I lördags tog vi tåget till Miami för att kolla en NBA-match. Ännu en avcheckad punkt på bucketlistan. Innan matchen hann vi med middag och mys i hamnen. Bra lördag!

Söndagar innebär Wine Dive och Wine Dive innebär i sin tur obegränsat med mimosas mellan 11 och 3. Efter tre blev det pizza på Nico's och badande i en hot tub. Idag är det Martin Luther King Jr's day vilket betyder att vi är ledigaaa!!!

Eftersom vi alla är lediga på fredagar bestämde vi oss för att spendera dagen på Hollywood Beach i Fort Lauderdale. Inte helt fel!

Efter tre härliga veckor hemma i Sverige är jag nu tillbaka i paradiset. Har hunnit med att fira jul och nyår och catchat upp med vänner och familj över frukostar, luncher och middagar. Saknar redan alla, men vi ses snart igen!!!

Vinst i The Sun Conference Championship och till höger en match som avgjorde om vi skulle få åka till Alabama för att spela Nationals, och det fick vi!!!

Thanksgiving firades med en megabrunch vid poolen och dagen efter stod det Black Friday-shopping på schemat, samt en 10 timmar lång bussresa till Alamaba.

Vi hade tre härliga dagar i Alabama bestående av träningar och strandpromenader innan det var dags för den första slutspelsmatchen. Det gick inte riktigt som vi tänkt oss, bollen är rund... Som tur är får vi chansen igen nästa år!!!

De sista veckorna bestod av pluggande inför alla finals, julshopping, poolhäng, träning och festande.

Inte helt fel att kunna ha beach sessions i november; gå längst med vattnet, stretcha i sanden och göra sig av med de trötta benen i saltvattnet. En av de många saker jag älskar med detta ställe.

För några veckor sedan fick vi en fotbollsfri helg, vilket inte hör till vanligheten. Jag, Emma, Filippa, Kiera och Anna passade därför på att åka till Miami över helgen. En semester från semestern, något vi konstigt nog kände att vi behövde. God mat på bland annat Hard Rock Café och TGIF, Wynwood Walls, shopping, och strandhäng på Miami Beach, gjorde att vi kom tillbaka till West Palm Beach med lite mer energi inför de kommande veckorna.

I tisdags var det dags för senior game, vilket bjöd på blandade känslor. Alltid kul att spela, mindre kul att inse att säsongen närmar sig sitt slut och att dessa underbara människor inte kommer vara kvar nästa höst...

Matchen slutade i alla fall med en vinst, vilket innebar att vi vann vår Conference!!! Det var vi ju tvungna att fira och det gjorde vi i form av utgång. A team that parties together, wins together. Nu är det slut på festandet för ett tag och 100 procents fokus på vårt mål: att vinna Nationals.

Bussresan hem från Georgia kändes betydligt längre än vad den var. Vi lämnade med säsongens första förlust och de närmsta timmarna efter var tunga. Men vi insåg ganska snabbt att även de bästa lagen förlorar. Med 15 vinster av 16 borde vi vara nöjda.

Vi hade iallafall fyra härliga dagar och fick åtminstone med oss en 5-0 vinst hem till West Palm Beach.