Hejsan hejsan
Kom hem ifrån Thailand i lördags. Igår tog jag de lugnt. Tränade och sedan träffade jag Jessika på kvällen.

Idag jobbade jag från 7-15:30. Därefter åkte jag hem och åt. Mamma hade gjort världens godaste pannbiffar med kokt potatis och brunsås😋. Nom nom. Sen dess har jag kollat på film och food prepat. Stekte massa kyckling och gjorde bananpannkakor😍.

Resten av kvällen ska jag bara ta det lugnt. Fortfarande rätt trött. Portsätt från de försov jag mig imorse. Min klocka ringde inte så kom några minuter försent😡.

Kram!😄

Slänger upp lite bilder från gårdagen. Igår var det äntligen strålande sol och jag passade på att pressa. Fick lite färg. Vara synd att det är molnigt idag😕. Skulle ju velat sola mer.

Det har varit bra hittills idag. Klockan ringde som vanligt vid åtta och vi gick till frukosten🤗. Där bjöds det som vanligt på allt möjligt. Därefter drog vi till rummet bytte om och smörjde oss. Nu ligger vi vid stranden och gjort det ett tag.

Imon klockan tre drar vi till nästa hotell. En vecka här nere har snart gått och tiden har gått så otroligt fort.

Hoppas vädret där hemma här bra!🙂

Såhär såg min frukost ut imorse. Nu ligger vi och gottar oss vid stranden. Efter regn oh rusk igår är fet äntligen stålande sol här. Såklart passar jag på att sola så mycket som det bara går. Man vill ju ända få lite färg😄.

Klockan är kvart över elva här och mitt i natten hos er. Önskar er ändå en bra torsdag!
Kram!

Åkte in vid tre till tsunami museum en bit bort. Gick och titta och fotade båten. Sedan fick vi vidare till en marknad ett par meter bort. Där vart det massa olika stånd med mat och eftrrätter😃. Sen fanns det också krimskrams stånd, väskor och kläder. Fick inte köpte något men försökte pruta ner pris på väskor men de ville inte dom. Efter 2-3 timmar där tog vi en taxi in till centrum. Gick till Viking grill och åt. Jag tog en hamburgare och mina förläldrar tog snitzel😋. Därefter fick vi i affärer och jag fick med mig två väskor hem. Super nöjd😄. Gick också till affären och köpte med oss bland annat yoghurt, vatten, frukt och musli. Sen tog vi en taxi tillbaka till hotellet.

Nu ligger vi här och kollar på tv:n innan vi ska sova. Har varit full rulle hela dagen så ska bli väldigt skönt att sova sen!
Säger godnatt för idag!!

Hello, just nu ligger jag på en solstol på stranden. Idag är det molnigt och ingen sol😕. Lite synd hade gärna solat och fått lite färg. Ligger istället med hörlurarna i öronen och lyssnar på musik.

Till frukost blev det en skål med naturell yoghurt toppat med anans och vattenmelon. Sen tog jag två pannkakor och en mini donut😋. Efter det gick jag till efterrätts bordet och tog några bullar. Smakade på dessa ovan👆. Det var bara vetebullen som jag åt upp🙂. De andra var inte så goda.

Vid tre tiden ska vi åka in till en marknad här i närheten och även se på polisbåten och tsunami museet. Några kanske hört talas om tsunamin som var är 2004 på julafton. Det är ett museum om det här. Sen så är det en polisbåt som spolades upp flera meter på land. Som forfarande ligger kvar som ett minne. Har varit där en gång för några år sedan men nu har dom byggt om.

När vi gått där ett tag ska vi åka in till centrum och äta. Får se vad fet blir ikväll. Lite sugen på Massaman med ris.

Hade!😄

Efter en stunds vila tog jag mig en smirnoff ICE raspberry och smuttade på🍹. Rekommenderar för er som är över 18 år.

Fram mot halv sju drog vi oss bort till restaurangen. Där bjöds det på god mat och förrätt. Först tog vi en lite dricka och vitlöksbröd som förrätt. Jag tog en ananas shake medan mamma och pappa tog öl🍹. Jag beställde röd curry med kyckling och ris även kallad paneng gai på thailändska. Mamma och pappa tog kyckling med cashewnötter och ris😋. Snacka om att min grytan hade sting i sig. Herregud vad det brände i munnen, precis som det ska vara👍.

Slänger upp lite bilder ovan på min shake👆 och nedan på maten👇.

Just nu är vi på hotell rummet igen och ligger och slappar innan det är dags att sova.
Godnatt finisar!😄

Fick blir 35 svettiga minuter på crosstrainern💪. Skönt att ha tillgång till ett gym här nere så man får svettas lite. Idag körde jag bara cardio utan skippade att köra något annat efter. Blev iaf ett par jobbiga minuter och det tror jag man ser på mitt röda ansikte på bilderna😆.

Tog faktiskt några bilder på gymmet som ni ser nedan👇. Inte jätte stort men det räcker när man e här. Hemma hade varit en annan grej.

Nu e jag tillbaka på rummet igen. Ska snart ta en dusch och sedan vila en stund. Får verkligen inte glömma att dricka en massa vatten nu efter träningen👍.

Ikväll ska vi gå till ännu en ny resturang en lite bit från hotellet.

Kram och ni får ha en fortsatt bra tisdag!💕