Ukens treningsplan

Mandag: Fri

Tirsdag: Fri

Onsdag: Tung dag - fullkropp

Torsdag: Fri

Fredag: Fullkropp

Lørdag: Tabataøkt i stuen (Denne skal jeg vise dere når den tid kommer)

Søndag: Gåtur langs akerselva

Som dere ser har jeg fri tre ganger i uken. Jeg trener kun 3 ganger i uken + en gåtur vanligvis. Dette hjelper meg å holde motivasjonen min oppe. Jeg elsker å trene, men for at jeg skal komme meg på trening trenger jeg mye restitusjon, i både kroppen og hodet.

Jeg trener med kjæresten min som også forøvrig er samboeren min. Kommer til å legge ut treningsprogrammet vårt som jeg har laget.

Hvordan ser din treningsuke ut?

Stor klem!!

​Bilder fra weheartit. 

Flytt bloggen din til Nouw - nå kan du importere den gamle bloggen - klikk her!

  • 81 lesere

Likes

Comments

​Litt inspirasjon fra weheartit på morgenkvisten. Jeg ​elsker ​weheartit. Det er min favorittnettside - der finner jeg inspirasjon til trening, tatoveringer, antrekk, sminke og livet generelt. 

Følg meg gjerne på weheartit her

Ha en fin dag da dere! 

  • 78 lesere

Likes

Comments

Hei dere,

Som lovet tidligere i dag kommer det nå et innlegg om min treningsbakgrunn.

Jeg har spilt fotball i 10 år og alltid gjort litt styrketrening med kroppsvekt, men den ordentlige styrketreningsinteressen kom da jeg var utvekslingsstudent i USA. Der begynte jeg på 'weightlifting', eller styrkeløft. Vi trente to-tre timer hver dag og jeg fikk vanvittige resultater! På seks måneder gikk jeg fra å løfte 60 kg i markløft til 120 kg. I knebøy tok jeg 100 kg og benkpress var på rundt 60 kg.

Da jeg flyttet hjem igjen sluttet jeg å trene. Motivasjonen var helt på bånn, jeg hadde ingen å trene med og dermed gikk jeg ned masse og mistet alle musklene mine. Det tok vel et år før jeg kom meg på et treningsstudio igjen, men da kom endelig gleden i trening tilbake!

Jeg begynte å følge et program jeg hadde laget selv, og merket fort resultater. Dette var så gøy og jeg fant fort ut at jeg ville lære andre om trening, kosthold, og til å finne motivasjonen. Dermed søkte jeg på Personlig Trener utdanning på Norges Helsehøyskole. Der går jeg nå og jeg er så glad jeg begynte der.

Jeg har lært så vanvittig mye og gleder meg til jeg kan kalle meg personlig trener, til sommeren! Jeg har og blitt enda mer inspirert og skal i april ta gruppetimeinstruktørkurs på SAFE education. Gleder meg!

Motivasjonen vil nok alltid gå litt opp og ned men jeg tror det er superviktig å fortsette og prøve og ikke gi seg! Plutselig ser man resultater og da kommer motivasjonen tilbake igjen.

Bare still spørsmål hvis det er noe dere lurer på angående trening eller meg eller hva som helst.

Stor klem

  • 78 lesere

Likes

Comments

Hei!

Elsker nouw for at det er så lett å mobilblogge! Det gjør at jeg kan oppdatere mye oftere enn jeg hadde tenkt.

Akkurat nå sitter jeg på bussen til jobb. Vanligvis jobber jeg på The Body Shop i Bogstadveien, men i dag skal jeg jobbe på CC vest. Kjekt å kunne hjelpe til når det trengs!

Senere skal jeg skrive litt om min treningsbakgrunn så stay tuned.


Stor klem💜

  • 85 lesere

Likes

Comments

Heihei!

Jeg er en blid og livlig jente på 20 år. Studerer på Norges Helsehøyskole til å bli Personlig trener, og i april skal jeg ta instruktørkurs gjennom SAFE education.

Jeg elsker trening - spesielt styrketrening - og interesserer meg i hvordan mat og drikke virker på kroppen. Det blir nok mye å se på denne bloggen!

Prates mer senere!

  • 85 lesere

Likes

Comments