Lunch with a view❤❤

Och nu var ännu en soldag över. Idag har vi legat på stranden hela dagen och det har varit så in i bombens varmt men otroligt skönt. Ikväll åt vi jättegod mat och promenerade sedan runt lite på gatorna innan vi tog oss till killarnas hotell (ja dom bor på lyxhotell deras sista nätter haha) och köpte med oss lite gott till rummet där vi hängt hela kvällen. Var vår sista kväll tillsammans allihopa då Filip och Felix åker hem den 23 och vi tjejer åker vidare till Koh samet imorgon. Så vi har bara chillat hela kvällen och tagit vara på sista tiden ihop. Var lite jobbigt att säga hejdå till killarna (haha) då vi umgåtts i stort sett dygnet runt de senaste veckorna och haft så jäkla roligt ihop! Så glad att de verkligen hängde på oss och herregud vad jag tycker om dessa människor. Skönt att vi ses om några månader igen<3

Nu ska vi snart släcka lampan för att sova då vi imorgon åker vidare till Koh Samet för några dagar där! Ska bli kul att få se lite nytt igen. Men ha det så bra där hemma så hörs vi när vi hörs! Tjingeling!

Alltså denna bilden gör mig så glad. Bästa jävla gänget. See you soon guys, saknar er redan hehe;-)

Hej allihopa! Igår lyckade vi till det med en go middag på Hard Rock Café och fortsatte sedan kvällen med buckets, buckets och buckets😉 Carro och Issa kom också och mötte upp oss så vi hängde med dom hela kvällen. Vi hann även med lite biljard innan vi gick till hotellet och fortsatte vår kväll där. Hade så himla kul igår och va nog inte i säng förens efter 04 någon gång! Så idag har vi vart lite sega men vi sov ut en stund innan vi checkade ut och tog oss till Jomtien där vi nu ska bo i två nätter. Har legat på stranden en stund idag och ska strax ut och äta och sen ska vi bara chilla och mysa hela kvällen.

Imorgon blir det förmodligen stranden igen hehe och sen får vi helt enkelt se vad som händer. Här nere tar vi dagarna som dom kommer vilket är sååå skönt!

Lite bilder från vår kväll igår!!!

• Asien, resor

Saknar trots allt er litegrann

• kärlek

Hej från Pattaya! Igår var vi på "Believe it or not" här i Pattaya och gjorde lite olika aktiviteter. Va riktigt kul! Filip och Felix fick med mig in i ett spökhus och jag trodde jag skulle dö ärligt talat haha..Skrek mig hes och var livrädd hela tiden men jäklar vad kul det va! Var helt klart värt paniken under rundan i spökhuset ;)

På kvällen åt vi pizza och sen spela vi biljard och drack lite öl innan vi gick till hotellet och fortsatte med lite spel och sånt där. Vi hade tänkt gå ut och dansa men det finns på riktigt bara klubbar med prostituerade här. Det är helt sjukt?? Får så ont i magen när jag ser alla tjejer som går runt här. Alla är så unga och man ser i ögonen hur mycket dom lider. Önskar jag kunde hjälpa dom allihopa:(

Idag har vi pressat på stranden då det vart jätte fint väder och just nu sitter vi på Hard Rock Café och lyxar till det lite! Skulle egentligen vart vår sista kväll med killarna men tack vare lite separationsångest (hehe) har vi bestämt oss för att spendera några dagar till ihop innan vi tjejer reser vidare och killarna åker hem.

Nu ska vi dricka lite drinkar och se vart kvällen slutar. Hoppas allt är bra där hemma! Pussar och kramar från Thailand

• Asien, resor

Godmorgon allihopa! Senast vi hördes av så hade vi en lång dag på resande fot framför oss för att ta oss till Pattaya. Och nu är vi här. Vi kom fram i söndags kväll efter en hel dag på buss och båt samt i taxi. Men vi kom fram tillslut iallafall!

Igår sov vi ut litegrann innan vi tog oss till stranden och låg där i några timmar och njöt av solen. På kvällen tog vi en promenad för att upptäcka Pattaya lite. Vi har ju bara bott på som öar fram tills nu där det inte vart så mycket rörelse på kvällarna men Pattaya är verkligen en stad med puls. Vi hittade tillslut ett shoppingcenter med 6 våningar(!!) där vi spenderade vår kväll. Var en riktigt utmaning för mig att inte shoppa något men kan stolt säga att jag gick därifrån tomhänt;)

Idag är det lite moln på himmelen så vi får se vad som händer. Men först är det frukost som gäller! Toast från 7-Eleven, hur lyxigt är inte det?;)

Ni får ha det så bra så hörs vi när vi hörs!

• resor, Asien

Hel allihopa! Igår kväll var vi ute och åt med Carro och Issa som också bor på samma hotell som oss. Jätte mysigt att träffa dom<3<3

Idag har jag, julle och Ebba vart på båtutflykt. Killarna fick tyvärr stanna hemma pga matförgiftning. Haha tycker så synd om dom:( Men vi andra har snorklat, badat, åkt båt, klättrat upp till fantastiska view points och paddlat kajak idag. Var helt otroligt fint!!

När vi kom hem därifrån la vi oss en stund på stranden innan vi tog en drink när solen gick ner. Thailand är verkligen fint när det inte regnar haha..

Ikväll har vi tjejer cert ute och ätit på en tysk restaurang med Carro och Issa och sen köpte vi med oss lite frukt och har suttit vid stranden och myst. Imorgon lämnar vi Koh Pangan för Pattaya. Blir en bussresa på 12 timmar så vi får hoppas att killarna klart av det haha..

Nedanför får ni lite bilder från vår fantastiska utflykt så hörs vi när vi kommit fram till Pattaya!

Bästabästabästa<3

Hej allihopa! Idag är det inga pigga varbergare som glider runt i thai. Igår spenderade vi hela dagen på stranden och njöt av lite soltimmar! Efter en heldag där så drog vi oss mot hotellet för att fixa oss inför Full Moon Partyt. Och jäklar va kul det var!!! Mötte upp Carro och Issa och hängde med dom och drack Buckets, spelade beerpong, dansade på stranden, drack lite mer buckets och dansade hela natten. Jag, Filip och Felix ramlade innanför dörren strax innan 07 imorse. Klockan ringde vid 10 igen för ett checka ut och byta boende!

Så nu har vi bytt hotell och det är såå fint! Har legat på stranden i några timmar och nu tar vi en snabbis lunch innan vi ska fortsätta sola! Alltså vädret är helt underbart idag!! Mår prima ballerina här nere, om man bortser från bakfyllan idag då😉

Hörs senare, puss och kram

Hej allihopa! Senast jag hörde av mig var i måndags tror jag(?) och sen dess har vi hunnit göra en del faktiskt!
Vi har besökt Big Buddha, promenerat, åkt taxi till en strand, tagit vårt första dopp i thai, ätit en massa thaimat, fått myggbett, promenerat över koraller, promenerat lite till, druckit Chang, druckit drinkar, spelat en himla massa kort, åkt båt från koh samui till koh pangan där vi befinner oss just nu faktiskt!!

Så igår efter vår båttur hit och efter vi installerat oss i vår bungalow gick vi ner till stranden och fuck våra första ordentliga soltimmar(!!!!), kände oss som nya människor efter det haha!
Efter några timmar på stranden gick vi till en fin restaurang som låg mitt på stranden och åt så himla god mat. Var så mysigt att sitta mitt på stranden!
Vi avslutade kvällen med att köpa kläder och färg inför Full Moon Partyt vi ska på ikväll och lite kortspel såklart haha..

Nu har vi precis ätit frukost och ska ta oss till stranden för lite soltimmar! Hoppas allt är bra där hemma😘

Här kan ni få kolla på en liten filmsnutt som Julle klippte ihop på vårt lilla äventyr i djungeln😜