Idag bestämde jag, Emma, & Alice att vi skulle åka ner till Malmö & gå på emporia.
Så det gjorde vi:)

Först möttes vi vid stads sem tog vi bussen till knutpunkten & sedan tåget till Hyllie.
Närmar kom fram efter ungefär 45min-1tim så gick vi av och direkt in till Emporia.
Egentligen hade jag bara med mig pengar till mat men jag köpte lite på Hollister som jag kan visa sen.
Att vara inne på Hollister affären tog ungefär 1 timme för att Emma skulle leta upp ett par jeans som hon ville ha.
Iallafall så gick vi och åt på Max sen efter det.
Kan döda för dom pommes & den hamburgaren..

Sen efter det fick vi bara runder & kollade in i varje butik som såg intressant ut, hahah

Tåget hem gick 15:29 så vi fick skynda oss ner till stationen, men vi fick en bra plats på tåget.

Sen när vi kom hem drog jag, Emma & Linus ut för vi skulle lämna honom vid bussen för att han skulle hem & då bestämde vi att vi skulle dra & kvälls bada, det va grymt skönt!

PUSS

Har haft det riktigt skönt hos mamma dessa veckorna, 2 1/2 vecka faktiskt.
Imorgon ska jag iallafall hem till min pappa, sen efter det så börjar jag skolan igen & det är la som det är.. Trist, hahah.

Idag vakna jag ungefär vid 10 tiden & då gick jag upp för att göra frukost.
Sen satte jag mig vid tv & där satt jag ungefär hela dagen.
Städade lite & sen fixade jag mig på eftermiddagen.
Duschade & packade till pappa :)

PUSS

Sist jag bloggade har det inte hänt så mycket. Har bara haft lite panik ångest för att det är bara 17 dagar tills jag börjar skolan :(
Haha, nä men jag va i Höganäs. Med Wille, Linus & Eddie, det var fett kul.
Vi va på stranden även om det va lite dåligt väder. Sen gick typ bara runder i Höganäs & sen stack jag & Linus hem till min pappa, (som just nu är i Prag) & så kolla vi lite tv & typ slappa :)
Igår va det bara en slapp dag, orkade inte göra nåt speciellt & jag tror nog att det kommer bli likadant idag. :)

PUSS

Idag fyllde vi poolen lite mer så att det va högre vatten så jag passade på att bada lite. Det va grymt varmt i både vattnet & i luften :)

Sen åt vi, grillat kött med potatis sallad, gryymt gott!
Sen kom våra gäster, Monica & Hasse. Dom kom med deras hund som är så söt! ❤️
Just nu är vi påväg till Helsingborg med Monica för att lämna henne.

PUSS

Idag vaknade jag runt 12 tiden.. Va uppe sent igår så nu fick jag sov morgon :)
Iallafall, jag gick ner för att äta & sen började jag städa rummet & toaletten 👍

Det tog ungefär 20 minuter & efter det har jag bara suttit på balkongen & slappat. Det är grymt fint väder idag igen så jag valde nånting slappt men ändå fint att ha på mig!

En blommig, ganska kort klänning & en slarvig totte i håret. Inget smink, vilket är grymt skönt, hehe.

Ville bara säga att jag är lyckligast i världen.
Jag har världens bästa vän! Kalle.
Han är underbar, snäll, go. Det finns inget fel med honom!

Jag är lyyycklig! Godnatt på er, puss & kram:)

Idag vaknade jag runt 10:00 och gick ner för att käka lite frukost. Mamma & Kjell (mammas kille) var borta på en marknad och dom kom hem ungefär halv 1.
När jag ätit satte jag mig vid teven & typ kollade på nåt tråkigt program. Sen kom mamma hem & hon hade köpt lite saker till sig själv & ett par Tommy Hillfiger jeans till mig! :)

Sen gick jag ut för det va så fint väder. Alice & jag bestämde oss för att cykla in till Jonstorp för att träffa Linus & sedan åka hem till honom. Så det gjorde vi.
Det va riktigt jobbigt att cykla dit men förvånansvärt väldigt enkelt & inte alls jobbigt att cykla tillbaka.
Hos Linus satt vi & kolla lite reallity shower & lyssnade på musik. Sen cyklade han med oss in till jonstorp & sen cykla vi hemåt. :)

När jag kom hem gick jag ut för att fota mina hundar som lekte i trädgården så nu har jag redigerat bilderna!
Mer bilder blir den nog ikväll eller imorgon :)

Puss

Överväger att stänga ner denna blogg & göra en ny.
Har haft denna länge men har gjort inlägg med STORA mellanrum.
Om jag nu kommer att lägga ner denna så kommer min nya att vara på Nattstad-igen.
Men det är inte helt säkert.

Iallafall, jag kom hem från Turkiet för en vecka sen! Det va helt underbart där, det var varmt, maten va grymt god & poolen va såå skön :)
Personalen där va jätte rolig, dom anordnade massor av pool lekar & andra lekar, som t.ex pingis turnering & pil kastning 👌
Solen stekte varje dag & det fanns inte ett moln på himmeln.

Vi var på stranden 2 gånger. Haver va riktigt salt & det gjorde svin ont att få det i ögonen. Iallafall, det va jätte varmt i havet & sanden brände ens fötter, men det va ändå skönt att ligga där 😏
Vi hade all-inklusive* vilket gjorde det såå mycket bättre. Man kunde gå & hämta dricka, glass, frukt & kakor hela tiden :D
På stranden fanns det en egen pool bar bara för vårt hotell där dom serverade lunch & dricka.

Turkiet 2014 va grymt!

PUSS

Vara några timmar tills jag åker, längtar som fan.
Jag kommer inte kunna blogga i Turkiet, även om jag skulle velat det. Det beror på att jag inte kommer ha nån tillgång till att kunna blogga på nattstad & för att jag kommer nog inte ha så mycket tid för att ens skriva ett snabbt litet inlägg. Tyvärr.
Men när jag kommer hem så kommer jag vara 2 och en halv vecka hos min pappa & då kan jag blogga varje dag om jag har tid.
PUSS

Idag åkte jag, Sofi, Elias, Hugo, Alice och kalle in till Jonstorp för att träffa Wille och Linus för att gå på marknaden  :)

Det var riktigt varmt, typ 27 grader eller nåt. Efter vi hade varit där i några timmar typ så åkte vi in till Höganäs igen och gick och badade och åt jätte mycket mat, haha. Sen åkte dom hem för typ en halv timme sen och nu ska jag kolla film. Taco Hej!