Glossy and trite

Först häng vid poolen och havet hela dagen och sedan julparad på kvällen ☺ snacka om kontraster!

Vi åkte in till downtown Honolulu med buss och gick sedan runt  i parken och kollade på alla stånd och utsmyckningar. Skitfränt! Sån skillnad från i Sverige också. Allt är ju så mycket mer här. Jag tycker det var skitkul att alla hade klätt upp sig i Merry Christmas kläder och hade blinkande renhorn och lampor runt halsen 😍😍 sedan var det invigning av borgmästaren och så tändes julgranen.  sedan var det parad med massa skolor och musikkårer, olika departments och företag.

Glossy and trite

Gårdagen började med en fantastisk frukost på Cinnamon med delar av familjen och sedan var jag och pappa på ett armémuseum.

Resten av dagen spenderades på stranden och vid poolen ❤❤❤

Hann med både lite träning och en långpromenad längs stranden! på kvällen hade vi knytkalas i vår lägenhet och spelade lappspel. Fick även se ett fantastiskt fyrverkeri 😀

Självlysande surfbrädor 👆

Glossy and trite

Igår var vi på LUAU och firade mamma och pappa som fyllde år 🎉🎉 det var intressant och mycket trevligt 😍 visste tillexempel inte att varje dans var som en berättelse och att stegen hade betydelse, typ som ett teckenspråk. Skitcoolt!! Särskilt kul. vara också att min Stora Lillebror fick få upp på scenen och riva av ett nummer!  😎

Glossy and trite

Alltså... Idag har vi simmat med vilda delfiner.

Så.Jävla.Coolt.

Först såg vi en val på väg ut och sedan några andra sorters delfiner, men dom kunde man inte bada med. Sedan kom vi fram till ett ställe och fick hoppa i vattnet och jag skojar inte, säkert typ 50 stycken som var överallt! Så overkligt...

🐬🐬🐬🐬

Vi åkte båt en bit till till några rocks/koraller och fortsatte vår snorkling. Massor av olika fisk i alla möjliga färger och storlekar. Såg till och med en rocka. Det absolut coolaste var en sköldpadda som simmade upp till ytan alldeles framför mig. Alltså typ 30 cm ifrån. Skitfränt!!

Såg även flygfisk 🐡🐠🐟

Vi åt lunch på båten och körde lite paddle board och hoppade från båtens tak 🏄🏊