FAMILY

Nu har min favorit vart borta sen i mars, det vill säga alldeles för länge & jag saknar ihjäl mig.

Det är så tur att man nu mera kan använda FaceTime så jag iaf får prata med henne ibland.

Lilsis, du är bäst & jag längtar efter dig!

MY DAY

Att bli kliad på ryggen eller killad i håret slår de mesta!

Åh skulle ju haft en "långledighet" denna veckan (tis-fre) men i tisdags var jag för nyfiken på Walkincloset's lager & erbjöd mig att hämta varor & imorgon blir de ett litet pass på 12-17!

TUR att jag älskar butiken & mina kollegor där!

Fick iaf idag & även fredagen denna veckan ledigt, bättre än inget!

FAMILY, FOOD

Hello!

Igår den 13/12 fyllde min kära pappa år! Det firade vi med ett besök på Musselbaren!

Så himla mysigt & med världens bästa föräldrar.

MY DAY, TRAVELING

Hej kompisar♡

Herregud va det var längesedan jag va här inne, hade ett så bra flow innan jag åkte på resan!

(Som för övrigt var heelt underbar!!)

Dock var internet så himla kasst att de knappt gick & skicka iväg en snap vissa gånger, än mindre lägga upp ett blogginlägg..

& när jag kom hem blev de inte heller någon fart på de hela, haha, men nu ska jag försöka igen!

Här är några få bilder från en resa jag sent kommer glömma!

TRAVELING

Hej på er!

Idag jag vi faktiskt åkt båt ifrån Malaysia till Thailand, mer specifikt till Koh Lipe, vilket kändes väldigt bra då vi bodde lite väl långt bort från stranden. Nu tar vi oss dit på några minuter!

Så när vi kom fram letade vi upp ett ställe att bo på & sen blev de stranden, fick en liten vän som tyckte att vi skulle dela sarong med, hur go?! BFFS nu!!

TRAVELING

Heeej!

Nu var det ett tag sen jag kikade in här!

Jag & Ella har iallafall tagit oss iväg på vår lilla tripp & alla flyg till Malaysia gick suveränt! DOCK har de lyckats tappa bort våra väskor.. INTE superglada över de..

Så vi får se när vi får tag i dem!
(Har för övrigt världens bästa pappa som fixar med försäkringen hemifrån, TACK! Så lite ersättning blir de väl)

Så idag har bestått av att leta kläder, bikinis & solkräm, samt en snabbis på stranden.

Jag reste nämligen i mjukis, vilket var sjuuukt varmt & handbagaget hade jag proppat med 6 par solglasögon & typ 5 böcker .. JAG VET, kunde kanske iallafall haft med en adapter så vi kunde laddat mobilerna, eller möjligtvis ett par shorts, men icke!

Hörs snart!

MY DAY, FRIENDS

Hej fina ni!

Det har såklart varit jobb denna helgen med, men har hunnit umgås med mina tjejer & spelat spel också!

Idag lyckade jag med frukt & choklad i badet, himla härligt & veta att jag är ledig imorgon, ska verkligen inte göra nått vettigt.

Hoppas eran helg har varit härlig!

FAMILY, MY DAY

Så omtänksam, snäll & söt som hon är, de går inte & slå♡

Var lite nere idag, så då kommer hon in med te & godis till mitt jobb & hänger där med mig!!!

Hon är guld värld & de bästa jag har, tack för att du finns♡

Kram♡

Hej sötisar!

Mina dagar är verkligen inte så roliga just nu!! Jobbar & sover typ..

Idag & i förrgår lyckades jag iallafall ta mig till gymmet, heja mig!! Har världens träningsverk idag från i förrgår, haha, verkligen i hela kroppen, men de känns bra!
Tur att Linda lyckades få med mig idag med, de blir bra med lite gym innan resan!

Nu har jag tittat serie & badat, så härligt.
Nu ska jag nana & börjar inte förän 11 imon, ska bli skönt!
Nattis.

Kvällens fina ni!

Nu va 1/3 jobbhelger i rad gjorda! Skönt! Dock så är det inte så jobbigt när jag & Ella snart åker!!

Så idag har jag hängt på jobbet & nu ska jag bara ta det lugnt och kolla på serie.