Men hallå, nu har vi gått på båten och är Påväg mot puerto rico, denna båten! Alltså finner inga ord den har exakt ALLT. Hela resan har vart fantastisk verkligen. Men nackdelen är då internet, då jag och mamma ska dela på 1 GB på 1 vecka:( men kan vara skönt att vara utan telefon också. Det är ju ändå semester!Idag ligger vi och slappar på soldäck och bara jobbar på brännan.
Ha det bäst

Har precis ätit frukost på ocean drive och det blev en bagel med cream cheese ,röktlax,rödlök och tomat! Så satans gott!!Idag spenderas dagen i solen och njuta av Miami solen innan vi drar vidare. Mår bättre än bäst!
Du äger!

Alltså aj mina ben....

jag har gått i konstant 2 dagar och helt ärligt im tired. Kom precis hem efter en middag med japansk mat samt en kväll bestående av happy hour all night och nu vill jag bara lägga mig i sängen och fortsätta läsa om min dröm man mr. Grey. Imorgon består dagen av träning samt kötta i solen. Sedan åker jag vidare till... dum dah dum PUERTO RICO!!!! Men nu iallafall mina vänner så är jag finito så god natt!

xoxo

Sådär första dagen avklarad! Jag verkligen avgudar Miami än sålänge, jag skulle verkligen kunna se en framtid här. Typ bara gå ner till en smoothie bar och dra en jordgubb & banan och sedan springa till jobbet pga en trög morgon! Skulle helt ärligt vilja bo här. Man blir glad vart man än går här, den känslan vill jag känna varje dag! Men iallafall hotellet vi är på... No words needed, är helt såld! Kände mig som Paris Hilton när jag gick igenom entrén helt SJUKT hotell! Vi bor på 14 våningen och utsikten är perfekt, sängarna är perfekta och det bästa 20 meter till stranden!

yeees! I'm going to Miami.!!!!! just nu sitter jag i Amsterdam och väntar på borrning som äger rum snart, vi ska spendera 4 dagar i Miami innan vi går på båten mot karibien. Är så taggad på sol och värme! idag är det alla hjärtans dag och jag spenderar min på ett flygplan i 10 h:( men det är okej ändå. Jag och Anton firade alla hjärtans igår med både jordgubbar och thaimat så kvällen var lyckad<3 hur spenderar ni eran alla hjärtans?

ha det bäst.

replay på dessa låtar nedanför!!

halloj

nu var det ett tag sen ett inlägg kom upp.Men jag mår bra men har vart halv krasslig,men nu är jag i fjällen och har vart här hela helgen och imorgon ska jag hem. Hade mycket feber i torsdag tyvärr:(Det ledde till att jag fick vara hemma med:/Men nu är det inte långt kvar till jag sitter på planet till Miami, ska bli så skönt att få lite värme!!! Min pojkvän kom hem i onsdags från Thailand och har är sååå brun och man känner sig som en lampa i natten när man står brevid han. Men det blir det ändring på snart!!!!

Hello!

Det är måndag idag,men känner inte så mycket ångest faktiskt! förutom att jag gjorde dåligt ifrån mig på en sak i svenskan men det drar ej ner mig. Idag har jag bakat Marabou och Oreo cheesecake till hela klassen för vi har nåt som kallas "fikalistan" då alla har varsin vecka man bakar, så imorgon är det min tur!

Cheesecaken blev så god då jag råka smaka lite hihi.

tänkte att jag skriva ut receptet då jag mixtrade lite själv med det.

Ingredienser:

botten

1 pack oreo

1 halv marabou kaka(original)

50 gr smör

1 1/2 dl socker

så här gör du:

botten:

mixa marabou och oreo så allt är krossat.

Smält sedan 50 gr smör och blanda med oreon och maraboun. Ställ sedan in i frysen medans du gör fyllningen.

fyllning:

vispa 3 dl grädde hårt.

Krossa oreo och resten av marabouen tillsammans i en separat skål.

Blanda sedan philadephian,vaniljsocker,socker i en separat skål.

Rör sedan ner grädden försiktigt i ostblandningen.

Och till sist blanda ner krossblandningen och rör runt.

Låt den sedan stå kallt under 1 natt i kyl eller frys.

njut.

god morgon! jag är i nu läget själv hemma och valde att bjuda hit mina kompisar, så igår var vi bara hemma och tog det lugnt, snackade lite om resan och vart vi vill åka sedan åt vi väldigt god mat som jag ej tog kort på:( Men vi lagar det helt klart igen. Sedan myste vi bara och sjöng lite karaoke. I morse så drog jag och Fia ut på en powerwalk samt lite styrka! Var så skönt att komma ut tidigt. Sen har vi bara käkat frukost och idag blev det en nyttig frukost vilket är ovanligt i vårt fall:/ ska snart ta en lång dusch och sedan blir det plugg och förhoppningsvis en myskväll med Vera. Må bäst!