Hejsan mina finisar💞

Idag har jag haft en underbar magisk jobbdag idag vaknade jag vid 6:30 så fixade jag mig ordning och åt frukost efter jag va klar med allt så gick jag till busshållplatsen och inväntar på bussen skulle komma idag va jag i tid några minuter tidigare. Så åkte jag till världars älskade bästa arbetsplats när jag kom fram till jobbet så bytte jag om till mina arbetsplatsen efter jag va klar så kollade jag runt i avdelningarna och kollade deras diskmaskinerna när jag va klar med det så pratade jag lite med mina kollegor. Vid 8:15 så fixade jag personalfikat men allt idag gick helt perfekt idag också. Så slutade jag vid 13:16 ungefär så bytte jag om sedan gick jag till busshållplatsen och väntade på bussen skulle komma. Så åkte jag hemåt när jag kom hem så gjorde jag god kaffe när jag har fikat klart så ska jag gå in till stan och köpta en V75 och hälsa på världens älskade bästa bror Gustavs jobb men vi få se vad jag ska göra mer idag och på kvällen men ni får ha en helt underbar fortsättning på härliga fredagen och ha en super bra helg så hörs vi imorgon ha det bäst sköt om er kram💗😻

Idag tog jag helt magiska solbilder när jag skulle till bussen blev riktig nöjd med bilderna☀️

Hejsan mina finisar💞

Vilken underbar magisk Torsdag jag har haft idag vaknade jag vid klockan 10:05 ungefär så va jag kvar i sägen i en liten stund till. Så efter det så fixade jag mig ordning och gjorde världens godaste frukost det blev hemgjort smoothie samma som jag hade igår den smoothie är riktig god och mumsig så tog jag kaffe och en macka till. Efter jag va klar med allt så började jag går ner och ta cykeln och cyklade till världens älskade bästa arbetsplatsens hihi va typ fem minuter senat men de gjorde inte så mycket. När jag kom till jobbet så bytte jag till arbetskläder. När man va klar så städade jag personalrummet. Jag skulle bjuda lite fika till dom gamla men ingen typ orkade eller ville fika hos mig där nere i träffpunkten det är ett rum där alla få träffas men då hjälte jag till på en avdelning på deras eftermiddagsfikat i stället men de gick super bra. Så slutade man vid 18:00. Så cyklade jag hemåt när man kom hem så åt man middag efter jag åt färdigt så satt jag mig direkt i soffan och spelade BATTLEFIELD med världens älskade bror Marcus på online. Det gick inte alls bra för mig jo en match gjorde det men just nu ska jag ta en härlig dusch. Efter det så ska jag spela RAINBOWSIX SIEGE vid 22:00 så ska jag spela med Marcus igen. Imorgon ska jag jobba igen börjar vid 7:30-13:30 få se vad jag ska göra efter jobbet men ni får ha en riktig härligt underbar fortsättning på torsdagskvällen ha det bäst sköt om er kram vi hörs ni är bäst älskar er alla som läser min fina blogg❤️💞

Hejsan mina finisar ❤

Allt bra med er jag mår super bra jag vaknade nyss så fixade jag mig ordning när jag va klar så gjorde jag en lyxfrukost det blev äntligen smoorthi med frysta jordgubbar,magobitar och lite kvarg tog god kaffe till så man orkar hela dagen efter jag är klar med allt så vid 10:40 så ska jag till en fotvård och fixa till mina fötter igen som jag gjorde föra veckan. Efter det så ska jag hemåt och fixa mitt tvätt och städa. senare på dagen runt vid 16 så ska jag träffa världens älskade bästa vän Jennifer vi ska köpa julklapp till julspel som vi ska ha i kväll. Så vid 18 så ska jag Cykla till världens älskade bästa vän Carley och träffa världens finaste vännerna. Vi ska ha lite julfika och julspel. detta blir en chillonsdag.

jag tog en riktig vacker solbild idag uteför mitt fönster

Hade en riktigt magiskt underbar tisdag 😇

i tisdag vaknade jag vid 6:30 så fixade jag mig ordning och åt frukost. Efter jag va klar med allt så gick jag till busshållplatsen och missade bussjäklen så fick man vänta ett par minuter till nästa buss fy fan vad de va kallt igår. Så hoppade jag på bussen så åkte jag till världens älskade bästa jobb när jag kom fram till min arbetsplats så bytte jag om till mina jobbkläder. När jag va klar så gick jag runt och kollade diskmaskinenrna när jag va klar med det så plockade jag fram ingredienserna till mjukpepparkakan herrgud de va min världens bästa jobbdag jag bakade två perfekta mjukpepparkakor. dom blev så fina åh höga blev riktigt nöjd med bakningen och jobbdagen. Så slutade jag vid 13:30 så gick jag till busshållplatsen och hoppade på bussen åkte hemåt när jag kom hem så satt jag mig dirket i sägen och vilade mina fötter va helt slut efter en härlig jobbdag. Så vid 15 så kom världens älskade bästa vän Carley så cyklade vi vidare till stan och kollade läget vi va inne i stan i ett par timmar. Så cyklar jag hemåt så när jag kom hem så chillade i soffan och efter det så kokade jag lite ärtsoppa de är godaste soppan man vet. Vid 19:15 så kom världens älskade bästa bror Oskar och hämtade upp mig så åkte vi och hämtade upp världens älskade bror Simon och hämtade upp en kompis till så åkte vi vidare till en ställe som jag kommer inte ihåg vad det heter men dom skulle träna fotboll så följde jag med dom och kolla deras träning de va riktigt roligt att kolla på sen vid 21:50 så åkte vi hemåt så följde jag med Oskar hem så va världens älskade bror Sebastian hemma hos dom så va världens älskade bror Gustav va också hemma. Gud vad jag älskar mina bröder 2000000% kärlek till er alla. Vi chillade mest vid soffan och kollade på tv va där någon timme så lämnade Sebastian av mig hemma så när man kom hem så la jag mig direkt i sägen va super trött så.

Men ni får ha en riktig underbar onsdag ha det bäst sköt om er kram älskar er alla som läser min blogg jag blir alltid glad. Är man kikar in på bloggen när det går super bra med mina läsare visa dagar går super bra och visa dagar går inte alls bra men ha det bäst💞😻

Hejsan mina finisar😻

Vilken underbar fredag jag har haft i fredags så när jag slutade vid 13:30 på mitt älskade jobb efter jag va klar med allt så gick jag till busshållplatsen och väntade på att bussen skulle komma fick vänta ett par minuter när bussen kom så åkte jag hemåt och fixade till mig och chillade liten stund å. Vid klockan 16:00 så kom pappsen hem när vi va klara så åkte vi till Nybro och hämtade upp mammasen så åkte vi ä vidare till Växjö och hämtade upp syrran. Sedan åkte vi vidare till Helsingborg de tog några timmar dit men resan dit gick super bra och resan hem gick jätte bra. När vi kom fram till hotellet så packade vi upp resväskan vi tog riktigt lugnt på kvällen vi kollade på idol så vi chillade mest hela kvällen lång hade en underbar fredagkväll❤️

Vilken underbar magisk lördag jag har haft i lördags vaknade vi vid klocka 9:15 ungefär så fixade vi ordning hos när vi va klara så gick vi till matsalen och åt god frukost jag tog några mackor och äggröra och en riktig god våffla mumsigt när vi åt färdigt med frukosten så gick vi tillbaka hotellrummet och fixade hos igen när vi va helt klara så Gick vi till hamnen och väntade faktisk på en färja som skulle till Helsingör de va mycket mysigt liten stad vi va där en heldag vi gick runt och kollade olika affären och fixade och åt god middag mumsigt. Vi hade sån tur med vädret det va fint väder hela dagen men då passade jag på att ta massa naturbilder jag blev riktig nöjd med bilderna. Så vid kvällskvisten så åkte vi tillbaka till Helsingborg och gick till hotellrummet. När vi kom fram till hotellrummet så chillade vi resten av kvällen vid tv. Senare på kvällen så gick vi en kvällspromenad och satt hos ute och tog ett glas de va en trevligt ställe. Vi satt där någon timme så gick vi tillbaka till hotellet och chillade resten av kvällen vi kollade mest på tv. Hade en riktigt underbar magisk lördag med massa naturbilder☀️😻❤️

Hade en underbar magisk söndag i söndags vaknade vi samma tid som vi gjorde i lördags när vi va klara med allt så tog vi bilen och åkte hemåt till Kalmar men vi stannade i ett shopping ställe vi va där i ett par timmar vid 12 ungefär så åkte vidare hemåt resan hem gick super bra vi lämnade av syrran i Växjö så åkte vi vidare till Kalmar när vi kom hem så packade jag upp väskan efter jag va klar med det så satt jag mig direkt i soffan och spelade med världens älskade bror Marcus de gick super bra för mig. Jag tog mest lugnt hela kvällen men senare på kvällen så cyklade jag till världens älskade bror Gustav vi chillade mest vi gjorde inte så mycket så vid 21:30 ungefär så åkte vi till maxi och köpte en present efter det så åkte vi vidare till världens älskade bror Sebastian och firade honom som fyllde i igår de va mycket trevligt vi va där någon timme. Efter vi va klara där så följde jag med Gustav hemåt så följde Gustav mig liten bit med världens älskade gulligaste hund i världen men då cyklade jag hemåt när man kom hem så fixade jag mig ordning efter jag va klar så satt jag mig direkt i soffan och spelade lite WATCH DOGS 2 i någon timme efter det så la jag mig i sägen va riktigt trött. 💞😇

Vilken underbar magisk måndag jag har haft idag vaknade jag vid 10:30 ungefär när jag vaknade så kom världens älskade bror Oskar hem till mig så va jag med honom hela dagen vi gjorde inte så jätte mycket vi spelade lite FIFA de gick inte alls bra för mig han va alla matcher. Vid 14:00 så åkte jag och pappsen och mammasen till mitt jobb och hade mötte de gick super bra. Sen vid 16:00 så cyklade jag till gymmet och väntade på världens älskade bror Simon skulle komma så då tränade vi ett hårt gympass vi tränade över en timme de va ett härligt träningspass. Efter vi va klara med träningen så cyklade jag hemåt så när jag kom hem så tog man en härlig dusch när man va klar så chillade jag resten av kvällen nu tänkte jag spela på BATTLEFIELD och WATCH DOGS 2 ni får ha en super trevlig fortsättning på måndagskvällen ha det bäst sköt om er kram taggad jobb imorgon vid 7:30-13:30 älskar Mina gamlingar❤️😻

Uppvärmning på bandet 5 min
Bröstpress maskin 4+15
Bänkpress 4+15
smal bänkpress 3+10
Triceps 4+15

Hejsan mina finisar💞

Vilken underbar torsdag jag har idag vaknade jag vid 10:00 aha råkade sova om så vaknade igen vid 11:00 tiden. Så fixade jag mig ordning snabbt sedan kom min världens älskade bror Gustav och hämtade upp mig sedan åkte vi vidare till Subway och tog varsin god macka efter vi åt färdigt så lämnade Gustav av mig på jobbet. Så när jag kom fram till arbetsplatsen så bytte jag om till mina arbetskläder när jag va klar med det så hjälpte och slängde lite skräp. Efter det så fixade jag åh städade i personalrummet. Så gick den här härliga jobbdagen slutade vid 18:00. Så kom mammsen och hämtade upp mig när vi kom hem så chillade jag. Just nu tänkte jag sitta vid soffan och spela med världens älskade bror Marcus på online han har också köpt BATTLEFIELD.

Vilken härlig tisdag jag hade tisdags vaknade jag vid 6:30 så fixade jag mig ordning och åt frukost när jag va klar med allt så gick till busshållplatsen och tog bussen till världens bästa älskade jobb när jag kom fram till min arbetsplats så bytte jag om till mina arbetskläder. När jag va klar så kollade jag på olika recept vad jag ska baka för något gott till mina älskade gamlingarna i mitt hjärta så hittade jag ett riktigt gott recept på mjuk pepparkaka. Så bakade jag två stycken dom blev helt perfekta och höga och fina jag hann inte smaka men dom sa att kakan va super god. Så gick sen underbara jobbdagen efter jag har slutat så kom pappsen och hämtade upp mig så åkte vi hemåt direkt när jag kom hem så satt jag mig direkt i soffan efter det så fixade jag till mina fötter. Vid 15:45 så gick jag åh pappasen till fotvård till mina fötter herregud vad skönt det va det behövdes verkligen för mina fötter. Så va där någon timme när CI kom hem så satt jag mig direkt i soffan och bara tog det lugnt och spelade lite. Senare på kvällen så kom världens älskade bror Oskar och hämtade upp mig för han har köpt en riktgt snygg bil så tog vi en runda med den efter det så följde jag med Oskar hem. Vi Chillade mest jag va där några timmar när jag har varit hos honom så lämnade Oskar mig hem när jag kom hem så Chillade jag resten av kvällen i soffa. Och spelad på WATCH DOGS 2 de gick super bra!

Spelade klart nyss med världens älskade bror Marcus aha det gick faktiskt jätte bra men nu tänkte jag ta en härlig dusch ska fort sätta att spela lite tänkte spela lire på WATCH DOGS 2. imorgon börjar jag vid 7:30-13:30 imorgon ska jag fixa med personalfikat men ni får ha en riktig underbar fredag och helg förlåt lite sen uppdatering här på bloggen men jag älskar er alla iallafall som läser min blogg när man kollar hur många som har läst min blogg jag blir så jätte glad och en liten tår i ögat puss och kram vi hörs på måndagen igen ha det bäst sköt om er kram😻💞💞

Hej mina finisar ❤

Vilken underbar lördagskväll jag hade i lördag vid klockan 20:00 så träffade jag världens älskade bror Simon så gick vi vidare till en fest vi firade en kompis som har fyllt år. de va en trevlig fest tyckte jag vi va där ett par timmar vi körde perrpong de gick super bra för mig aha satt nästan alla muggar när vi festade klart så fick vi skjuts till Harrys när vi kom dit så köpte jag några drinkar mums. Jag åh Simon satt i stolarna i Harrys hela natten lång herrgud vilken fest de va ingen dans för mig hehe vi gick hemåt vid 2:45 ungefär så gick jag hemåt och la mig direkt i sängen.

Men jag hade en riktig trevlig söndag😇
jag vaknade runt 11:30 ungefär jag chillade hela söndagen till kvällen satt i soffan och spelade på online med världens älskade bror Marcus. spelet gick helt perfekt. Vid 20:50 typ vet inte när världens älskade bror Sebastian hämtade upp mig så åkte vi vidare till världens älskade bror Gustav vi kollade på beck. Så kom världens älskade bror Oskar hem också. Så satt vi soffan och pratade om vi ska göra i nyår lite. jag va där när back slutade efter filmen så lämnade Sebastian av mig hem. När jag kom hem så la jag mig dirket i sägen va så jävligt trött.

idag vakande jag vid 10:30 gutt med sovmorgon så fixade jag mig ordning när jag va klar med allt så träffade jag världens älskade bror Oskar så följde jag med honom hemåt. nu kom jag och Gustav hem från sjukan. Just nu kom världens älskade bror Sebastian och snart kommer världens älskade bror Kevin så ska vi åka till Ikea och äta lite lunch få se vad vi ska göra mer idag. Vid 16:15 så ska jag träffa världens älskade bror Simon så ska vi ta ett gympass armar och ben tror jag!!

Ni får ha en riktig underbar fortsättning på måndagen ha det bäst sköt om er kram❤

Godeftermiddag min finisar💞

Vilken underbar fredag jag har haft i fredags vaknade jag vid 6:30 närjag vaknade så fixade jag till mig ordning och efter jag va klar så fixade jag frukosten. Efter jag va klar med allt så gick jag till busshållplatsen och väntade till bussen skulle komma när bussen kom så hoppade jag på bussen och åkte till världens bästa arbetsplats. När jag kom fram till jobbet så bytte jag till mina arbetskläderna. När jag va klar så kollade jag runt i alla avdelningarna och kolla läget. Vid 8:15 så gick jag till personalrummet och gjorde lite fint där så fixade jag till personalfikat. När jag plockat undan fikat så hjälpte jag till med hämta ut posten och hjälpte till med lunchen. Så va det redan klockan 13:30 såsom pappsen och hämtade upp mig så åkte vi direkt till världens älskade bror Gustav och kollade om hans hund men världens älskade bror Oskar kom hem precis. Så åkte jag och pappsen hemåt när vi kom hem så chillade vi i soffan en liten stund vid klockan 14:36 ungefär så cyklade jag till Friskis och Svettis. Vid 15:00 så började min gruppträning de blev indor walking IW 55 i 60 minuter de va riktig härligt träningspass. Efter jag tränade klart så cyklade jag hemåt så när jag kom hem så satt jag mig direkt i soffan och chillade en stund. Efter de så tog jag en härlig dusch. När jag va färdig så fixade jag mig ordning. Sen vid 17:00 så kom världens älskade bror Sebastian hem till mig så satt vi tog ett glas vid soffan tog en god cider mums senare vid klockan 18:30 ungefär så gick vi mot stars and stripes så kom världens älskade bror Oskar och världens älskade bästa vän Jakki jag tog en hamburgertallrik och en god cider till. Maten mumsigt. Vi satt där några timmar när vi har ätit färdigt så gick vi till ett ny öppnad restaurang den heter #pinchos det va en mysig liten resturang. Vi satt där några timmar. Vi tåg några drinkar jag tog en super god godisdrink åh en super god Mojito tog också en efterrätt där jag tog en pannacotta den va riktig jäkla god en mumsigt så kom världens älskade bror Gustav till hos. Efter vi va klara där så gick vi till manna manna och jag åh Gustav åh Sebastian jag tog en god drink dom tog en öl vi va där någon timme. Så gick vi tillbaka stars and stripes och tog lite gott där åh dansade hela kvällen/natten lång hade en underbar fredagskväll
🍹💞

Har en super trevlig lördag haha idag vaknade jag vid 13:30 har chillat hela dagen har bakat lussebullar till en beställning. Just nu har jag precis ätit klart det blev en Hawaii pizza med räkor med vitlökssås på mums nu ska jag fixa mig ordning sen vid 20:00 ska jag träffa världens älskade bror Simon vi ska gå på en fest då blir dans hela kvällen/natten med dom bästa. Ni får ha en underbar lördagskväll ha det bäst sköt om er vi höres kram
❤️

Hejsan mina finisar💞

Jag hade en underbar lördagskväll vid klockan 15:30 så kom världens älskade bästa bröder Gustav,Joakim,Sebastian och hämtade upp mig så åkte vi direkt till Växjö på vägen dit så stannade vi till och köpte lite gott på McDonalds efter det så åkte vi åkte direkt till Växjö resan dit och hem gick super bra när vi kom fram till arenan så kollade vi efter våran sittplatser vi kom dit ungefär vid 17:00 ungefär efter vi hittade våran plaster så köpte vi god kaffe så matchen började vid 18:00 de va riktig spännande ishockeymatch de va 3 pauser vid klockan 21:00 slutade matchen ungefär vet inte vilken tid när matchen slutade så efter vi kollade klart så gick vi mot bilen och åkte och kollade läget om det fanns någon matställe vi hittade ett ställe men kommer inte ihåg vad stället heter men jag tog pommes och köttbullar fy fan va äckligt det va efter vi åt färdig så åkte vi hemåt till Kalmar när vi kom till Kalmar så åkte vi direkt hem till Gustav vi gjorde inte alls mycket vi va hos honom i en timme så gick vi direkt till manana manana när vi kom fram dit så tog vi en match på shuffleboard vi spelade över en timme det gick super bra jag köpte en god drink och en cider mums. Efter vi spelade klart så gick vi hemåt och jag hem jag va hemma vid 1:30 ungefär jag hade en riktigt trevlig lördagskväll!!!

Hade en super trevlig söndag vaknade vid 10:30 ungefär så fixade jag mig ordning och åt god frukost efter jag va klar med allt så började jag cykla till Stensö och träffade världens älskade bästa vän Jennifer vi tog en lång promenad runt skogen jag tog några bilder när vi gick ungefär i en halv timme efter vi va klara med promenaden så cyklade jag hemåt när jag kom hem så satt jag direkt i soffan och spelade WATCH DOGS 2 med världens älskade bror Marcus på online vi spelad i några timmar det gick super bra. Vi hade lite paus så träffade jag världens älskade bror Gustav och hans världens gulligaste hund vi tog en kort promenad efter vi hade gått i en halv timme så gick jag hemåt när jag kom hem så lagade jag och mamma nog världens godaste mat det blev hemmagjorda biffar vi tog upp några biffar som vi hade i frysen och så stekte jag två ägg också och mamma stekte potatis och rödbetor. Efter jag åt färdigt så satt jag mig direkt i soffan och spelade WATCH DOGS 2 med Marcus på online de gick super bra när vi spelade vi hade liten paus igen så då poppade jag popcorn mums man måste ju ha lite gott när man spelar. Så chillade jag resten av kvällen.

Har en super trevlig måndag jag vaknade ungefär vid 7:30 så bytte jag om till träningsKläderna vid 7:45 så började jag cykla till Friskis och Svettis och tog ett gruppass vid 8:00 Så tränade jag i 60 minuter de va riktigt jobbigt träningspass efter jag tränade klart så cyklade jag hemåt hemåt. När jag kom hem så chillade jag en liten stund så då tog jag en härlig dusch. Så fixade jag mig ordning och åt god frukost det blev hemgjord smoothie jag hade i bara frysta jordgubbar och lite naturella kvarg och lite fil mums den blev kall och god en när jag va precis klar med allt så cyklade jag till världens älskade bror Gustav vi chillade mest så tog jag lång promenad med hans världens gulligaste hund jag tog några bilder när vi gick man passar på när solen skiner vid 12.00 så cyklade jag hemåt när jag kom hem så satt jag mig direkt i soffan och kollade på tv lite. Vid 13:50 så cyklade jag hem till Gustav igen och gav hans gulliga hund lite mat och en liten promenad. Just nu är jag hemma och inväntar på världens älskade bror Simon som ska komma till mig så ska jag följa honom till stan och kolla läget. Imorgon blir det jobbdags börjar vid 7:30-13:30 får så vad man ska baka för något gott men ni får ha en riktigt underbar fortsättning på måndagskvällen ha det bäst sköt om er kram ha en super trevlig tisdag också
😻

Hejsan mina underbara finisar❤️

Idag Vaknade jag vid 10:30 ungefär så gjorde en riktig god lördagsfrukost det blev hemgjord smoothie jag hade i frysta jordgubbar,frysta mango bitar, blåbär,hallon och lite naturella kvarg och lite fil herregud vad god den blev mums. Efter jag åt färdigt så satt jag mig i direkt i soffan och kollade på tv. Efter jag kollade klart på tv så tog jag en härlig dusch så fixade jag mig ordning och städade lite i mitt rum Just nu tänkte jag spela lite på WATCH DOGS 2. Vid klockan 15:30 så ska jag träffa världens älskade bror Gustav och hämta upp världens älskade bror Sebastian och världens älskade bror Joakim vi ska åka till Växjö oh kolla ishockey. Får se vad vi ska äta för något gott ikväll får se vad som händer mer ikväll efter ishockey.

Hade en underbar Fredagskväll efter jag slutade på jobbet så gick till busshållplatsen och tog bussen hemåt när jag kom. Hem så tog först cykeln till Gustav men jag skulle inte ge maten till hunden så så cyklade jag hemåt igen och lämnade cykeln. Så gick jag vidare till espresso house och träffade världens älskade bror Simon och en super trevlig kompis va me också vi tog en god fika de va super gott vi satt där någon timme när vi fikade klart så gick vi till Systembolaget jag köpte något gott hehe. När vi va färdiga där så följde Simon mig hem vi chillade mest. Simon va hos mig ett par timmar senare på kvällen så kom världens älskade bror Gustav hem till mig så spelade vi lite FIFA 16 aha det gick inte alls bra för mig Gustav vann. Gustav va hos mig ett par timmar också efter det så satt jag mig direkt o soffan och spelade lite på WATCH DOGS 2 det är riktigt roligt spel spelade någon timme efter det så la jag mig direkt i sägen och sov va super trött igår efter en härlig jobb dag men vi hörs.

Men ni får ha en super trevligt fortsättning på härliga lördagen ha det bäst sköt om er kram.💞😻