Lite bilder från igår då Nicole, Amanda och Ida kom på bubbelbrunch hos mig innan Mr. French. Vi mötte sedan upp Kristin och hade en superrolig dag med bra väder, dans och skratt!

Long time no see! Senaste veckorna har varit väldigt hektiska men roliga. Inspark, skolstart och jag har börjat två nya jobb. Bilderna ovan visar mina senaste uppdateringar på insta, från fulsittning och finsittning på insparken, bokat en spontan resa till Malta i fem dagar och sista är från jobbet igår. Trivs så himla bra på Odd Molly!!

Senaste dagarna har varit väldigt blandade med saker att göra. Har kollat upp lite saker på skolan, samt pluggat. I måndags var det fadder kickoff, så hade mitt tjejgäng över på kaffedrinkar och lite bubbel innan vi mötte upp alla andra ute. Har också ätit middag med Kristin och gått på stan med henne och Lowisa. Hittade som vanligt klänningar som jag ville ha, köpte en vardagsklänning på Zara och en festklänning på Other stories. Igår kom mamma på besök för några dagar så vi åt en sen födelsedagsmiddag på Deli Di Luca.

Igår åkte vi genom berg och dalar för att komma till denna magiska strand dom heter Myrtos beach. Det var verkligen värt den långa färden för oj så vackert det var med höga bergsväggar på sidorna av stranden, utsikt utöver Medelhavet, vit sand och klarblått vatten.

Ikväll åkte vi till Argostoli som ligger nära där vi bor. En mysig liten stad med en båthamn, fina kyrkor, restauranger och mysiga gågator. Vå åt en supergod middag bestående av det ovan. Jag åt en väldigt god svamprisotto. Innan vi skulle åka tillbaka gick vi efter vattnet och fick syn på en jättestor havssköldpadda, tyvärr var det för mörkt att fånga den på bild men häftigt var det!

Första bilden är från där vi bor, hur fint är det inte?! Resten är från dagen på en ny strand vi hittade, lika fint vatten som överallt här på ön.

Lite bilder från solnedgången här på Kefalonia. Vi bor på ett supermysigt ställe som heter Lassi. Vi har bra boende och bara ett stenkast till denna fina strand.

Igår var det på tiden att bära något annat en svart, som jag i princip alltid har när jag går ut. Körde på denna röda klänning, svarta klackar och Marlene & Birger kuvertväska.

Igår var vi ett gäng tjejer hos Karolin som flyttat in i en ny lägenhet i Vasastan för ett par månader framöver. Superfin lägenhet och en riktigt trevlig kväll blev det med Bellinis, tapas och tjejsnack. Vi drog sedan vidare till Sture och dansade natten lång på Wall.