Började dagen igår med match mot Sunnanå 2. Det blev en vinst till oss med 3-0, klev dock av efter halva då min sträckning absolut inte är bra än så det var lite tråkigt.

På kvällen kom Hugo för att sova hos oss så vi hängde lite hos pappa en stund och sen med kattungarna😍

Idag jobbar jag till 22.20 och det känns sådär. Var länge sen jag jobbade kväll men en fredag känns fet lite extra jobbigt när alla andra har fredagsmys!
Jobbar dock bara till 18 imorgon och efter det lite festligheter så det är bara att kämpa på🎉

I lördags åkte jag och Hugo och såg Lövånger vinna sin match med Hampus och Connor. Alltid kul att få leka lite med morbror tyckte Hugge:)
Åkte sedan vidare till mamma för grillat innan jag lämnade Hugo hemma med Simon för natten och åkte för att umgås med Ida och Moa, välbehövligt!

Igår hade vi mysmorgon hemma innan vid åkte för att se min minsta bror spela fotboll.
Sen hem och ladda inför vår egen match som började bra men slutade sämre.
Men bara att bita ihop och gå vidare, match både på torsdag och söndag i veckan!

Idag har jag jobbat till 15.30 och precis kommit hem. Känns så konstigt att vara hemma utan någon som busar på. Saknar honom direkt han åker till pappa och tycker det är så himla tyst och tomt när han är borta.. Men imorgon ska vi på 3-årskoll så då får jag träffa honom❤️

I torsdags kom Moa och Ida förbi mig och Hugo och åt middag med oss innan jag och Moa åkte iväg på träning och Hugge fick vara hemma med fadder Ida:)

Jobbade igår och efter jobbet åkte vi hem till pappa och Marre och blev bjudna på grillat till middag. Hugo lekte hela kvällen med min bror och hans kompis innan vi for hem och gjorde en tidigkväll.

Lördag idag och började denna dag på bästa sätt, Hugo kom in vid 4 imorse och la sig och sov bredvid mig - mysigaste som finns.
Nu ska vi strax äta frukost och sen idag ska vi iväg och se Hugos pappa spela lite fotboll:)

Har haft fantastiska dagar i Frankrike men nu är jag redo för att åka hem!
Längtar så tills jag slutar jobba vid 14 imorgon och få åka och hämta Hugo på dagis. Saknar honom så mycket att det kanske blir en sväng förbi honom ikväll bara för en puss på kinden när han sover❤️❤️

Saknar dig så det gör ont❤️

Idag har vi latat oss ordentligt. Har gått drygt 1.5 mil varje dag sen vi kom hit men idag åkte vi buss till tåget, åkte till en strand och låg hela dagen och solade och sen tåg och buss hem:)
Blev ett litet dopp men de är så fruktansvärt kallt i vattnet..

Ikväll ska vi gå ut och käka, kanske dricka lite drinkar och slåss om vem som ska vinna kriget mellan Eurovision eller Arsenal när vi väljer bar..!

Igår vandrade vi runt lite i gamla stan och gick bort mot hamnen för att se litegrann men vi stannade inte allt för länge.
På kvällen käkade vi middag inne i staden och sen såg vi lite fotboll på hotellrummet innan vi somnade:)

Idag klev vi upp rätt tidigt och gick och köpte frukost på samma ställe som första dagen.. Muums
Sen gick vi upp mot tågstationen och hoppade på tåget som skulle ta oss till Ventimiglia.. Men fy vilken stad. Den imponerade inte alls på oss.. Såg mer ut som slumområden överallt och nja.. Så så fort vi kunde hoppade vi på tåget tillbaka och stannade i Monaco istället.
Där byggdes det överallt inför formel 1 så man kunde inte se så mycket av staden, men vi hittade iallafall ner till hamnen och såg några riiiiiktigt fina båtar.

Imorgon ska de vara sol och då vi är ganska less på att gå nu så ska vi ta tåget till en strand som ligger precis utanför Nice, lite mindre klappersten och grundare så förhoppningsvis lite varmare i vattnet. Har försökt se så mycket som möjligt nu första dagarna då resterande dagar verkar ska vara strålande sol hela dagarna. Då kan vi med gott samvete ligga pall på en strand och sola och bada:)

Idag är första dagen i Nice och vi började dagen med att vandra in mot staden!
Hittade ett frukostställe längs vägen med goooooaste pannkakan med nutella i.. Kan bli fler gånger!
Sen strosade vi runt i lite butiker och köpte glass innan vi vände hemåt mot vårt hotell.

Efter lunch la vi oss bara på stranden och tog det väldigt lugnt någon timme innan det blev för molnigt. Är väldigt varmt och skönt när solen är framme men när den går i moln blir det lite halvkyligt. Man ser folk som badar i havet och jag kan inte förstååå.. Skulle det vara riktigt asvarmt en dag KANSKE det blir ett dopp.

Annars så har vi tänkt åka till Italien på fredag med tåg då det är marknad där. Sen söndag ska vi se Nice-Anger.. Kul😍

Igår när jag slutade var det full rulle hem för att packa ihop allting.
Ida och Moa kom förbi och vi såg biggest loser och paradise innan dom begav sig:)

Imorse vaknade jag av att Hugge kom in i rummet och ville mysa. Så vi låg kvar en stund innan vi åt frukost och sen skjutsade mamma ut oss till flyget och vi sa hejdå till Hugo..💕

Sitter nu på Arlanda och väntar på att planet lyfter mot Nice. Är nästan två timmar kvar så vi ska väl käka lite innan det är dags.
Är framme strax efter 20 ikväll och hoppas att allting går smidigt med väskor och resa till hotellet👏🏼

Gårdagen spenderade jag och Hugo mest i sängen framför film då lillstackaren hade feber.
For iväg för att träna lite fotboll en stund men det gick sådär med tanke på att vi bara sovit någon timme under natten.

Hade så gärna velat vabba idag då vi åker imorgon men det går ju inte nu när jag har en massa upplärning så han fick vara hemma med pappa.
Jag har hunnit en sväng på stan och jobbar nu 11-18. Sen ska vi hämta hem Hugo för kvällen, packa en massa och så kommer Moa och ser paradise hos oss så det blir en bra måndag😄