Tjolahopp på er❤️
Igårkväll åkte jag och till Axel igen haha bor så gott som där nuförtiden😇
Då det var grymt väder så ringde axel upp sin kusin och tillsammans gick vi gick ner till "våfflan" vilket är namnet på en hamnkrog som ligger nere vid vattnet i Sigtuna. Där satt vi och snackade och smuttade i mitt fall på en Cola i solen. Sedan gick jag och axel hem och mös ner oss och tittade på Breaking bad. Vi har sett runt 5 avsnitt och hittills så tycker jag verkligen om serien, så jag rekommenderar faktist den till alla serieslukare❤️

Idag tog jag bussen hem från axel rätt tidigt då vi båda skulle jobba. Tog en lunch när jag kom hem och sedan gick jag upp till stallet där jag stannade rätt länge idag. Klappade världens sötaste stallkatt som från och med nu är min bästa vän och ikväll så står ingenting på mitt schema vilket kanske verkar tråkigt men nej, Gud så skönt!

Hadeeet!💋💋

Hey baby's🍓
Vaknade upp bredvid pojken min vilket typ är det bästa som finns enligt mig. Vi åt frukost tillsammans och sedan skjutsade han mig till min buss. Väl hemma drog jag på mig en mindre fin outfit och gick upp till hästarna där jag stannade relativt länge. Var så otroligt varmt att slita i denna värme, trodde nästan att jag skulle dö där ett tag. Men man kan väll inte klaga på fint väder at the same time?☀️

På vägen hem plockade jag smultron på ett strå som jag sedan la i min youghurt när jag kom hem. Nu blir det en snabb dusch för att få bort stall-lukten ur håret och sedan kommer min snälla söta rara pojke och hämtar mig!😉😇🍓❤️

Ni får ha det bäst!

Hej på er, nu var det ett tag sedan sist❤️
Något som hänt sedan vi snackade sist är att jag fått ett till sommarjobb. Denna vecka hjälper jag till i ett stall då stalldrängen blivit sjuk och det är det mysigaste jobbet då jag får gosa med hästar och stallkatter hela dagarna. Jag får ge dem mat och ta in/ut dem från hagarna, även hjälpa till i stallet och mocka osv🐴💋😇

Idag blev en produktiv dag för mig haha. Gick upp relativt tidigt och käkade frukost, sedan drog jag på mig ridskorna och gick upp till stallet där jag hjälpte till för att sedan gå hem och belöna mig själv med att steka pannkakor (mums)
Efter det var det upp till stallet som gällde igen haha, mycket fram och tillbaks. Och efter det sista stall-besöket så sprang jag hem och duschade av mig för att sedan sätta mig i bilen till pojkvännen där jag nu befinner mig❤️

Ha det bäst!
😊

Hej fina ni och glad midsommar på er!
Haft en otroligt lugn och något torr midsommar iår..☀️
Runt 12 idag så satte sig familjen i bilen och åkte till Taxinge slott vilket låg extremt sjukt långt bort vilket vi kanske inte var 100% beredda på när vi satte oss i bilen. Men när vi väl kommit fram så gick vi runt och kollade på området och tittade på midsommarstången. Klappade även grisar, hästar och hundar och tog en fika inne i slottet. Var sjukt mysigt faktist och åt så mycket tårta att jag knappt kunde röra mig efteråt 👌🏻👌🏻

Sedan åkte vi hem.. och planen var att jag skulle umgås med Axel och hans släkt ikväll men jag kände av många olika anledningar att det inte funkade för mig så jag vart hemma och umgicks med min familj i stället. Åt havsräkor till middag och till efterrätt blev det glass och jordgubbar så det var inte så dumt endå❤️🍓
Nu ska jag hoppa ner i min säng och titta på någon film, ni får ha det fint!
🇸🇪

Hejsan fina ni🌸
Igår när jag vakande så hade jag 0 % motivation till att resa mig ur sängen då jag var så sjukt trött men efter ett antal försök att röra på mig så lyckades jag ta mig upp ur sängen och sätta mig på en buss till Axel💕
Vi tog det lugnt, gjorde middag och knallade sedan ner till vattnet i Sigtuna och testade att fiska, fick en pytteliten abborre på ca 2 cm vilket jag är mycket stolt över☀️🐠
sedan gick vi hem och umgicks med hans familj tills vi blev trötta och drog på en rulle och somnade💗

Idag har det varit ytterligare en seg men gosig dag. Vi sov superlänge tills vi till sist gick upp och då tog jag och gick med Axels hund samtidigt som han gjorde frukost. Efter frukosten la vi oss i badkaret där vi stannade så pass länge att fingrarna blev till russin! Snart ska jag ta bussen hem och ni får ha det grymt!
❤️

Hejsan hörrni!💚

No hate för sämst uppdatering men kan meddela att jag haft världens bästa helg och har helt enkelt haft det så fint att jag glömt er en aning💋

Som sagt så har jag haft världens bästa helg vilket stämmer till 110%, igår åkte jag, Axel och Axels kompis Samuel till en sjö cirka 40 minuter från stugan och fiskade regnbåge.

Var både extremt fint vid sjön och på vägen dit då det i princip låg uppe på ett berg och vi och hade det jättemysigt där trots att det inte direkt blev mycket till fisk. Idag klev vi upp efter en rejäl sovmorgon och hjälptes åt att städa stugan som vi bott i, kastat in våra väskor i bilen och efter ett par stopp på diverse snabbmatskedjor🍔🍟 så har vi nu kommit hem och jag ligger nedmosad i min nybäddade säng med laptopen i knät.

Det är både hemskt och skönt att vara hemma efter en sånhär helg. Mest hemskt kan jag lova haha, saknar redan stället och hoppas att vi kan åka tillbaks snart!💙

Nu ska jag snart sova. Eller nja, ett par avsnitt av gossip girl blir det nog först, men ni fattar vinken.

Ni får ha det fint!

💜

Hej finisar!❤️
Idag hämtade axel mig nyvaken hemma vid 10, vi kastade in våra väskor i bakluckan av hans bil och begav oss sedan ut på vägarna upp mot häsingland där axel har sitt landställe. Blev ett stopp i Gävle på resan där vi åt en varsin toast och den resterande biten av bilresan blev sovandes för min del😚
När vi kommit fram visade Axel mig runt överallt och sedan åkte vi hem till hans mormor och morfar där vi först drog på oss flytvästar och hoppade ner i deras lilla båt och åkte ut och fiskade, vilket var supermysigt och kul trots att vi inte fick en ända fisk❤️🐠
Vi åt med dem, kollade på EM-matchen tillsammans och sen så drog jag och axel till hans stuga framåt kvällen där vi åkte lite moped, kollade på film och mös❤️❤️
Ha det fint!
☀️

Tjaba tjena hallå mina vänner❤️
Världens mysigaste natt hos Axel som vanligt och när vi vaknade åt vi toast och tittade på family guy och sedan spelade han lite gitarr och tittade på när jag sminkade mig🎸

Sedan tog vi pendeln till Carlberg och åt vad dem kallar skräpmat på mc Donalds på Kungsholmen. Sen gick vi mätta vidare och mötte upp pappa för att sedan gå och fixa ett nytt pass till mig då mitt gått ut eller vad man säger. Aldrig blivit så ful på en passbild, men antar att det hör till att se ut som ett mongo på dessa bilder. Hehe🙉

Imorgon drar jag och Axel till Hälsingland!!💃🏼💃🏼 ska bli så mysigt trots att vädret kommer svika oss en aning men ska bli så himla mysigt att dra iväg i någon dag☀️ ingen aning om hur internetet där uppe i skogen kommer se ut men vi får hoppas på det bästa❤️
Ha det fruktansvärt bra!

Hejsan bröder💙💙
Idag vaknade jag för första gången under detta sommarlov relativt tidigt och tog inte första bästa buss (då den missades) utan näst bästa iväg till pojkvännen i Sigtuna💋

Vi handlade, fikade och körde kubb men hans familj vilket var kul trots att jag förlorade alla gångerna🏆🏆
Sedan gick vi och köpte sallad och satte oss nere vid strandpromenaden i solen.. Och i blåsten och åt💕
Matade även lite ankor med makaroner vilket inte var det smartaste eftersom att det ledde till att hela ank-släktet kom och ville smaka och vi fick fly från platsen❤️

Nu har vi precis gått på en promenad med Axels hund och ska som vanligt mosa ner oss i sängen och se någon mysig film!