Yangshuo

Da har jeg flytta til Yangshuo, der jeg var på ferie for 3 uker siden. Falt pladask for stedet, er så fint her.

Her jobber jeg på en utendørs skole, hvor barn driver med utendørsaktiviteter som fotball, kunst og andre ting.

Design bloggen din - velg mellom mange ferdige maler på Nouw, eller lag din egen – pek og klikk - klikk her!

Mitt opphold i Kina

Har hatt det helt supert på ferie, men imorgen er det undervisning igjen og jeg har også et jobbintervju! Er sykt spent! Savner ferien en del. Skal definitivt tilbake dit så fort jeg får sjansen.

Mitt opphold i Kina

VAAAACAY. Så sykt digg med ferie, sammen med min bestevenn her, Brenna. Vi dro fra Shenzhen 05:30 idag tidlig og er nå i Yangshuo, hvor vi skal være til onsdag. Det er helt fantastisk her. Vi spiste god lunsj og tittet rundt her.

Jeg er så forelsket i Kina, det er helt sykt. Unner alle å dra hit en dag!

Mitt opphold i Kina

Jepp. Jeg spilte volleyball og tråkka skikkelig over. Trodde aldri det var så ille at det knakk men syntes jeg hørte noe som ikke var bra. Jeg dro til sykehuset og måtte komme tilbake morgenen etter for å få en ortoped til å se på skadene. Fikk da verdens kuleste lege som også snakket engelsk, så det gikk i litt begge deler. Han gipset foten og ba meg komme tilbake om 2 uker for nye bilder!

Men nå som jeg ikke får spilt verken fotball eller volleyball så har jeg masse tid til å lese da!

Mitt opphold i Kina

I det siste har jeg vært i barnebursdag og virkelig fått testet ut språkkunnskapene. Det har vært mye å gjøre med tanke på kinesisk timene mine. Men jeg har fått reist litt rundt her og funnet enda et kjøpesenter jeg har forelsket meg i.

7.oktober drar jeg og Brenna til Guilin på ferie til 12.oktober. Det skal bli så sykt deilig.

Vi var også nylig på spa, og jeg elsker klærne vi måtte ha på oss!

Mitt opphold i Kina

ENDELIG ferie! Er på tur med familien til Sanya, som ligger på kysten i Kina. Er utrolig fint her og bor på et super stort hotell.

Skal legge ut flere bilder imorgen. Skal på stranda nå å surfe!

Mitt opphold i Kina

Idag tok jeg ny tatovering, og jeg elsker den. Det var så sykt vondt, men verdt det. Har tenkt til å ta fler her, men må vente litt og spare!

Var på byen i går med min amerikanske venninne, Brenna. Møtte masse hyggelige folk og stor koste oss!

Var på et marked her om dagen med familien, alt var håndlaget og super fint!

Imorgen er det skole og vi skal lære å bake kinesiske "moon cakes".

Mitt opphold i Kina

Det har vært helt fantastisk i dyreparken i dag! Har kost meg så sykt mye! Har vært der med Heather og Brenna, 2 amerikanere fra klassen min. Vi har sett alt mulig rart av dyr, ridd elefant, matet bjørner og tigre.

Mitt opphold i Kina

Igår hadde jeg en lite pleie dag. Jeg var på Starbucks og drakk Iced shaken lemon tea. Det er noe av det beste med hele Starbucks! Etter det gikk jeg og fikk fikset neglene mine, noe som var veldig behagelig.

Og imorgen skal jeg til dyreparken!!!!! Gleder meg som en liten jente til julaften. Helt sykt! Skal legge ut masse på mystory og her senere.

Snapchat: miastarberg
Instagram: miaztarberg

Mitt opphold i Kina

Idag så vi på Istid 5 på kino, og den er å anbefale. Sykt kul film og også veldig lærerikt. Etter filmen så ruslet jeg litt rundt på OCT Bay og ikke på O'Plaza. Sykt elegant kjøpesenter.

Det er mye forskjellig der, men i øverste etasje, er det matservering. Jeg spiste en dessert og drakk rødvin, med god utsikt.