Throwback till den godasten maten jag har ätit på länge. Vi åkte båt till en ö utanför Faro som heter Ilha Deserta och där fanns det bara sand och denna fantastiska restaurangen, ingenting annat.

Bästa är ju att hänga med lokalbefolkningen som har lite koll på läget!!

Benagil Cave

Andra dagen i Portugal så bestämde vi oss för att ta en båttur där man fick åka in i massa grottor. Egentligen så ville vi bara se" Benagil Cave " som är den största och mest kända. Vi tog en båttur på 1 h och sedan inser vi att den där grottan låg preciiiis runt hörnet av den stranden där vi hoppade på båten. Vi hade alltså kunnat simma till den .... Vilket folk också gjorde. Vi kände oss så lurade haha! Well, nu vet vi det tills nästa gång i alla fall.

Så vill ni se den grottan som är på bild här ovanför, hyr en padelsurf eller simma dit lol.

Contains affiliate links

Sneakers from Gucci, you'll find them directly if you click on one of the pictures.

Köpte dessa för ca 1 månad sedan när jag strosade runt i Puerto Banus och jag bara älskar dom! Tycker detaljerna är så balla och dessutom är dom hur sköna som helst.

Mysigt litet café som låg mitt i stan inne i Lagos. Mina mackor smakade väl sisådär medans Silvanas pannkakor var så goda. Ångrar mig idag att jag inte tog dom istället..

Bikini från Nelly.com

Vi googlade (som vi alltid gör) oss fram och hittade till den här stranden och lyckades även pricka in soldnedgången. Det var helt magiskt och såklart väldigt fotovänligt men jäklar vad kallt det var i vattnet haha frös bokstavligen ihjäl när vi tog dom här bilderna. Meeen vad gör man inte för ett par bilder?

Helloooo!

Får nästan ångest för jag varit så dålig på att uppdatera men det har varit lite omställningar i mitt liv och jag har haft fullt upp på schemat nu den senaste tiden så jag har bara inte har haft tid till det.. Sorry for that!!!

Men nu tog jag tag i saken så tänkte slänga in några inlägg fullt med bilder ifrån min och Silvanas roadtrip till Portugal. Vi hade världens bästa resa där allt bara flöt på och jag är så glad att vi kom iväg och åkte då vi hade pratat om det en längre tid att vi skulle göra det. Vi hyrde i alla fal bil och körde dit, tog ca 6 h innan vi var framme i Lagos som var vårt första stopp.

Ser ni hur fint det är där eller!? Det var över min förväntan kan jag säga.

Vädret var inte riktigt med oss min sista dag i Holland då det ösregnade så vi stannade på hotellet och kollade Narcos.

Efter att vi hade chillat hela dagen så bestämde vi oss för att prova på Sushisamba som är nyöppnat i Amsterdam. Mmhh vi åt massa goa saker men det enda jag lyckades komma ihåg att ta bild på var sushin, såklart.

Spenderade min helg i Amsterdam tillsammans med Marcellino och denna gången så sov vi på hotell där så nu har jag fått se det mesta inne i Amsterdam city.

Vi började med att se Ajax - Zwolle och Ajax vann med 3-0 så det var ju kul och efter det åkte vi till W hotell där vi mötte upp några av hans kompisar och sedan blev det party hela natten.

I söndags tog han med mig till Amsterdam tower där hans vän jobbade så hon tog med oss upp till the members club där det egentligen inte var öppet för allmänheten. Vi fick en rundtur där och sedan njöt vi utav utsikten från terassen.

Supermysig dag som sedan avslutades med middag tillsammans med hans familj på en Italiensk restaurang.

Röd Klänning LOAVIES , Svart klänning LOAVIES (tyvärr slut i lager)

Tryck på länkarna så kommer du direkt till dem.