött. Julkänslorna börjar närma sig. Jag Mamma och Madde ska fira jul i Filippinerna vilket ska bli jätte mysigt att träffa släkten, lite tråkigt dock att vara utan snö, PAPPA, farmor och farfar.

Träningen började 17.00 som där ingick innebandy, teknik och brottning.

Där efter for vi på Ica, köpte lite honungsmelon. Sen käka vi hos John och nu ska vi snart gå hem till mig, packa in för morgonträniningen och idrotten.

Men livet är ändå gött för det är fredag imon med god frukost och helg!!!

Bilden på John är från idag när han var på besök på Malmö FF som han var riktigt nöjd med. Så söt han är ;)

Dagen idag ingick det skola träning och fotografering.

Skola kl 10, innan det var jag och John och åt frukost på skolan. I skolan var det bara resurs eftersom niorna var på besök.

Sen fortsatte fystesterna med frivändningar, bänkpress, bänkdrag, hopp, harres och cooper. Jag ökade i allt förutom cooper, så jag är nöjd.

Där efter for vi och åt hemma hos Corre tacos där vi också passade på att ha en liten photoshoot med tjejerna, så mysigt. Bilder på det kommer upp senare, bästa Corre.

Liv kommer och hämtar mig sen, sen ska jag bara hem och sova. Så skönt att testerna är klara.

Puss och Godnatt, torsdag imon :*

Tjenis igen. Idag är det tisdag vilket innebar fystester. Men innan det gick vi upp vid halv 8 för att sen gå och käka vår älskade frukost på skolan. Sen drog jag till skolan där vi skulle prata om vår linje med 9orna som var på besök. Stelt som fan var det för dom sa i princip ingenting och frågade ingenting, så när jag och Jocke berättat färdigt om de vi skulle säga så blev det helt knäpptyst.

Aja, nu är det gjort. Där efter var det dags för fystester. Idag körde vi knäböj, chins, dips, gripen, brutalbänk och 150 meter. det gick rätt bra och jag är nöjd. det blev nya rekord i både chins, dips och knäböj vad jag vet för de resterande minns jag inte resultatet ifrån förra testerna. Imorgon har vi kvar harres, bänkpress, frivändningar, bänkdrag, hopp och 3km. Inte så värst tagg för löpningen men resten ska bli kul, kanske blir nya rekord där också.

Nu på kvällen har jag och John lagat fammos skinksås och pasta, samt ätit glass och lite chips. Vi har även kollar film och bara myst för att fira 1 år tillsammans. Vi kollade the Avengers vilket var bra.

tummen upp!

Ny vecka, nya möjligheter. Det är väl så man brukar säga. Jag hade sovmorgon till 10 idag så jag kollade film efter att John gått till skolan. Jag åt ingen frukost för det var bara en lektion sen lunch. Jag hade håla efter samhällen så jag for hem där också och sov lite, kollade lite film där också eftersom jag är en sån Disney älskare så kollade jag Descendants 2.

Klockan 5 hade jag träning då det var lugnt träning eftersom vi har fystester imorgon ("as kul"). Vi körde bara teknik.

Imorgon är en skön dag, jag och John firar ett år tillsammans, ingen morgonträning, frukost på skolan, fystester som tar tid av skolan, resurs hela dagen för niorna kommer på besök, och att fystesterna slutar tidigt så vi har ledig eftermiddag och kväll från typ 4.

Just nu sitter jag och gör samhällsläxor, har precis ätit och John kom just hit. Puss och god natt :*

Söndags ångest, idag har jag inte känt av något sådant. Jag och John vaknade vid 9 idag då vi gick upp och åt frukost. Ingen träning idag på grund av min förkylning. Till middag åt vi rester från gårdagens festligheter, så jävla gott.

Jag och John började hypa den nya Jigsaw filmen min hittade den ingenstans så vi började se femman. Vi såg aldrig klart den för vi skulle hinna duscha och inte stressa. Vi passade även på att kolla söta bilder på när John och hans syskon var små, så himla söta. En bild på John ser ni nedan.

Vi for sedan in till Kristianstad för att fira hans pappa på farsdag med en grym film på bio som jag rekommenderar alla att kolla på. Den nya Thor filmen, så himla bra om man gillar komedi och äventyr och det bästa av allt, superhjältar!

Tåget hem var inställt så det blev ersättningsbuss till Hässleholm och nu sitter vi på tåget till Klippan. Sen blir det läggdags, så natti puss gnatt!