Jag har levt på ett lyckorus under en veckas tid. Det har varit fantastiskt bra väder, jag har fått ett nytt jobb, jag älskar min Tommy mer än någonsin, har världens finaste vänner.

I torsdags förra veckan var jag hemma hos min moster och firade min kusins födelsedag. Vi satt ute i deras trädgård och fikade. Vid 5 tiden åkte jag ner till parken och där satt mina bästa vänner. Vi grillade, drack vin och bara hade det så himla gött. Det var så fint att alla alla alla kunde vara med. Vilket inte händer så ofta nu för tiden.

Vi har haft kvällssol på ballen varje dag och det är SÅ gött. Fredagkvällen spenderades hemma hoa Jossan på hennes balkong med chips, mer vin och snack. Perfekt.

Lördagen spenderades med fina vänner och fest. Vi tog tåget till Kristiansand för utgång, en lyckad sådan.
Fina Fanny ovan <3

Min älskling <3

Det blir jobb hela veckan vilket jag set framemot. Jobbar förmiddagar vilket är gött, hinner man landa lite innan kvällen. Men idag är jag ledig och sitter på balkongen och lyssnar på musik. Igår kväll åkte vi till Tommys släkting på fika och klippning. Tommy blev korthårig igen och jag tog topparna bara, vilket behövdes..

Här satt vi och åt lunch en av dagarna när vi var på Bali. Ett ställe som heter Single fin med en utsikt över ett öppet hav. Inte lite tråkigt....

Innan lunchen stack vi till en strand som hette Padang Padang beach. Där kryllade de av apor i träden. Stranden var väldigt liten och det var mycket folk. Men de gjorde inte så mycket för de var så vackert ändå.

Ett av de 5 par skor jag fick med mig hem från Bali. Ni hittar likadana här

God söndag alla ni! Vårkvällen spenderades hemma i Amandas nya lya vilket var superkul. Hennes lägenhet var så jäkla fin, lite smått avis! I varje fall så var det jag, Jossan, Sara och Mandy. Vi drack vin och snacka skit. Sen for de andra till Harrys när klockan slog 1 och då gick jag hem. Är inte mycket för Harrys så lägger hellre pengar på annat ;)

Det var i varje fall såå mysigt och längesen jag träffade Amanda så det var roligt. Väldigt mycket att prata om!

Idag har jag legat framför tvn och ska snart göra mig iordning och laga mat. Idag bjuds det på ugnspannkaka! I eftermiddag ska jag och Tommy kolla fotboll.

Förlåt för dålig uppdatering under min resa men Gud vad vi har haft dryga wi-fi på hotellen. Allt annat har verkligen fingerar bra men så fort jag kommit in här har de varit så segt att jag inte ens har orkar tänka på att blogga, fram tills idag!

Vi var på Bali i 10 dagar och de dagarna gick så satans fort. Vi har redan varit hemma i över en vecka också och nu är de redan april!

Ikväll ska jag till en kompis som har fått lägenhet och dricka vin men först ska jag och Tommy laga sommarmat- kött och potatis med massa goda såser!

Nu är vi på BALI!!

vi kom hit i söndags och då checkade vi in på ett jättefint hotell för 125 kr/natt per person! Här har vi två pooler och frukostbuffé. Vi bor på poppies 1, vilket är en av de bättre gatorna här.

Ett gäng från Hässleholm som vi känner väldigt väl bor också här vilket är så himla roligt. Idag kommer även ett gäng till hit till kuta så ska möta upp dem ikväll.

Eftersom jag har varit här innan för ca 2 år sen så har jag lite koll på allt vilket känns så himla skönt. Shoppingen är grym, finns både köpcenter och marknad. Har shoppat en del och mer kommer det bli.

Evelina har lyckats fylla 22 här nere också och fick tårta av personalen!!

Vi har kollat bio i lyxfåtöljer, hängt vid poolen, åkt till grannstaden osv. Imorgon ska vi festa, längtar!!