När vi va i Los Angeles så tog vi en guidad tur genom Beverly Hills. Fick se en massa fina hus, platser från filminspelningar osv osv. Faktiskt värt att göra det!
Det blir en helt annan sak att åka runt med någon som vet allt för när vi körde själva så visste vi ju knappt vart vi var någonstans haha.

Fick äntligen åka lite skidor som jag har längtat efter så himla länge. Jag och Jens drog till Åre och som vanligt när vi är tillsammans har vi alltid så roligt ihop. Han må vara min lillebror men han är även min bästa vän, lika crazy är vi båda 2 !! I alla fall så hade vi lite otur med vädret då det regnade just den dagen vi skulle dit och även dagen efter .. Såklart! Så det blev bara 1 dag som vi åkte skidor..
Senare på kvällen mötte vi upp Micke och Elias för lite käk på någon ny restaurang där vid torget som för övrigt inte alls var bra och sedan blev det utgång på Bygget.
Hur kuuul.

Tänkte visa er lite nytt smink som jag har införskaffat mig.

Har bara testat deras mascara tidigare som för övrigt är GRYM. Men nu tog jag tag i detta och köpte på mig flera produkter från detta märket. Foundationen är bland den bästa jag har testat och samma med pudret. Det enda som fattas nu är ett brunpuder som luktar choklad som står näst på min inköpslista sen är hela jag täckt i Too faced tror jag.
Finns att köpa på Sephora.

Alcatraz

OK detta var det enda faktiskt som jag såg fram emot i San fran. Ni ska bara veta som vi fick kämpa för att ens få biljetter för att komma över till den här ön.

Som sagt så visste vi inte att man var tvungen att köpa biljetter i ca 1-2 månader i förväg så när vi kommer dit till biljettluckan och ska köpa så fanns det inga förens då i slutet av Augusti ( 1 månad framåt).... Ville gråta på riktigt.... Sen när vi går därifrån så kommer det fram en kille och säger att dom ibland säljer några extra biljetter på morgonen vid kl 8:00, men att man måste vara här i tid , alltså i tid. Verkligen. Han ba ni måste va här vid 4:00 på morgonen och vänta tills dom öppnar 8:00 för att då ha en chans att köpa biljetter. Så ah, jag fick med mig grabbana 03.30 för att stå ute i kylan i hopp om att få biljetter. Sjukaste jag har gjort faktiskt, men ni ser ju, vi tog oss dit och japp det var värt det!!

Jag hade inte tänkt att lämna San Fransisco och inte besökt Alcatraz. No waaay.

Så ÄNNU ett tips om ni ska åka dit , haha köp biljetter till Alcatraz i förväg.

För att ta oss över Golden Gate så hyrde vi cyklar på ett ställe inne i stan. Vi hade fått tips om att göra det och det var så värt det. Jäklar vad vi cyklade!! Och upp för det där berget endast för att vi skulle få ta dom här bilderna. Väl på bron så blåste det ganska mycket och vi var inte direkt ensamma om att ha hyrt cyklar och skulle cykla över. Så man fick trängas med en hel det folk och se till att man inte blev påkörd eller körde på någon hahah.. kaos. Men absolut ett hett tips :) du får se mycket mer än om man åker över med bil till exempel.

Utsikt över Alcatraz

Massa söta sjölejon som chillade med livet, busade och puttade i varandra i vattnet.

Efter att ha varit i Las Vegas där det var 45 grader varmt kom vi till ett 11 gradigt San fransico. Blåsigt som tusan var det också.

Har ju nämnt det tidigare att jag ligger efter som f*n med mina inlägg och bilder från min senaste USA resa. Här är några bilder ifrån Grand Canyon iaf. Måste bara säga att WOW vilket häftigt landskap! Superballt var det att se detta. Det tog ca 2,5-3 h att köra från Las Vegas till Grand Canyon.

Vi trodde ju att det bara var att ta bilen och åka dit och kolla på detta men icke, när vi kom fram så tog vägen lixom slut haha. Det vi inte visste var att man var tvungen att köpa sånna turer som dom har där. Antigen via helikopter eller att man åker en liten rutt med hop on/off buss. Vi valde bussen denna gången men sedan ångrade vi oss och tänkte att fan vi skulle ha tagit helikopterturen ändå... Iaf så betalade vi cirka 5-600 spänn per person för detta och då fick vi tillgång till bussen, lunch, och gå ut på ett glasgolv så man såg rakt ner 1 km i Grand Canyon.