Födelsedagar

Hejsan på er.

Under långfredagen hade jag, Moa och Julia en överrasknings fest för vår kompis Moa. Vi åt tacos och tårta och på kvällen tog vi även ett kvällsdopp i poolen. Det var en superbra kväll och vi hade det jättemysigt. Vi tog väldigt mycket bilder och här är några av dem :)

Vardag

Hallå på er.
Idag var det dags för skola igen men när klockan ringde halv sju och jag kollar på min mobil så är vår första lektion inställd. Så fruktansvärt skönt och det behövdes verkligen idag. Jag började alltså halv elva och eftersom jag redan var uppe sedan halv sju så passade jag på att plugga lite.

I lördags fick vi redan på våra preliminära antagningar till gymnasiet och jag kom in på mitt första val som var frisör på polhem. På fredag ska jag skugga en elev så jag kommer inte alls vara på min egen skola.
Hoppas ni har haft en bra dag!

• Vardag

Halloj.
Min påsk har varit jättebra och jag har firat med min mammas släkt.

Ligger nu hemma i min säng och har jätte ont i halsen igen... Pappa fick komma och hämta mig från träningslägret i Trelleborg. När jag kom hem åt jag tacos och nu ska jag snart börja packa upp mina saker jag hade med mig. Ska även på läger nästa helg fast då är det på Lingvallen :)

Hejsan allihopa.
Vaknade igår och hade feber och var jätte förkyld. Tyvärr är jag fortfarande jätte förkyld idag och har även en extrem huvudvärk, så jag bokade av det jag skulle gjort nu på morgonen. Ikväll kommer lite tjejkompisar hit och vi ska ha en tjejkväll. Får väll hoppas att det blir bättre ikväll, får ta lite Ipren bara. Hoppas ni får en bra långfredag!!!!🎉💗

Resor

Min London resa började fredagen den 7 April då vi tog ett flyg vid 13 tiden och var sedan framme på hotellet vid 15-16 tiden. På kvällen gick vi bara ut på resturang som verkligen var så ofräsch och hade mest skräp mat om man jämför med dem restaurangerna vi gick på dem andra dagarna...

Lördag den 8 April så åkte vi till Madame Tussaud och för er som inte vet vad det är så är det ett slags museum med vaxdocker som ska föreställa kända personer. Tog några bilder därifrån som ni kan se här nedan för. Efter att vi hade varit där gick vi och åt lunch och sedan gick vi runt och shoppade lite. Då vi även hittade en Primark, dock var det alldeles för mycket folk så hann inte kolla så mycket där, men fick ändå med mig tre saker. Vi hade även en liten glasspaus i Hyde Park som var så mysig. Efter det gick vi till en resturang och åt middag.

Söndagen 9 April tog vi tunnelbanan för att kolla på Big Ben, London eye och tower bridge. Efter vi kolalt på dem gick vi och åt på ett jätte fint och gott ställe. Sedan fortsatte dagen med lite mer shopping.

Måndagen den 10 April var vår sista hel dag så vi åkte och kollade beckham palace alltså när det var vakt byte. Efter detta fortsatte den sista shoppingen och slutade med gott mat på ännu en finare resturang.

Tisdagen den 12 April gick vi upp och åt frukost sen åkte vi direkt till flygplatsen och tog flyget hem till Sverige :)