Da har jeg prøvd med på protein pizza med bunn fra Ironmaxx. Denne pizzaen er superenkel å lage, og du mekker den raskere enn du klarer å steke en grandis! Det eneste du trenger å tilsette bakeblandingen er litt vann, og toppingen velger du selvsagt helt selv. Jeg blandet også litt havregryn inn i pizzabunnen, og brukte hjemmelaget tomatsaus, kylling, ost, ruccolasalat og mais som topping. Såå godt!

Design bloggen din - velg mellom mange ferdige maler på Nouw, eller lag din egen – pek og klikk - Klikk her

Likes

Comments

På vei hjem fra Sverige stoppet vi selvsagt på grensa for en aldri så liten (stor) grensehandel.
Min desiderte favoritt er kosttilskuddsbutikken BODYPOWER. Finner alltid noe spennende der, og hamstrer som bare det!
Ble også en tur innom Gymgrossisten hvor jeg fikk kapra meg en hettejakke av sinnsykt deilig stoff, en t-skjorte og en shaker. Vellykket grenseshopping!


Likes

Comments

Denne uka har gått så sinnsykt raskt, og allerede i morgen vender vi nesen hjemover.
Har hatt en kjempeuke med både en hel dag på Liseberg, shopping, bading, litt trening og ikke minst bryllup til min kjære pappa og stemor som var hele grunnen til at vi dro hele familien hit på ferietur.

Avsluttet ferien med en tur på restauranten som befinner seg bare en liten båttur unna, med litt mat, dessert og vin.

Likes

Comments

Siden jeg nå er på ferie og ikke har tilgang til treningssenter, dro jeg i dag ut i den flotte naturen vi er omringet av her, og hadde en aldri så liten fullkroppsøkt. Til disse øvelsene trenger du absolutt ingen utstyr, bare deg selv og kreativiteten din.


Dips på benk:


Pushups (alternativt: på benk):


Utfall fra benk:


Ettbens strekk:


Planken:


Burpees:


Pullups:

Likes

Comments

Bluse og skjørt fra BIK BOK / Belte fra PIECES / Sko fra NIKE / Solbriller fra WISH

Likes

Comments

Natt til i går startet vi den ti timers lange kjøreturen til Kyrkesund i Sverige.
Her skal vi bo i et kjempekoselig skjærgårdshus i en hel uke, hvor vi både har svømmebasseng og badstue i kjelleren, i tillegg til en helt nydelig panoramautsikt fra verandaen. Her er virkelig såå vakkert!
​Ber til værgudene om at vi får sol og blå himmel hele uka, og at den kraftige vinden som har herja siden vi kom frem roer seg noen hakk. Men vi skal jammen kose oss her de neste dagene! Ferietid <3

Likes

Comments

I dag prøvde jeg meg på en BCAA slush, og fy søren så god den var. Altså, naam!
Jeg brukte en blanding av skogsbær og BCAA pulver med smak av blå bringebær, men her kan man selvsagt velge og vrake med smaker akkurat som man vil. Jeg blir hvertfall å lage denne slushen med mange ulike smaker fremover!

Ingredienser:

● 1 scoop BCAA
● 100 g frosne bær
● 10 g søtningsmiddel
● Litt vann
● Isbiter




Likes

Comments

Denne helgen bar turen til Ålesund og festivalen Ålesund Live. Vi var 7 jenter som leide en leilighet gjennom Airbnb, noe som var utrolig praktisk og ikke minst overraskende billig! Leiligheten lå også veldig sentralt, så det var selvsagt et kjempeplus. Høydepunktet for helgen var definitivt Zara Larsson som avsluttet festivalen på lørdagen. Den dama er jo bare helt rå?!?! Hun var helt klart verdt å stå ute i høljregn for, hehe! Da siste låt var spilt dro vi på Terminalen, et utested/livescene i byen hvor Sophie Elise var DJ for kvelden.

Som jeg ser frem til en sommer fyllt med festivaler og goode venner altså <3 <3

Likes

Comments

Nå har jeg kjørt så og si det samme treningsprogrammet i hele 7-8 måneder, og har altfor lenge nå planlagt og sette meg ned og lappe sammen ett nytt. Og i dag skjedde det endelig. Har de siste to ukene testet ut litt ulike, nye øvelser, og i dag ble programmet endelig helt fullstendig. Såå deilig!!

Jeg har kjørt splittprogram nå i flere år, og det siste året har jeg kjørt 5-splitt når det kommer til styrketrening. Det vil si at jeg "deler kroppen inn i 5 kategorier". I mitt tilfelle er disse kategoriene: bryst, rygg, armer, bein + en crossfitøkt.
​Disse ulike muskelgruppene trener jeg da hver sin dag. Det hender selvsagt at jeg noen uker har en ekstraøkt som da vanligvis blir en crossfitøkt, mens andre uker er jeg drittsliten med lite overskudd og har en økt mindre enn normalt.
Når det kommer til kondis blir den for det meste trent på fotballbanen og på fjellet, men det hender også at jeg slår til med litt intervalltrening eller en spinningøkt på senteret.

I dag hadde jeg min første ryggøkt med det nye programmet, og jeg må faktisk si meg veldig fornøyd!
Så gøy og prøve litt nye øvelser også. Ryggøkten besto av følgende:

♥ Pull ups
♥ Foroverbøyd roing m/stang
♥ Nedtrekk med strak arm i kabel
♥ Sittende roing
♥ Sittende nedtrekk i kabel (m/håndtak)
♥ Omvendt flies med manualer
♥ Rear deltoid i apparat
♥ T-bar roing

​Jeg kjørte alle øvelsene utenom pull ups 3x12 (12 repetisjoner fordelt på tre sett).
Når det gjelder pull ups kjørte jeg fire sett hvor jeg tok så mange jeg klarte i hvert sett.

Likes

Comments

Yeey!! Endelig har jeg fått mitt Olympus E-PL8 i posten, og jeg bare ELSKER det allerede.
Sjekk dette lekre designet da dere! Nå gjelder det bare å sette seg inn i alle funksjonene dette praktiske, lille kamera har og by på. Helt forelsket!

Likes

Comments