Ännu en riktigt bra dag i London, bortsett från ösregnet...
Vi gick upp kl 9 för att gå till Piccadilly Circus och äta brunch på Richoux som var ett supertrevligt frukost-ställe! På Richoux åt jag golden waffles, ett glas apelsinjuice och en cappuccino, sjukt gott! Efter en riktigt mysig brunch tog vi tunnelbanan till Camden där vi gick runt på marknaderna och tog sedan en fika på ett riktigt mysigt veganskt café. Efter det åkte jag till Victoria och tog tåget hem till Brighton. En riktigt bra helg!
Xoxo

Idag gick jag upp tidigt trots få timmars sömn för att komma med tåget kl halv 11 och vara i London ca halv 12. Väl i London mötte jag upp pappa och min bror och vi åkte till Piccadilly Circus och gick vidare till Chinatown där jag åt lite dumplings. Sen gick vi runt i stan, gick till en liten pub och tog ett glas, åkte till hotellet och checkade in mig. Sen ut igen för att äta middag på en restaurang/pub som hette Lamb & Flag där jag tog en burgare och OJ vad gott😍 Efter det var det dags att dra oss mot musikalen Mamma Mia på Novello Theater, så sjukt kul att gå på min första musikal, den var så bra!!! Efter Mamma Mia tog vi ett glas på en pub i närheten och sen var det raka vägen hem till sängen och sova.
Xoxo

Idag var det jobb, men en ganska bra dag på jobbet då jag för en gångs skull haft mycket att göra idag! Jag har fixat och varit fotograf för veckans "graduation", fixat lite PowerPoints för olika saker, uppdaterat vår facebook en del osv! Efteråt tog jag en liten promenad i stan för att köpa tågbiljetter för imorgon åker jag till London!!😍

Sen åkte jag hem och fixade mig och snackade telefon med Laura och oliver, och gissa vad... vi bokade en resa till Tokyo i sommar!!!! Det låter väldigt spontant men vi har planerat detta länge! :')

Sen åkte jag iaf in till stan igen och träffa några vänner! Väldigt bra dag, men imorgon ska jag upp tidigt för att komma med tåget, så nu blir det night-night
Xoxo

Ännu en dag på praktiken och jag har inte så mycket och göra. Istället gör jag bollar av gummibanden som ligger ÖVERALLT på kontoret och rensar skåpen som är helt kaos. Men att lyssna på musik, dricka te och rensa är ganska mysigt faktikst☺️
xoxo

En så skön dag, jag har bara varit hemma hela dagen och sovit, kollat film och tagit ett bad. Såna dagar behövs också! Idag kom Tulas (lillasystern i familjen) kompis Skyler på besök hos oss som också är svensk och kan prata flytande svenska, jag blev så förvånad, men kul!! Resten av kvällen kommer vara samma som hela denna dagen; mys i soffan framför tvn

Xoxo

Idag har jag varit på jobbet och bara gått massa kurser nästan hela dagen, kurser om att skydda och ta hand om barn och om terrorism, vilket känns lite läskigt att behöva lära sig om! Sen var det hem, fixa sig och äta och in till stan igen för att gå på pubnight som anordnas varje tisdag av vår skola! Vi var påsen pub som heter king&queen, Supernice!!
Xoxo

Idag började jag jobbet extra tidigt för att välkomna veckans nya elever och fixa i ordning för dem. På jobbet idag har jag mestadels rensat och organiserat på kontoret och sedan höll jag, tillsammans med två kollegor i vår "Brighton tour" (som vi anordnar varje måndag) eftersom jag och Victoria i framtiden antagligen kommer att guida den.
Xoxo

Idag har jag, Victoria, luisa som är en tysk kollega, och hennes vän rahel varit på seven sisters. Så sjukt fint😍 vi tog bussen från Brighton kl 11 i morse i ca 1h, sen var vi på seven sisters ett tag och sen gick vi och åt, helt fantastisk dag😍sen var det hem vid ca kl 17 och återhämta sig efter allt promenerande på i bergen för imorgon ska jag upp kl 6 för att åka till jobbet och ta emot veckans nya elever!
Xoxo

Idag har jag bara varit hemma, tittat på film och tagit det lugnt! Framåt kvällen träffade jag Victoria och vi gick till två barer och sen en klubb
Xoxo

Idag var det jobb, väldigt bra dag på jobbet + jag lärde känna några nya vänner som är elever på skolan jag jobbar på, så på kvällen gick jag ut på klubben med dem, så kul!!