Godmorgon, har precis ätit upp denna goda frukost som ni ser ovan. Bara havregryn, äggvita, choklad protein och hallon. Smälter i munnen så gott det är.

Igår hände inte jätte mycket förens till kvällen. Låg hemma och kollade på youtube klipp och bakade protein chokladmuffins. Förresten blev dom goda. Kan slänga upp receptet senare. Fram mot sex tiden åkte jag hem till Jonathan och umgicks till klockan var åtta. Då drog vi ner till gymmet för ett pass. Han visade min hur man kör marklyft. Gick helt okej, behöver tänka på en del grejer. Men som man brukar säga träning ger färdighet. Var klar på gymmet kvart över tio. Drog hem och fixade en skål med gröt. Sedan kom Jessie och Viccan och hämtade mig runt elva. Jag kom hem ungefär halv ett.

Mina planer för dagen är att senare dra till gymmet. Köra cardio därefter träna abs. Senare fram mot kvällen drar jag till Jonathan.

Kram finisar och ha en bra fredag!💗

Design your blog - select from dozens of ready-made templates or make your own; simply “point & click” - Click here

Likes

Comments

Dagens tredje mål som ni ser ovan består av kyckling, sötpotatis i ugn, isbergssallad och morötter. En av mina matlådor som jag gjorde för några dagar sedan. Enkelt att bara ta fram och värma när hungern sätter igång.

Brukar alltid förberedda ett par matlådor för kommande vecka. Enklare att hålla koll på vad man äter.

Likes

Comments

Vaknade vid halv tio imorse och började göra mig redo för gymmet vid elva. Packade väskan med hörlurar och lite annat. Fixade mig shaker med Bcca. Använder BCCA fresh Apple från XLNT. Finns att köpa på mmsports.

Väl på gymmet började jag värma upp på bandet i 10min. Därefter började jag mitt benpass.

Dagens benpass
Leg extension 3 set 15 rep
3 set 12 rep
Knäböj i Smith maskinen 3 set 10 rep
3 set 5 rep
Hip thrust 4 set 15 rep
3 set 12 rep
Squatspress 4 set 12 rep
3 set 10 rep
Kickbacks i cable 3 set 10 rep vardera ben
Hip adbductor 4 set 12 rep

Kom hem lite efter 1 och då fixade jag direkt en skål med gröt. Hade i både äggvita och protein pulver. Använde creamy chocolate banana från Nutramino. Super duper god. Smakar som sån glass man åt när man var liten. Toppade sedan med lite hallon, nom nom.

Tänkte hoppa in i duschen och fräscha upp mig. Därefter har jag inte mycket planerat.

Kram och ha en bra onsdag finisar!😄

Likes

Comments

Blev en snabb middag. Gjorde en wok på kyckling, grönsaker, soya och sweet chili sås. Åt de tillsammans med nudlar.

Likes

Comments

På måndag nästa vecka kör skolan igång för mig. Tiden har gått väldigt fort och nu är det bara 1 år kvar tills man själv står där med studentmössa o allt. Ser faktiskt fram emot de här året. Blir mer taggad att veta att det inte är långt kvar.

Gick upp 7:30 imorse och var på gymmet 8:30. Började med trappmaskinen 30min. Därefter körde jag rygg och blev klar runt 10:30. Fick till ett riktigt bra pass. Inte som gårdagens pass som inte alls gick bra. Inte konstigt för fick inte tillräckligt med sömn och åt dåligt.

Dagens pass
Sittande rodd i maskin 5 set 12 rep
Enarms latsdrag i cable
Pulldowns i cable 4 set 10 rep
Latsdrag 4 set 10rep
Latsdrag smalt grepp 4 set 12rep
Sittande rodd i cable 4 set 10rep

När jag kom hem gjorde jag en skål med havregrynsgröt. Blandade i creamy chocolate banana protein pulver från Nutramino. Toppade med några hallon. Har suttit och kollat på ett avsnitt av game of thrones. Håller också på att kolla runt på högskoleutbildningar inom vården. Ska nog till hösten nästa år eller våren nästa nästa år läsa naturkunskap på komvux för att kanske senare läsa till sjuksköterska om två år. Inget bestämt med har lite funderingar.

Nu tänkte jag hoppa in i duschen.
Kram!💗

Likes

Comments

Det var ett tag sen man var inne här, ungefär 1 och en halv månad sen. Har hänt en hel del. Gick på sommarlov och gick ur 2:an och har nu 1 år kvar i skolan innan studenten nästa år. Har jobbat en hel del i juni och juli. Dagarna bestod mesta dels av jobb och träning. Förr förra veckan var min sista dag på jobbet innan jag gick på ledighet. Nu är det snart 1 vecka kvar till skolan börjar.

Har tränat en del de senaste veckorna. Äntligen fått tillbaka motivationen och den är nästan på topp. Vilket är riktigt skönt. Gör mina matlådor men äter också de jag vill och känner för. Från och med igår ska Jag utesluta en del saker. Blivit lite väl mycket gott.

Ska försöka vakna till och sedan gå upp och fixa frukost. Senare ska jag dra bort till stallet. Komma ut på en tur med min loppa. Kanske blir en promenad eller springtur idag. Beror helt på värdet.

Kram!!💗


Likes

Comments

Vaknade nio imorse och fixade två smörgåsar med ost och skinka plus en smoothie på de. Gjorde den som vanligt på naturell kvarg, hallon och jordgubbar.

Därefter tog jag på mig träningskläder och packade väskan. Åkte iväg till gymmet en sväng. Hade planer att köra armar men var så många som använda alla de maskinerna. Fick tänka om och körde ben istället. Gick jätte bra blandade in tre stycken rump övningar också.

Dagens pass:
Leg extension 3 set 15 rep 3 set 15 rep
Gynekologstolen 5 set 15 rep
Legpress 4 set 12 rep 58kg
Leg curl 4 set 12 rep
Squatpress 5 set 12 rep 70kg
Kickbacks i cable 2 set 10 rep
Knäböj 5 set 12 rep 21kg

Likes

Comments

Tog mig en härlig kvällspromenad i solen förut. Var lite svalare ute då. När jag kom tillbaka fixade jag proteinpannkakor med choklad casein, banan, hallon och cashewnötter. Nu blir det film och kolla på sommarkläder resten av kvällen.

Ha en fortsatt bra kväll!

Likes

Comments

Godmorgon, vaknade vid halv nio och gick direkt upp och fixade frulle. Gjorde en skål med naturell kvarg med musli, banan, cashewnötter och några få hallon uppe på.

Börjar 11:30-12:50 alltså har jag bara en lektion vilket suger att man inte kan ställa in den. Tar 2 timmar för mig till skolan och de täcker hela den lektionen.

Sen efteråt ska jag dra till gymmet.
Kram och ha en bra dag!

Likes

Comments