Hejsaaan🌚 Iförrgår så körde vi till Morge (Meråker) och så stannade vi på en camping utanför meråker. Nästa dag körde vi till meråker för att rullskida på en rullskidningsbana. Där skidade vi i 1h. Sedan började vi köra mot trondheim där gick vi omkring en stund och fångade lite pokemonsss;))). Sedan körde vi till kristiansund och där övernattade vi på en camping.hejdåååå💦🙌🏼

Kokkola cup🙌🏼

Påväg till umeå🌊

Bergsklättring☀️

Hejj<3 det var ett tag sen. Senaste veckan har jag varit på kokkola cup och spelat fotboll. Igår slutade matcherna för vår del:(. Igår kom mina föräldrar och min bror upp till kokkola för att hämta mig med husbilen. Sedan körde vi till vasa till en kompis ställe där stannade vi övernatten. Båten gick ut nio trettio och kom i land ungefär 1 sedan körde vi till höga kusten för att bergsklättra. Det var nog lite skrämmande men också jätte roligt:).hejdåå❤️

Hej<3 Idag på morgonen var jag till chiras konfirmation. Efter det var jag in i lindex en stund och fick med mig en jumpsuit. Efter det var jag på en rullskidnings länk. Sedan for vi till landet den här kvällen har jag bara cyklat,badat och simmat imorgon blir det nog inte något speciellt som ja ska göra. Hejdååå😊🙌🏼

Jumpsuit//lindex 9€ (rea)

Hellooo!idag vaknade jag och kollade lite på Netflix efter det cyklade jag och min bror till butiker för han skulle se på nånting. När jag kom hem så gjorde jag typ inget. På kvällen hade vi träning i stavbacken det åskade och regnade. Efter en och en halv timmes tung träning var vi äntligen färdiga dyblöta...när jag kom hem så tog jag en varm dush. Sedan åt vi och nu sitter jag och bloggar. Igår på morgonen tog jag bussen till pernå till en kompis där simmade vi och hade roligt på kvällen var jag och löpa lite intervaller. Hejdå❤️

Sommarteater❤️

Stranden&picnic😜

Selfiee😼😼

Mat bilder från tidigare dagar🙌🏼

Hejjjjj på morgonen var jag och löpa en ungefär 1h länk. Efter det for jag till stranden med daisy. Där simmade vi och solade i flera timmar. På kvällen for vi till lurens och såg en teater.hejdååå<333

Selma vår katt❤️

Godiiis❤️❤️

Kalas🎉

Hej! Igår blev det inget bloggande...men igår var jag på morgonen bara på en länk och efter det städade jag rummet. Unger ett for vi ner till vårt lande. På kvällen for vi till min kusins kalas. Idag körde vi upp från lande för att vara med i en 3km löp tävling. Det gick helt ok. Hejdåå😜❤️

Film&vattenmelon<333

Hejj! Idag vaknade jag halv tio och gjorde lite morgonmål och sedan satte jag på mig träningskläder och for och rullskida. Efter det kom daisy till oss. Efter en stund gick vi till en grafitti vägg och fotade lite bilder som ni ser. När vi kom hem gjorde vi lite popcorn och sedan såg vi en film. På kvällen var jag och springa lite intervaller. Just nu sitter jag och ser på friidrott och sedan skall jag kolla på lite fotboll och sedan gå och lägga mig. Hejdååå❤️

Lunch<333

--->orientering❤️

Sushiiii <333

Hejjjj! Detta är mitt första inlägg:) Idag vaknade jag ungefär 10-tiden, jag steg upp och gjorde lite morgonmål och efter det satte jag på träningskläder och gick ut på terassen och körde lite styrketräning, efter det kollade jag lite på Netflix. Sedan cyklade jag till stan och gick omkring i butiker en stund. När jag kom hem satte jag på mig orienteringskläder och sen åkte vid med mamma för att orientera. På hemvägen upp stannade vi och köpte lite Sushi. Nu ska jag bara kolla lite fotboll och sedan gå och lägga mig.hejdååå❤️