Hej,
Gårdagens kväll var så sjukt rolig, tack alla inblandade!! Idag har det varit en lugn stalldag, jag red både Candy & marije för att imorgon ska jag, mamma, syrran och Ester på Kalmar horse show så jag kommer att vara borta hela dagen. Just nu ligger jag i sängen och lyssnar på musik, ni får ha en fortsätt trevlig kväll så hörs vi imorgon!

Hej,
Nu är jag påväg hem från Frödinge med ett stort leende på läppen för att jag är så sjukt glad, träningen gick så himla bra, Candy hoppade allt och vi hoppade 1 meter som högst och det räckte för det gick så fort haha! Vi hörs imorgon!

Kram💗

Asså förlåt för att det inte kommit upp något inlägg på ett tag men jag har haft så mycket och göra, min syster har skadat sig och kan inte rida på ett tag så jag rider 2 hästar per dag istället för 1. Jag kommer hem rätt så sent sen så äter jag och sen så rider jag sen duschar jag och sen är klockan typ 10 och då går jag och lägger mig, men jag ska försöka uppdatera mer!! Vi hörs imorgon!

Hej,
Idag har jag o min klass gått till kröngården, det tog ungefär 2 timmar, vi paddlade, spelade fotboll, fikade och hade det jätte mysigt, lite senare kom alla föräldrar och hade föräldramöte medans vi spelade fotboll, sedan vid klockan 7 så åkte alla hem, jag åkte till Moa och vi bara snackade och skrattade som vanligt, nu ligger jag i sängen och ska snart sova. Gonatt, hörs imorgon!

Kram💗

Äntligen så är jag hemma, jag har hunnit duscha och äta lite. Flygresan gick sådär, det var jätte blåsigt så flyget gick upp och ner men det gick bra iallafall och det känns skönt och vara hemma igen, Godnatt än så länge, hörs imorgon.

Godmorgon,
Just nu äter jag frukost och kollar hööks, vi är hos mormor just nu och ska åka till Tyskland runt klockan 9:00, vi är framme i Tyskland runt klockan 12:00 och vi flyger vid 14:00 tror jag, jag är rätt så nervös..😁det är klart att jag är lite ledsen för att man lämnar ju sitt hemland men det känns ändå skönt att träffa mina vänner igen! Det kommer nog ett inlägg lite senare idag om hur resan gick och så, ni får ha det så bra sålänge!

Kram💗

Har haft en grym helg i Holland, jag blev överraskad på fredagen då jag åt lunch med Greta, min mamma kom helt plötsligt med en flygbiljett och sa att jag skulle få sova hos ricky inatt ( min bästa vän ) tårarna bara rann, jag blev så himla glad, så jag fick åka till skolan och hämta mina grejer och sen åkte vi till flygplatsen, vi flög vid 17:15 och efter 2 timmar var vi i Holland alltså vid 19:15, sedan kom morfar och skjutsade oss till våra kompisar, jag åkte till Ricky, mamma till hennes kompisar och min syster Eva till hennes kompis, på lördagen så åkte jag från ricky vid 1 för att jag skulle till favorit frisören vid 2, jag klippte mig lite kortare än vad jag brukar och det känns skönt, efter frisören åkte jag till mormor, mormor och jag hade en mysig kväll, jag sov hos mormor, idag så åkte jag, mormor, min syster och hennes kompis till en stor marknad vi kom hem sent så resten av kvällen har jag inte gjort så mycket, imorgon går planet vid 14:00 så jag är i Sverige vid ungefär 16:00 och sen är det 2 timmar hem också så kommer nog hem runt klockan 18:00, ha en bra kväll så hörs vi imorgon!!