1 här // 2 här // 3 här // 4 här // 5 här // 6 här

Här är några av mina sminkfavoriter jag inte skulle klara mig utan. Tyvärr har läppstiftet slutat säljas så måste hitta ett nytt för snart är mitt slut.

Jag är verkligen så lyckligt lottad att hittat världens bästa pojkvän. Jag älskar dig till månen och tillbaka David <3

EASY COVER ALL MIX// LANCÔME DÉFINICILS ​// LEXINGTON CASUAL LUXURY

Jag var på stan idag med Linnéa och köpte hem två av mina favorit produkter. Älskar verkligen mascaran och concealern, så himla bra. Parfymen har jag suktat efter så himla länge men aldrig köpt då jag redan har så många dofter men idag bestämde jag mig för att köpa Casual Luxury från Lexington och jag är så nöjd. Kommer verkligen inte ångra det köpet.

Resten av dagen har jag bara städat och kollat serier. Måste tipsa om serien "How to get away with murder". Det är nog den bästa serien jag någonsin sett och jag bara längtar till säsong 2 kommer ut på Netflix.

Nu ska jag sova så jag är utvilad till imorgon. Då kommer min älskade pojkvän hem och vi ska se den nya Star Wars filmen, längtar så himla mycket!! KRAM

Igår tog vi bussen till Fårö och låg på Sudersand och solade. Det är en av Gotland alldeles finaste stränder som jag besökt många gånger och är lika nöjd varje gång. En kilometerlång strand med klart vatten. Det var riktigt varmt ute så jag fick ta några promenader i skuggan för att svalka av mig och äta en glass. Vi låg där enda till klockan 20 då vi tog bussen tillbaka och därefter sov.

Även idag har vi varit på äventyr med bussen. Vi tog den här gången bussen åt helt andra hållet, denna gång mot södra Gotland och red varsin häst i Gotlands fina natur. Vi red på ängar, genom en kohage, längst vattnet, genom skogar, träffade på får, hoppade över en liten stock. Det var så härligt att få uppleva naturen i hästens alla gångarter. Vi spenderade hela dagen i stallet, pysslade och mös. Nu har vi precis kommit hem och ska fixa oss för att åka in till Visby ikväll igen. Kram ♡

Igår var Linnéa och Rut i Lummelundagrottan så jag passade på gå på Adelsgatan i Visby och kolla runt i lite affärer. Efter det cyklade jag tillbaka till stugan och mötte upp mina vänner. Vi gick på en upptäcksfärd genom skogen och hittade en jättefin stenstrand, dock var det lite svårt att ta sig till stranden då det var så brant. Det var en jättefin utsikt över havet och mot Visby innerstad. På kvällen tog vi oss in till Visby, gick på restaurang och sedan satte vi oss på en mur och pratade om allt möjligt.

Idag klev vi upp tidigt för att ta cyklarna mot Tofta strand. 2 mil cyklade vi för att ta oss dit i stekande sol. Sammanlagt har jag alltså redan cyklat 5 mil idag då jag även cyklat in en gång till Visby idag. Vi badade, solade, pratade, åt picknick och skrattade. En superhärlig dag fick vi i solen tillsammans med en liten bränna. Vi har precis ätit middag och ska nu vila en stund innan vi ska tillbaka till Visby ikväll. Kram!!

Idag har jag och mina 2 bästa vänner Rut och Linnéa rest till Gotland. Detta blir mitt fjärde år i rad i Gotland nu börjar jag verkligen känna mig hemma här. Men det är även min första resa utan vuxna vilket är väldigt spännande.

Klockan 05.00 fick jag kliva upp denna morgon för att åka till flygplatsen och säga farväl till min pappa, lillasyster och älskade pojkvän. Det föll en och annan tår under dagen av tanken att lämna den man älskar mest av allt. Sedan var vi framme i Stockholm där vi gick på stan och köpte lunch till färjan som skulle ta oss ut till Gotland.

Väl framme i Gotland har vi mest gjort massa praktiska saker såsom hämtat ut cyklar, ätit och packat upp men vi har även tagit en liten rundtur på utsidan av murarna. Vi satte oss sedan vid vattnet, pratade, sjöng och kastade macka. Nu är vi tillbaka i vår stuga där vi bor och ska sova. Kram Maya ♡

Igår fick jag äntligen umgås med mina tjejer. Det blev en fika på friends och massa prat innan vi gick vidare till lägenheten med massa godis. Senare på natten valde vi att promenera hem, det var riktigt mysigt med en längre nattpromenad.

Denna dag startade bra, pappa hade bakat bröd så vi fick nybakat bröd till frukosten. Idag ska jag bara plugga och läsa min nya bok som jag köpte igår, Stockholms rosé. Försöka vila upp mig till nästa skolvecka. Pussar Maya!

De senaste dagarna har bestått av träning, dans, skola och serier. Jag har varit så trött utöver skolan och träning så jag har knappt orkat göra något alls på kvällarna. Som tur är går mina vänner i samma skola så vi träffas rätt ofta ändå och på helgerna försöker vi umgås så mycket vi kan. Kram kram Maya!

Hejsan, idag har varit en helt perfekt lördag som jag behövt efter denna skolvecka. Jag fick sova ut, ingen väckte mig och jag fick äta en bra frukost. Klockan 10 begav jag mig till gymmet och tränade x-fit med Jon, det var det värsta jag gjort i hela mitt liv men också det bästa. Jag blev så extremt slut och tog mig knappt hem. I stan delade dem ut bananer och mörk choklad så det var ju kul!
Sedan har jag bara gjort bort massa andra viktiga saker. Ikväll tänker jag unna mig en myskväll med mina vänner då jag ska upp och jobba imorgonbitti! Kärlek till er!

Bland det bästa som finns är att vakna på morgonen, låta nyhetsmorgon stå på och äta god frukost tillsammans med familjen.