Hej alle:)

Idag er det hjemturen hvilket betyder vi skal flyve meget:(

Men dagen startede som alle andre dage.. Spise, gøre os klar & pakke det sidste;) Efter det satte vi os i bilen hen mod der hvor vi skulle aflevere den.. Så gik turen hen til lufthavnen, da vi skulle tjekke ind gik vi så af vide at vores fly fra London - Danmark var aflyst:((
Men vi kom så med et andet fly hvilket betød vi ikke skulle fra LA - Chicago - London - Danmark men vi skulle flyve fra LA - London - Danmark hvilket bare var dejligere:)

Men vi fly og fly og fly til London hvor vi så fly og fly til Danmark.. Så tog vi toget fra Københavns Lufthavn til Københavns banegård.. Så spiste vi og tog så toget til Aalborg:)
Det var det vi lavede de 2 dage og den ferie:)
Ogggg ja så mødte jeg også lige Joey Moe!!!:))

Farvel

Flyt din blog til Nouw - nu kan du importere din gamle blog - Klik her

Hej allesammen:))

Idag har været vores sidste dag i USA og imorgen starter vores lange rejse fra Los Angeles - Chicago fra Chicago - London og fra London - København hvorefter vi skal tage toget hjem:)

Men vi sluttede vores sidste dag af med en tur i et stort vandland.. Det var rigtig sjovt og hyggeligt og efter det tog vi hen til Sherry og snakkede med hende og sagde farvel hvorefter Ditte og mor fik deres tattoos:)

Da de havde fået deres tattoos kørte vi hen på Denny's og fik noget at spise hvorefter vi handlede og kørte hjem, der gik mig og Ida så i bad..
Så pakkede jeg min kuffert og sov.

Det var en fantastisk sidste dag og det har været en fantastisk ferie!:) Imorgen skriver jeg om vores hjemrejse med flyveren:)

Hej så længe

Hej alle:))

Idag er dagen gået med en bustur..
Vi startet med at stå op, hvor vi så havde tænkt at morgenmaden først stoppede klokken 10.00 men nej.. Fordi det ikke var weekend sluttede det klokken 9.00 og det vidste vi ikke så vi måtte ud og køre efter mad.. Det endte så med en tunsalat sandwich fra Walmart:)

Men efter det kørte vi hjem og gjorde os klar..
Vi kørte undt i bussen og så en masse.. Vi kom ud at gå på Walk in Fame og så Hollywood skiltet:)

Det var en super dag og imorgen skal vi i vandland, Ditte og mor skal have lavet en tattoo og vi skal lige sige farvel til Sherry da det er vores sidste dag:((

Hej alle:))

Idag er dagen gået med en tur i Universal Studies.
Jeg synes det var rigtig hyggeligt og vi fik prøvede en masse.. Vi så også et vandshow, hvor der var en med fra AMERICAN HORROR STORY.. Jeg har set den serie og blev ellevild fordi jeg kunne få et billede med ham efter!!!

Men vi prøvede en masse som sagt og jeg håber at jeg kan komme i Universal en anden gang!
Imorgen skal vi ud og køre i bus inde i Los Angeles og det skal nok blive hyggeligt.

Hej alle:)

Idag er det lørdag hvilket betyder vi kører til Los Angeles idag og skal mødes med Sherry (mors kusine).
Jeg tror det bliver spænede og mødes hende fordi sidste gang vi så hinanden var jeg lille:))

Men da vi kom til den forlystelsespark hvor vi skulle mødes med hende stod vi først i kø for at komme ind og holde og så stod vi i kø for at komme ind i parken..
Men da vi var kommet ind mødte vi hende, i den 1 time var det lidt akavet men så begyndte vi at snakke mere med hende og hun var utroligt sød.. Men vi hyggede os og prøvede en masse forlystelser hvorefter vi kørte hen og fik en is:))

Men det var den dag og imorgen skal vi i Universal Studies:))

Hej alle:))

Idag er dagen gået med at sejle, cykle og selfølgelig bade lidt;)

Nå men vi skulle med en båd fra Santa Barbara klokken 10.00 om morgen og det tog ca en 1 time og kører til Santa Barbara..
Men vi kom så på båden og det var rigtig hyggeligt den 1 time men så blev jeg søsyg.. Jeg havde det rigtig dårligt og lå ned i 2 timer før jeg fik det bedre.. Da jeg vågnede fordi jeg faldt i søvn var der så kun 1 t og 30 min tilbage og jeg havde det stadig lidt dårligt men jeg fik det så bedre og bedre.. Da der så var 30 min tilbage havde jeg det godt igen.. Nårrrh ja det skal lige siges min lillesøster også blev søsyg..

Men vi kom så hjem efter at have handlet og spiste noget mad, efter det gik vi ned for at leje en 6-mandscykel.. Det var rigtig hyggeligt og da vi havde cyklet rundt i ca 1 time afleverede vi cyklen og gik tilbage til hotellet og badet:))

Det var det vi lavede idag og imorgen (lørdag) skal vi mødes med min mors kusine og kører til Los Angeles:)
Det er også fjerde sidste dag imorgen:((

Hej alle:))

Idag er vi så kørt videre til det nye hotel der ligger i Solvang.. Solvang er en dansk by, fordi den er bygget af en dansker:))

Men vi skulle så have været i et vandland, hvilket vi så ikke kom fordi vi ikke kunne finde et.. Ret træls:((
Vi kørte så ned til Santa Babara som ligger tæt på Solvang. Vi gik lidt rundt og fandt et sted og spise, efter det gik vi ned til havnen igen for at booke en tid til en båd imorgen..
Imorgen skal vi nemlig ud og se på hvaler og delfiner i ca 4 t og 30 min.. Efter vi har sejlet i Santa Barbara, kører vi tilbage til Solvang hvor vi lejer cykler i 1 t og det skal nok blive hyggeligt..

Imorgen er det også femte sidste dag..:(

Hej alle:)

Idag er vi så kommet til det nye hotel i Morro Bay hvor vi kun skal sove en nat:)

Det var en god køretur op knap og vel 4 timer igen:(( Men undervejs begyndte jeg at skulle tisse virkelig meget og jeg sad bare holdte det inde så jeg fik ondt i maven:(( Men heldigvis nåde vi på toilet inden det gik galt;)

Men da vi så kom gik ved ned og spiste på en restaurant hvor bagefter vi gik op og tjekkede ind på hotellet ..
Så var det så meningen vi skulle finde et sted og leje cykler, hvilket vi også fandt.. Men han lukkede så klokken 17.30 og klokken var 17.00 så vi kunne ikke nå at leje cykler:((

Vi gik så ned til havnen og tog en tur i en båd og det var rigtig flot:)
Vi fik faktisk ikke badet idag da vi skal i et stort vandland imorgen og der ikke var nogle pool ved hotellet så ja:)

Hej alle:)

Idag har været ude i en naturpark der hedder Yosemeti:))

Det var rigtig rigtig flot og vi så en masse:))
Desværre var halvdelen lukket begrund af skovbrand...

Men vi kom så hjem og badet igen igen igen, hehe:))

Imorgen kører vi videre til Morro Bay hvor vi skal sove en dag:)

Hej alle:)

Idag stod vi meget tidligt op fordi vi skulle ud og nå en båd til Alcatraz..
Vi skulle køre i 1 time og 30 min før vi var inde i San Francisco hvor vi skulle hen og stå i kø til en båd ud til Alcatraz:)

Det var rigtig spændene og være ude at se Alcatraz, siden jeg var 12 år hvor jeg hørte om det har jeg drømt og komme ud og se det:)
Min drøm gik jo så i opfyldelse:)

Men da vi havde været ude på Alcatraz i næsten 3 timer tog vi båden tilbage og gik rundt i San Francisco.
Vi var også inde i en Hard Rock hvor jeg købte endnu en t-shirt:))

Men det var så det for idag:)